Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2009 14:38 - Дайте да дадем
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 3988 Коментари: 17 Гласове:
8



Точно така ми звучи това „Дайте да издигнем”. Ами добре. Дайте да издигнем. Кого!? „Много качествени хора”. Само че имам, аз лично, един малък проблем. Не можем да издигнем много качествени хора, а само един, който да принадлежи към тази качествена категория. Та дайте да издигнем…

Естествено е желанието на избирателите да имат собствена кандидатура. И слава Богу, че все още има такова желание. Това са едни прекрасни хора, които си доставят дребно интелектуално удоволствие, интересувайки се от политика.

Всички избиратели на СК предпочитат тази коалиция да има собствен кандидат. Само че има такива, които държат на всяка цена да има кандидат и такива, които не държат. Всеки един от тях има своите аргументи.

Това, което обаче започва небрежно да ми лази по нервите, са нашите първи партийни софийски ръководители. Вчера, например, четох една статия, която казва много хубави и верни неща, на един достопочтен общински съветник. Той защитава позицията, че СК или ДСБ трябва да издигне собствена кандидатура, защото… следват доводите.

Чух, прочетох и видях още подобни тези. ОК. Само че…Ако може …

Ако може да не си ги говорите тези неща през медиите. Времето на Дачков и Михайлов свърши, надявам се.

И ако може.. За да си кандидат за нещо трябва да имаш и желание за борба, или поне желание да участваш в тази борба. Тоест не става да направим някого кандидат на СК и на 15 ноември да му го съобщим. Той, тя или то трябва да са активни в целия процес.

Няма нищо по-нормално от това избирателите да искат собствена кандидатура. За съжаление не винаги желанията се сбъдват.

Леко е налудничаво обаче да си човек, който веднага ще получи подкрепата на партията си, ако се предложи за кандидат, който само вика от страни „Дайте да предложим”. ..Ами предложете себе си…
 



Тагове:   Дайте,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - ами добре,
01.10.2009 14:43
аз предлагам...
себе сиииииииииииииииииииииииииииииииииииии!!!!!!!!!!!!!!!
:))))))))))))))))))
цитирай
2. mamkamu - Стоп
01.10.2009 14:58
ianchefff написа:
аз предлагам...
себе сиииииииииииииииииииииииииииииииииииии!!!!!!!!!!!!!!!
:))))))))))))))))))


Нееее! АЗ предлагам себе си :)
цитирай
3. ianchefff - стоп, ама...
01.10.2009 15:22
mamkamu написа:
ianchefff написа:
аз предлагам...
себе сиииииииииииииииииииииииииииииииииииии!!!!!!!!!!!!!!!
:))))))))))))))))))


Нееее! АЗ предлагам себе си :)



Ти предлагаш себе си, но аз съм първи, а както знаем от ехееееее, от едно време, първият по време е и първи по право, така че губиииииииииишшшшшшшшшшшшшш!
аахахахаххааааааааааааааа
:)))))))))
цитирай
4. divini - :) Гледам смешно ви е
01.10.2009 15:26
Това е добре.. щото на мен изобщо не ми е.

:) Поздрави
цитирай
5. ianchefff - е да земем
01.10.2009 15:35
а се разревем, че СК няма кандидат, а???
Мисля, че СК трябва да мисли за своите избиратели, а не обратното. В този случай имам предвид!
цитирай
6. gantree - тая
01.10.2009 15:39
тема вече е потенциален източник на конфликти, за съжаление.
Така че, аз предварително се предавам, затварям темата лично за себе си, изчиствам си я от мисълта, и се отварям за други теми.
Прав, крив, няма значение. Както често казват по Джаз ФМ, "животът е твърде кратък, за да слушате другите".

:)))
цитирай
7. divini - за съжаление да
01.10.2009 15:56
И ми трябваше известно време чудене да пиша или не.. но се появиха и някои катализатори, и всичко си дойде на мястото.. Бягането от проблема не го решава и някои хора (партийни) е време да го схванат...

