Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2008 10:09 - За руснаците
Автор: divini Категория: Забавление   
Прочетен: 3191 Коментари: 17 Гласове:
0



Днес, утре, а като се замисля до края на седмицата ме очакват все изпълнени с приятни емоции, работни часове. Тоест – нерви, крясъци, мрънкане и всичко това съчетано с много-о-о работа.  А и сутринта бях кисела та кисела. 25 минутното чакане на моста при Интерпред не допринася, принципно за доброто настроение, но само принципно. Госпожа майка ми беше в точно обратното настроение на моето и беше решила да ме просвещава за руснаците и отношението им с „братските” народи като нашия и китайския. Обясненията приключваха по следния начин:

****

Средата на миналия век. Някъде из България, по малките, полезни населени места, комуникационната инфраструктура е горе-долу в днешното си състояние. За да се разменят новини се използва прастарият метод на провикването. Една късна вечер излиза Вуте на хълма и започва да се дере:
- Нане-е-е-е-е-е-е-е-е-е! Нане-е-е-е-е-е-е-е-е-!
- Кажи бе, Вуте-е-е-е-!
- Нане-е-е-е-е, разбра ли, че руснаците отлетели в космосо бре-е-е-е?
Вуте отговаря :
- - Сите ли бре-е-е-е?
- Е не-е-е-е-е! Само трима-а-а-!
- Е па оти се дере-е-еш тогава?

*****

Вчера китайски захватчици сделали опит ,минавайки нашу границу. СРАЗУ Мирно пахнещий трактор открил огонь и все приключило мирно и тихо . После того он улетал к деревне. Председател колхоза генерал -лейтенант соколов дал краткое интервю для нашая газета -если етот опит повторился,он будет включит в селскохазяйствение работъй и новая редосеялка. ето все.

*****

И след това чух ето тази песен и си мисля, че днес ще е един хубав ден:






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Xa xa xa axax
07.10.2008 10:13
така хубаво ме разсмя! Благодаря ти!
цитирай
2. divini - I wa-а-а-а--а-а-а-аnt
07.10.2008 10:47
to be your Lucky Star :))))))
Come on! :))))

Така ми обясняват на мен историята :)))

Поздрави и хубав ден!
цитирай
3. ianchefff - а сега
07.10.2008 11:40
като дойде томас да ви обЕсни истината ще ревете, ама ще е късно.
Да сте мислили!!
цитирай
4. divini - ааа само виц ако
07.10.2008 11:50
разкаже .. иначе - не!

:)
цитирай
5. gantree - хм
07.10.2008 11:54
Да бе, хубав! Стига да не е хремав човек, тогава може.
цитирай
6. divini - това не
07.10.2008 11:58
го рабрах нещо :))))))))))
цитирай
7. viovioi - ето го вица:))
07.10.2008 11:58
Руснак закъсал насред тундрата с джип.
След известно време видял да минава чукчи и го помолил за помощ.
Чукчата му отговорил:
- Две думи кажа и машина тръгне, обаче дай водка!.
Руснака му дал бутилка "Smirnoff" и след като чукчата доволен я изпил, казал:
- Трактор трябва...
цитирай
8. divini - :)
07.10.2008 12:01
:)))))
цитирай
9. gahan11 - много свежо! поздрави! :-)
07.10.2008 12:13
много свежо! поздрави! :-)
цитирай
10. ianchefff - в тайгата пътува влак.
07.10.2008 13:06
Внезапно експлозия разтърсва влака.
Три дни, трима московчани вървят без цел и посока в тайгата.
На 4тия ден ги среща стар сибиряк с пушка на рамо. И ги пита:
- Момчета, откъде сте?
- От Москва.
- Какво става с революцията?
- Коя?
- Дето я почнахме седемнайста година...
- О, комунизъм, социализъм, правим преустройство вече...
- Е, що не съобщавате, ние тука още влакове взривяваме!
цитирай
11. divini - оооооооооо добре :)))
07.10.2008 13:07
хахаххахаха хареса ми :)
цитирай
12. gantree - ... три пъти Полша :))))
07.10.2008 14:13
Един поляк хванал Златната рибка. Моля ти се, казала рибката, ще ти изпълня три желания, само ме пусни обратно! Ами добре, нека китайците ни нападнат! Абе ти луд ли си? Те са милиард и половина! Не ме интересува, отговорил полякът, докарай ги, иначе няма да те пусна! Ми добре, казала рибката, и всички китайци нахлули в Полша. Изяли им храната, изпили им бирата и си тръгнали.

Кажи ми сега второто си желание, казала рибката. Мммм, докарай пак всички китайци. Абе ти добре ли си, помисли пак, веднъж в живота ти се пада такъв шанс ... озадачила се рибката. А ти искаш ли да те пусна, или не!? - изръмжал полякът. Ми добре, казала рибката, и всички китайци нахлули отново в Полша. Разграбили всички запаси, изпили всички резерви и си отишли.

Кажи ми сега третото си желание, а полякът, без да се замисли дори, отговорил: Докарай ги пак всички китайци, ама наистина всичките тук, в Полша. Но ти ... ти си луд, ти си ненормален!!! То камък върху камък няма да остане, уплашила се рибката. За какво ти е три пъти да идват китайците в Полша? Те вече унищожиха всичко, изядоха всичко, изпиха всичко, разрушиха цяла Полша, защо? А полякът се ухилил злорадо, и отговорил: - Три пъти Полша - шест пъти Русия.
цитирай
13. divini - Любим ми е тозиииии
07.10.2008 14:39
Много при това :)
цитирай
14. gahan11 - gantree
07.10.2008 14:43
много як! Хареса ми. Поздрави!
цитирай
15. анонимен - Айде и от мен нещо старо за настрение :
07.10.2008 19:40
Пътувал си един чукча с влак през тайгата и през цялото време си бръмкал на устните-бърл,бърл,бърл..........но в купето при него се качила една здрава мадама , която след малко му казала :
-Ако още един път бръмнеш , ще те изхвърля през прозореца.
Свил се чукчата в своя ъгъл и замрял без да шава и без да диша.
По едно време се свечерило и тъй като пътували в спален вагон , мадамата взела да се съблича , а чукчата гледал опулен и само премигал на парцали.
Като го видяла мадамата как се пули му рекла :
-Май ти се иска , а ?
А чукчата само произнесъл
-Ъхъ
и мадамата му рекла :
-Ами давай тогава , кво чакаш ?!
И чукчата като почнал
бърл,бърл,бърл,бърл..............................
:)))
цитирай
16. bamby13 - Полски тежкоатлет печели с неве...
09.10.2008 09:29
Полски тежкоатлет печели с невероятен Светвен рекорд в хвърлянето на чук
"Как постигнахте този феноменален резултат"
"Оооо, те да ми бяха дали и сърпа......."
цитирай
17. libertybell - :))))
09.10.2008 14:53
Три пъти Полша - шест пъти Русия.
Бях го забрави този виц, хахах:)))
10х, Ган!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051037
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439