Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2009 19:48 - Ще се мре…
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 6953 Коментари: 30 Гласове:
5



Или поне всички се готвят за това. Пишат се прощални послания, пишат се извинения, пишат се обвинения, чак ме е страх да си помисля какво се случва по кафенета, кръчми и спирки. Ще се мре, ще се самозатрием, самоунищожим, самопрелеем и не знам какво още.

Е аз пък отказвам. Нито ми се мре, нито ми се самоунищожава, още по-малко пък прелива. Ето сега много ме е яд, че ДСБ навремето Костов като беше на власт, не си напазарува вестници. Много ме е яд, че нямаме някой жълт вестник, на който да съм дежурен редактор. Заглавията щяха да са от рода на:

ДСБ без кандидат. СДС ляга с ГЕРБ (чело, като се казва на редакторски език)
под заглавие:
Сложиха на ДСБ рога. Софиянци няма да се къпят

Сега сериозно. Много ми беше тежко в последните няколко дни. Наистина много, не се превземам. И то не поради липсата на кандидат на ДСБ за кмет на София, а поради това, че хора, който безкрайно харесвам се почувстваха предадени и използвани. Стана ми болно от думите, които се изляха и се изливат. Абе общо взето не беше хубаво. Не беше хубава и употребата на ситуацията от някои хора, които се постараха да изглеждат ако не като мъченици, то поне като борци за свобода. Някои хора така и не се научиха вместо да говорят, да помълчат и да видят своята роля в цялата картинка… още по-малко да понесат полагащата им се отговорност. Точка! (точка). До тук с мрънкането, хленченето и тъгата,.. поне от моя страна. Виж, ругаенето е друга работа. Но каквото има да се казва за партията, ако не е добро се казва на съответното отговорно лице в очите. Не във вестниците, не в медиите, не в блоговете и фейсбука.

Отговорност не значи публичност.

Аз отказвам да мра. Някак си на много хора ще им стане хубаво, а аз не искам… отказвам да се заличавам, защото вярвам, че пътят е нагоре. Отказвам да се преливам, защото виждам смисъла там, където съм. Изобщо приемете, че отказвам да се откажа от ДСБ.

Но… За да продължа да се отказвам от отказа си…трябва да се случат няколко дребни нещица. Това, което се е изговорило и решило на НС на 3 октомври, да се случи. Наистина да почне да се работи от сега за 2011. Това е едното. Второто е да си признаем проблемите и да си ги решим, а не да си ги прескачаме и замазваме. И трето .. вече да спрем да се вторачваме в себе си, защото това, което ще ни накара да се самоунищожим е самодоволството и самодостатъчността ни…

Отказвам да се откажа от ДСБ и по още една причина. Аз не съм идиот и знам за кого гласувам! (точка). И отказвам да ме приемат за идиот. Това е.
 
Е няма да се мре. Поне за сега…
 



Тагове:   Нагоре,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. templar - Нещо ми се струва
08.10.2009 19:58
че вкарваш поетичен драматизъм в една доста прозаична ситуация. Пази се да не станеш "блогър-форум". Живота е всичко онова, което се случва извън фейсбук. :)
цитирай
2. haralanov - ,,Наистина да почне да се работи,,...
08.10.2009 19:59
Хубаво ама с бройлери и полу-крепостни селяни не става!Може да имаш чудесна програма,да имаш както се казва ,,харизматични лидери,, да имаш желание да работиш за каузата,да имаш и външна подкрепа но...да загубиш катастрофално!Идва примерно някаква вълна,както през 2001,както и сега и помита всичко!Целият смисъл отива по дяволите!А ние(аз също съм в това число) се маргинализираме!С 200 евро заплата в ЕС,всичко е на хартия и нереално!Българската Политика Катастрофира!
цитирай
3. divini - templar -
08.10.2009 20:05
Сигурен ли си за Фейсбук?Ужас... ! Ето това вече е драма! :))

А животът наиситна е това, което се случва извън Фейсбук... Просто се уморих от негативизъм.. това е..И ми писна от глупостите за обезличаването.. по-добре да говорим за обезпаразитяване..

Поздрави
цитирай
4. divini - haralanov -
08.10.2009 20:07
haralanov написа:
Може да имаш чудесна програма,да имаш както се казва ,,харизматични лидери,, да имаш желание да работиш за каузата,да имаш и външна подкрепа но...да загубиш катастрофално!


Да имаш желание не е достатъчно. Днес си говорих с един симпатяга и стигнахме до заключението.. че ние имаме много желание и много идеи за работа... и сега търсим кой да ни ги свърши..

