Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2009 19:53 - И Боже, пази патките
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 7031 Коментари: 38 Гласове:
10



Това, горното е цитат от Шекспир. Тоест от Бърти Устър, а всичко, което той цитира е от Шекспир. И сега и аз ще цитирам Шекспир: „Боже, пази патките!”. И повод за това възклицание не е загрижеността ми за реалните пернати, а за родните, софийски коалиционни, така да кажем, партньори, които имат перушина в главата.   То, нали за СДС или добро, или нищо, но тези хора се самозабравиха. Първият хит днес дойде от лице, което за пръв път чувам, но пък и неведоми са за мен седесарските пътища. Става дума за секретаря на СДС – София, който се зове Личо Гогов. Тази светла личност на дълго и нашироко обяснява, как десните сили трябва да подкрепят кандидатурата на Герб, за да може СДС – София, да получи едно зам.кметско място. Няма да ви го разказвам цялото, ако искате,четете тук.   То много хубаво, господин Гогов, зам.кметското място ще върне доверието на софиянци в СДС. Гарантирано от Герб или гарнирано.   И правя уточнение, в момента не рева за това, че СК трябва да има своя кандидатура, независима от Герб, аз к’вото мисля по въпроса съм си го написала по преди. Но дълбоко се възмутих от безочието на СДС – София или по-точно на част от представителите на това титанично политическо звено.   И най-красивото изказване, разбира се е на Боби Бориславов. Просто няма как да не ви го цитирам:   "Синя коалиция" е неуспешен: „Досега не се беше случвало да се загуби в 23 Многомандатен избирателен район. Очевидно, че формулата не е успешна”.   И като коментар от моя страна само това, не че цифрите са за хвалене… ама СДС – София..:източник http://www.cikbg.org/   ОБРАБОТЕНИ В ЦИК ОКОНЧАТЕЛНИ РЕЗУЛТАТИ ЗА РИК СОФИЯ 23 МИР (парламентарни избори 2005)   "ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ" (ДСБ)  19.20 % Мандати  5  ОДС - СДС, ДЕМОКРАТИЧЕСКА ПАРТИЯ, ДВИЖЕНИЕ "ГЕРГЬОВДЕН", БЗНС НС - БЗНС, ДРОМ  10.59 %  Мандати  2      Извлечение от протокол на Районна избирателна комисия СОФИЯ 23 избори за ЕП 2007   Съюз на демократичните сили  8.88%   Демократи за силна България 16.03%     … Боже, пази патките!



Гласувай:
10



1. gantree - :)))
14.09.2009 21:15
Личо Гогов мисли почти като моя приятел Темплар.
Следователно, зам.кметските места трябва да са поне две.
Иначе, не си струва. И няма да е честно само СДС-София да получи зам.кмет.

Поздрави.
цитирай
2. miralyub - На Личо си му личи нещоси още от името ...
14.09.2009 21:18
На Личо си му личи нещоси още от името :))))
А пък Боби Бориславов трябва да е онзи дудук, който ме беше вбесил преди изборите при Бареков...за него вече писах, че е тъпанар- няма какво да го коментирам повече...
цитирай
3. divini - еми ей това са измислили
14.09.2009 21:31
http://focus-news.net/?id=n1258868

каквото и да означава...

Поздрави
цитирай
4. libertybell - СДС-София има почти неизчерпаема
14.09.2009 21:35
банка "полезни идиоти" (имам съмнение, че идиоти не трябва да е в кавичките!?).
цитирай
5. gantree - :))
14.09.2009 22:18
Гого Личев беше онзи същият секретарин, дето протестираше в синхрон с Пламен Юруков срещу създаването на Синята коалиция в периода между евроизборите и националните. Сега прави същото. Пълна скука. Няма никаква креативност у тия хора.
цитирай
6. libertybell - ?
14.09.2009 22:36
арията на клеветата не се ли изпълняваше от нещото Гацев и кафеджията?
цитирай
7. thetrooper - Боже, пази ни от коалиционни партньори -
14.09.2009 23:13
от опонентите си ще се пазим сами...
цитирай
8. templar - Личо няма връзка с главния мозък
14.09.2009 23:29
щом мисли, че ББ ще му даде зам.км. Няма, защото ББ няма никаква нужда от СДС.

ГЕРБ ще спечели с лекота дори с кандидат като Личо, а СК няма никакъв шанс да се класира за балотаж, дори и с кандидат - слънце.

Въпрос на реалности, а не на мераци.
Иначе и аз бих се радвал нещата да стояха по друг начин.
цитирай
9. gantree - @ Либърти
14.09.2009 23:45
libertybell написа:
арията на клеветата не се ли изпълняваше от нещото Гацев и кафеджията?

Личовата ария е "на суетата" :)) малко е по-различно, но не по същество, а в конструкцията.

Погледни тук
http://www.sds-sofia.org/sabitia.aspx?id=639

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/05/19/721643_licho_gogov_poiskal_ot_svoe_ime_prekratiavane_na/
цитирай
10. gantree - :((
14.09.2009 23:54
templar написа:
ГЕРБ ще спечели с лекота дори с кандидат като Личо, а СК няма никакъв шанс да се класира за балотаж, дори и с кандидат - слънце.

