Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2010 16:27 - Юруков да стане министър
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 3639 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Или поне кандидат за президент на СДС. Ами така де, само той горкият си седи неоткрит, неприпознат и нереабилитиран. Може ли такова безобразие.

Мнението ми за зам.кметовете в София излъчени от „Алианс за София” (защото на местните избори го играхме Алианс) като административна длъжност е доста противоречива. Един вид виждам и добрата и лошата страна на тези постове.

Мнението ми за личностите, които ще ги вземат е вече конкретно, ясно и добре обосновано. По простата причина, че единия имам удоволствието да го познавам лично, а другия има удоволствието да ме познава мен. Няма да коментирам личните им качества, даже няма да коментирам и професионалните им такива. За да стане още по-ясно що за демагогия се вихри тук, ще кажа, че само номинацията на СДС ще коментирам. За да е точно и ясно. И то няма да е някакъв връх на коментарите, а само това, че Иван Сотиров за малко не затри СДС преди около година (дали т’ва щеше да е лошо е въпрос на друг разговор).

Не е редно да коментирам коалиционния партньор, ама като никой друг не го прави.. Момчета, събудете се бе! Знам, знам – софийската организация го е предложила, а ние на местните не им се бъркаме. Но точно заради тази Софийска организация в София СДС отдавна няма.

Ама карай да върви. Иван ще го преживея някак. В старата столица също не скучаят:

„Клуб “Стефан Стамболов” в рамките на общинската организация на СДС във Велико Търново даде заявка за сериозно участие в политическия живот на града и общината.” (дотук всичко много хубаво) „Инициативата на клуб “Стефан Стамболов” е подкрепена от бившия главен секретар на СДС Пламен Радонов”.. ха така!

Ама ей така, съвсем небрежно е споменато това име, все едно случаен гражданин на спонтанно организиран митинг. Чудничко!Та сега чакам да си обявят и Юруков за нещо. Ей така, да си го припознаят обратно.
 



Тагове:   ДПС,   Юруков,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - ...
09.04.2010 16:48
Членовете избират.
цитирай
2. анонимен - :)
09.04.2010 16:57
Как само да го припознаят!?
Да си го гушнат, по блогърски...
цитирай
3. gantree - не си права :))
13.04.2010 15:04
Иван Сотиров е експерт в сферата на сигурността. Експерт, с главно "Е". Откакто той е зам.кмет с тоя ресор, на мен ми се струва, че съм по-спокоен и спя много по-дълбоко отпреди :)) без нищо да съм пил преди лягане :)) Плюс това аз Иван Сотиров много го харесвам като политик. Той много е допринесъл за съвременното развитие на страната, и на СДС в частност.
цитирай
4. raylight - Гантрий
16.04.2010 09:09
това сега ирония ли е, защото сутрин не пия кафе и не мога да зацепя ;D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046484
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439