:) Поздрави
цитирай
5. templar - това се опитвам да ти кажа
08.10.2009 20:32
негативизма е само сред т.нар. "блогъри и форумисти", групата във ФБ, която има 68 приятели, от които 64 са общи, както и няколко истинно-десни старообрядци. Ако "живееш" в този сос, ще си убедена, че всичко е негативизъм, обезличаване и прочие.. Извън него обаче е един друг свят, при това много много по-голям. Той е истинският.
цитирай
6. haralanov - Това ме развесели...
08.10.2009 20:35
Излиза,че и аз съм негативист при това от онзи тип ,,блогър-форумист,,.Поздрави и на двама Ви!
цитирай
7. gantree - :))
08.10.2009 20:36
Е, ще отмине и тая вода :))
Не ги слушай тия двамата пръчове. Нищо му няма на поетичният ти драматизъм.
цитирай
8. jedi - Я да те ядосам:)
08.10.2009 20:43
Аз - понеже от много висене по кръчми, кафенета и спирки не ми остана време за мислене - така и не разбрах защо ДСБ ще подкрепи Фанди?
;-)

...знам, знам, отивам да се обезпаразитявам...
:)
цитирай
9. haralanov - Не разбирам...
08.10.2009 20:43
Защо Ган е толкова брутален..?В края на краищата сме съмишленици,а не селски хашлаци и ,,пръчове,,!
цитирай
10. gantree - @ divini
08.10.2009 20:46
Ето:
jedi написа:
Аз ...- така и не разбрах защо ДСБ ще подкрепи Фанди?
;-)

Хората така и още не знаят за какво става дума, а сме вече почти в кампания, и остават пет седмици.


haralanov написа:
Защо Ган е толкова брутален..?В края на краищата сме съмишленици,а не селски хашлаци и ,,пръчове,,!

Не се сърди. От настроението е. Иначе знаеш, че си ви обичам всичките, дори и онези другите, неискрените, от отбор "Черешка".
цитирай
11. анонимен - Тръш...
08.10.2009 21:28
Много е гаден животът без Facebook, нито можеш да се тръшнеш едно хубаво с приятели, нито има на кого да се опреш, за да станете и да продължите. А сега имаме да продължаваме :)

Да познавате някой, който би искал да стене председател на ДСБ "Средец" (изборите ще са след тази кампания, няма да му се налага да подкрепя Фънди :)
цитирай
12. анонимен - Тръш... тръш :)
08.10.2009 21:30
Aнонимният тръшкач с Facebook абстиненция съм аз - Валя :)
цитирай
13. mamkamu - И сега к`во? Фандъчката му е майк...
08.10.2009 22:17
И сега к`во? Фандъчката му е майката, а?
цитирай
14. gantree - @ mamkamu
08.10.2009 22:39
mamkamu написа:
И сега к`во? Фандъчката му е майката, а?

Не е задължително. Можеш да гласуваш с невалидна бюлетина, в която да си отбележиш всички, хем така няма и кой да ти се сърди :))
цитирай
15. templar - иван Сотиров
08.10.2009 22:52
Нали сега Синята таквоз сме чистите, пък милицията са ...

Иначе консервите сме зад Милка Шварц. Мога да кажа, че тя има подкрепата на огромната част от консервативната общност (разбирай моята) ;)

Валя, къде се изгуби? Да не би да си се обезличила дотолкова, че да си станала невидима в последно време?
цитирай
16. анонимен - НИКОЛИНА
09.10.2009 01:15
Привет !
За втори път ти гостувам и искам да ти кажа, че на мен доста от отдавна не ми се мре. И аз съм се отказала да се отказвам от ДСБ и се стремя да доказвам на хората около мен,че не съм идиот.
цитирай
17. galinabg - :))))
09.10.2009 08:29
Усмихна ме, Мари! Засега само толкова. С времето може да се получи и нещо по-оптимистично. Лошото е, че ми минава по-трудно.
Аз никъде не съм казала, че се отказвам от ДСБ. Но....искам едно друго ДСБ, знаеш какво.
Вярвам на и харесвам много от младите хора в тази партия. Сигурна съм, че рано или късно те ще имат по-големи възможности за правене на политика. По-смела!
Но тогава ще имат нужда и от подкрепа.Голяма! От сега казвам, че им давам моята!
Прочетох вчерашното обяснение на Костов. Разбира се, че звучи логично. Но....то трябваше да бъде казано много по-рано.
Тези дебати и обяснения трябваше да се водят и чуят преди 3-ти! Сега някак си....няма значение.
Добре де....знам, че ще ме сръфаш, все е нещо :))))
Поздрави!
цитирай
18. ianchefff - Усещането,
09.10.2009 08:48
че отново някой се опитва да те прецака както много пъти досега е особено влудяващо, изнервящо и депресиращо.
Заради това хората гравитиращи около ДСБ в последно време се чувстват меко казано неловко.
Ама много меко казано.
цитирай
19. divini - кукуууу
09.10.2009 08:57
Ей това също е неприятно.. да се чувстваш неловко... да не кажа нелепо..
Но.. . т'ва беше :) Ще има стягане на редичките :)