Въпрос на реалности, а не на мераци.
Иначе и аз бих се радвал нещата да стояха по друг начин.

Добре, че нищо не зависи от теб, Темплар.
Иначе, да си ни разпуснал досега.
цитирай
11. templar - нищо подобно
15.09.2009 08:28
Смятам, че не е добър момент да се правим на бодряци по сцената (ще приличаме на М. Димитров, който все още твърди, че държи ключа към управлението, златната акция и прочие глупости).

Ако постоим кротко на брега на реката, твърде вероятно е да видим нещо като вързоп бойко да плува по течението и да живнем като зайчето на Дурасел...

Но както казваш, не зависи от мен, така че командването да решава.

А колкото до разпускането - по-добре да се разпуснем, ако ше се помиряваме с ония от Жабокрек... и другите загинали за идеалите си.
цитирай
12. divini - я да се цитирам :)
15.09.2009 09:45
И както писах при divini: "И правя уточнение, в момента не рева за това, че СК трябва да има своя кандидатура, независима от Герб, аз к’вото мисля по въпроса съм си го написала по преди. Но дълбоко се възмутих от безочието на СДС – София или по-точно на част от представителите на това титанично политическо звено."

Каквото и да реши СК за кандидатурарта, аз, като лоялен поддръжник, няма да изпадам в публично негодувание от решението. НО и това е голямо НО, много ми се иска решението (каквото и да е) да бъде разяснено на тези като мен. Защо така се реши, а не иначе? Какво правим сега? Какво прави после и къде отиваме?

Поздрави
цитирай
13. анонимен - @
15.09.2009 09:51
ГЕРБ за мен си е мафиотска организация. И като изграждане, и като управление. ГЕРБ работи за привличане на криминално зависими лица от една страна и на пълни глупаци от друга като електорат. Най-правилното (за ГЕРБ) поведение на Синята коалиция е да се накарат автентичните десни да чакат, да се лепят по ГЕРБ и т.н. Така качествените, мислещите хора се деморализират. Така мафията остава чувството у малкото качествени хора, че е безалтернативна и те, останалите малко на брой качествени хора, трябва да се подравнят по нея.

Това, което templar предлага, е основен елемент в политическата агитация на ГЕРБ!

Понеже много от Вас са много демократи, много стари демократи и най-вече многознайковци, аз няма да давам предположение за причините, довели до това интересно поведение на templar :) Ще ми се направите на обидени, ще трябва да се обясняваме и да губим енергия в излишни спорове...

Ще се опитам да обясня и статистиката от 2005-та. Ами СИК (не секционните избирателни комисии) пазарува доста по-лесно хора от клиентелистките кръгове на СДС, отколкото истински демократи. Това е обяснението. То ще се появи и на предстоящите частични избори, и на следващите и на по-следващите. За мен основната грешка пък на ДСБ е, че се „заключва“ в един елитарен кръг, в това число и като електорат май, и после се чуди какво да прави! Да вземат пример от ГЕРБ в тази посока, не в другата :)

И само още едно нещо, което ме подразни силно в коментара на templar – ония от Жабокрек! Ами ние вече втори месец сме с тях – това са милиционерите, това са преподавателите в Школата на МВР, това са участниците във Възродителния процес, това са децата и внуците им, които преди са били начело на партийните комитети на БКП, това са министрите с картончета от ДС...

Ти, templar, в бъдеще или в минало време виждаш опасността да се поортачим с онези от Жабокрек!?
цитирай
14. gantree - @ templar 11
15.09.2009 11:17
Никой на никакъв бодряк не се прави, бъркаш се нещо. Напротив, вижда се обратната тенденция, включително и в твое лице, да се оттеглим и да се предадем, и то на най-силната и смислена наша територия, в София. Няма нужда да ми цитираш Мартин Димитров от предишната кампания. Със същият успех можеш да цитираш и себе си, от по-предишната. За много неща не съм съгласен с М. Димитров, но сред последните неща ми е да седна да иронизирам и подигравам един съюзник.

Номерът със стоенето на брега на реката можем да го обсъдим след изборите на 15 ноември. Тогава е времето за това, което имаш предвид, не сега.