Поздрави
цитирай
8. flyco - дано не става въпос за това
01.10.2009 15:58
Едната страна: ние спечелихме изборите и ще сложим наш човек за кмет.
Другата страна: вие спечелихте, но преднината в София е малка и ако издигнем достойна кандидатура кмет може да стане нашия човек, затова ...едикакво си. Или ще подкрепим вашия човек, но ... едикакво си.

Между другото колкото повече време минава, толкова това "едикакво си" става по-малко. Гадна и мизерна ситуация, затова първо казах, дано не става въпрос за това.
цитирай
9. divini - flyco -
01.10.2009 16:03
Изобщо не те разбрах :)) Сори ..ама се оплетох.

Става дума за това, че хора, които искат СК да има кандидатура и които могат да бъдат тази кандидатура, не искат те да са тази кандидатура :)

Сега мисля, че и аз те обърках :)
цитирай
10. gantree - @ divini
01.10.2009 16:08
Да пишеш по тази тема, и да пишеш въобще, са две коренно различни неща.
В никакъв случай не бива едното да пречи на другото.

Колкото до бягането от проблема - има неща, които лично за мен са много по-важни от това, да се мачкам със съмишленици по разни напълно измислени силови решения и изкуствено създадени вътрешни проблеми. Противоборството между съмишленици е смъртоносно, абсолютно винаги, и няма никакво значение кой ще умре пръв, защото загубата е една и съща във всички случаи. Вече на два-три пъти с двама-трима приятели ми се случи само за последната година, и мисля, че повече не трябва да го допускам. Може и егоистично да звучи, но - това е, така мисля.
цитирай
11. flyco - Re: 9.
01.10.2009 16:25
Разбрах те аз, няма проблеми. Чудиш се защо отказват. Но като не говориш за конкретен човек... Всичко може да е, партийна дисциплина, зависимост, лични причини, по-висока цел /зависи от гледната точка/ и т.н.
цитирай
12. luben - Малко ми
01.10.2009 16:32
звучи като "Кандидати от СК, издигайте се" ;) И няма да се издигам (макар, че тук има вече 2 достойни кандидата!!!) ама хич - все пак леко ме смущава фактът, че няма да бъде издигнат никой. Борците се раждат в откритите борби, не в задкулисните такива. Или бъркам?
цитирай
13. flyco - Re: 12.
01.10.2009 16:56
Доган те опровергава що се отнася до българските условия.
цитирай
14. luben - Доган
02.10.2009 09:59
се научи в последствие на задкулисните. Дълго време той бе на фронта - не може да му се отрече това. Парите и властта скапват човека. Ако изобщо е бил човек, но това е друга тема - ако не е бил, кое точно се скапва?
цитирай
15. thehobbit - @ gantree:
02.10.2009 13:47
Не е потенциален, ами кинетичен източник на конфликти темата :) и според мен - за добро или зло - не може лесно да бъде затворена. Аз имам малко по-отстрани виждане за нея, според мен тя е поводът, не същината на драмата и емоцията.
цитирай
16. gantree - @ Хобит
02.10.2009 14:44
О не, изобщо не искам да спорим. Вече съм доста надалеч от емоцията.
Не знам дали е лесно или е трудно, и просто сам за себе си я затварям.
цитирай
17. анонимен - НИКОЛИНА
03.10.2009 18:52
Привет!
За първи път пиша, защото ме провокира самата тема. Винаги, когато срещна мнение, сходно с моето ,искам да го подкрепя. На друго място и аз задавам същия въпрос и се питам: След като голяма част от Софииската организация, за добро или зло, не споделя мнението на ръководството, защо чрез един инициативен комитет не се обединят около една кандидатура и да я регистрират? Тогава ще има за кого да гласуват десните избиратели. Но не - така е по-лесно - нямам конкретно предложение, ама не харесвам това което вие ми предлагате. Защото е по-лесно да се каже: ДАЙТЕ ДА ДАДЕМ! Много е точно и никак не е объркващо казаното в коментар 9. Аз съм на принципа: не харесвам това - предлагам това .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2050971
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439