Поздрави
цитирай
20. gantree - :)))))
09.10.2009 10:36
divini написа:
Ще има стягане на редичките :)

Аз не ща да се стягам :))) Искам да се разпаша, ама така да се разпаша, че ако ще дори и гащите да ми паднат.
цитирай
21. divini - :)) Това прозвуча
09.10.2009 10:53
като че ли искаш да ходиш да пасеш :))) Но аз мисля да пратя други да пасат :) Че им е време вече... А и цяла кампания това повтаряхме "Време е!" ,"Време е!", "Време е!" ..

ВРЕМЕ е за ОбезПАРАЗИТЯВАНЕ
мм такива мити работи :))
цитирай
22. gantree - @ divini
09.10.2009 11:45
Не, ти си си добре, трай си. Не си крива на никой за нищо.
Тия, дето сме го правили веднъж, просто ще трябва да го направим още веднъж. Такава ни е Звездата, явно - само да цепим, да разцепваме и да изцепваме. Ако не друго, поне тренинг има.
:))
цитирай
23. thetrooper - И аз отказвам да мра.
09.10.2009 17:05
Нас тройната мафия не ни затри, че сами ли да се затриваме?

И от ДСБ не се отказвам.
цитирай
24. raylight - ДСБ
09.10.2009 21:49
все още са единствената сила, защитаваща българските национални интереси и в това отношение са без алтернатива. С какво да ги заменим?
цитирай
25. анонимен - Матрицата в Бъ;лгария
09.10.2009 23:01
Както във филма "Матрицата", машините събраха свободолюбивите хора, неизбежната грешка в системата, на едно място, за да ги унищожат ...
цитирай
26. raylight - И както в Матрицата
09.10.2009 23:54
това роди избрания - отклонението от уравнението.
Иван Костов.
цитирай
27. vselenche - Една информация!
13.10.2009 18:12
ЛЮБЕН ПЕТРОВ - Най-вероятната алтернативна кандидатура на Мартин Димитров за избора на председател на СДС - http://www.vsekiden.com/?p=59423
Любен Петров: Синята коалиция трябва да се преформулира, 8.10.09 - Интервю на Явор Дачков - http://www.sds-sofia.org/sabitia.aspx?id=695

И още: "Атака" застана зад Фандъкова като кмет на София - Actualno.com - http://bulgaria.actualno.com/news_265574.html

Е, да се смее ли, или да плаче човек?! Това не е мрънкане, Мария!
цитирай
28. divini - :) Здравей
13.10.2009 18:27
СДС може да прави каквото си иска...в нея има оснатали ужасно малко стойностни хора.. А и още нещо.. СДС - София е една от най-слабите структури на СДС в страната..Така че Любен Петров да застане начело на СДС е толкова вероятно, колкото и аз да стана...

СДС - София се ползва от медийно внимание само заради "-София".. и заради изборите в София.. иначе никой не ги знае и кои са..

Но на СДС му трябва лидер и или Мартин Димитров, трябва да осъзнае какво означава това или.... да си ходи.. Любен Петров се е доказал, като човек, който пък изобщо не става за лидер..
Кофти ситуация.. Но от всяка ситуация има изход..

Поздрави
цитирай
29. vselenche - ...
13.10.2009 21:05
Aргументите ти звучат логично, само че...
С две думи, да пази Господ!
А инак, има една приказка, че пилците се броят на есен. В конкретния случай бая неща ще се изяснят в края на 2009, а това само по себе си е нещо положително в контекста на написаното от теб в края на постинга ти. Тъй като съм по природа оптимист от сърце казвам "дано!", и същевременно остава у мен "но...!".
Поздрави!
цитирай
30. анонимен - За такива случаи шопът има
14.10.2009 14:45
много подходящ лаф : " Че ще се мре, ще се мре, но дано е съседот."
А колкото до останалото - когато човек /сещай се за организация или партия / усети, че започне да куца по някаква причина избира или патерици, или "опора". Лошото е, ако му стане навик и продължи да " се опира " и след като стъпи здраво на двата си крака . По принцип :)))) .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2050728
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439