За разпускането и помиряването "с ония от Жабокрек" - четох ти възмущението от предложението на Костов в НС от 9 септември. Разочароваш ме. Мислех те за по-умен, или поне за по-смирен, нали си уж християнин. Какъвто ще да си, всъщност не е това въпросът. Тъй като имаш бледи спомени от празнуването, от отбелязването на девети септември допреди двайсет години, ще ти кажа, че да се предложи и да се приеме този ден да бъде траурен оттук нататък, ще бъде ако не постижение, то поне едно прекрасно начало. Девети септември допреди двайсет години се отбелязваше като "най-светла дата", светла с главно С, най-великата от всички най-велики дати, на които всички комунисти празнуват победата си. Яденета, пиенета, заводски банкети, тържества, победоносни паради, десетки, стотици и хиляди големи червени знамена, манифестации, чудо на чудесата. Победа се празнува. Датата е номер едно в целия ни комунистически календар. Манифестациите и войнишките паради се репетират два до три месеца преди деня с главно Д. Нали си го представяш това, за което ти говоря? Бил си много малък тогава, не казвам това като нещо, което ти обезценява мнението, а като нещо, което го пояснява. Да не идеш на деветосептемврийска манифестация означаваше да си имаш сериозни проблеми, в работата или в училището. И досега има тъпи червени кратуни, които имитират празнуване и веят червените байраци всяка година на девети септември, било на организираните им тържества в Борисовата, или пред паметника на съветската армия, знаеш ги тия неща. Какво стана обаче преди няколко дни - оказа се, че вече няма да се празнува на тая дата. Костов предложи, и парламентарните представители на червените кратуни приеха в този ден да са в траур, и да отдават почит на загинали хора. Приеха да правят това, което ние самите правим на мемориала до НДК. Костов ги отказа да празнуват. Каза им, че да продължаваш да празнуваш на тоя ден е мега-тъпо от тяхна страна. Това направи Костов. Е, ти не си го разбрал, но то не е защото си глупав. То е по едни други причини, дето мислех отделен постинг да напиша за тях, ама се отказах. Не е време за разпри, а и не се смятам достоен да обяснявам видимите с просто око неща.

Та, в заключение - никой не те кара да се помиряваш с никого. Нито теб, нито мен. Просто им се каза на жабокрякащите, че повече на техния девети няма да се празнува, а ще са в траур. Да мълчат и да се смиряват на девети септември - това им се каза, с нужната за това формулировка. И още нещо - казано е на тях, а не на теб или на мен, така че няма за какво да подскачаш. Ние на този ден не празнуваме и без да се налага някой да ни го казва.

Искрено се надявам, че ме разбираш, макар това да не ти се е случвало често до момента.
Поздрави.
цитирай
15. templar - Не приемам моят представител да мълчи в памет
15.09.2009 12:10
на техните "загинали за идеите си".
Така мисля.

Също така, на база на анализ на цифри смятам, че кандидатура на СК няма никакви шансове дори за почетна загуба. Не казвам, че не искам СК да спечели, Всъщност ако е въпрос на желание, искам ДСБ да спечели, а СК да... Но няма значение какво искам, а какво вярвам че е възможно.

Така или иначе, аз съм само един десебар с различно мнение, изразено в хода на дискусия преди взето решение. Други решават и аз нямам проблем да е така.
цитирай
16. gantree - @ templar
15.09.2009 12:36
templar написа:
Не приемам моят представител да мълчи в памет на техните "загинали за идеите си".
Така мисля.

В траура и отдаването на почит представителство няма. Мълчането не е колективен спорт. Пишеш в момента глупости, иначе казано.


templar написа:
Също така, на база на анализ на цифри смятам, че кандидатура на СК няма никакви шансове дори за почетна загуба.

Добре, това вече го разбрах. Това ти е новината на деня, на седмицата и на месеца. И Личо Гогов е на същия акъл, като теб. Колко време още смяташ да го дуднеш? Докато успееш да демотивираш поне още един от нас, за да ти прави компания и да не си само с Личо ли?
цитирай
17. templar - С радост бих млъкнал,
15.09.2009 12:58
но се опасявам, да не излезе, че и аз съм млъкнал в памет на падналите за идеалите си през XX век... :) :)

Ако в цялото всенародно помирение имаше улица "Богдан Филов", щях да седна в някое кафе (например на пресечката и с "Н. Й. Вапцаров") и там да мълча за да не урочасам синьото лято...
цитирай
18. gantree - @ templar
15.09.2009 13:17
templar написа:
С радост бих млъкнал, но се опасявам, да не излезе, че и аз съм млъкнал в памет на падналите за идеалите си през XX век... :) :)

Ако в цялото всенародно помирение имаше улица "Богдан Филов", щях да седна в някое кафе (например на пресечката и с "Н. Й. Вапцаров") и там да мълча за да не урочасам синьото лято...

Добре, добре, хубаво е да се иронизираме, понякога.
За падналите за идеалите се замислих, което явно толкова те мъчи и го споменаваш за петстотин и петдесети път. Ти вероятно причисляваш в това число избитите комунисти в периода между ПСВ и ВСВ, визирайки ги през очите на днешните комунисти, като "загинали за идеалите си". Там е работата обаче, че тези хора не са били избити за идеалите си, и днешните комунисти това много добре си го знаят. За какво са загинали - това е една от големите техни тайни, която покриват с лъжите си и досега. 65 години лъжи.

Четох наскоро една статия, на Луиза Ревякина, в ей този сборник:
http://www.knigabg.com/index.php?page=book&id=18927
Озаглавена е "България във външнополитическите концепции и планове на СССР и в дейността на Коминтерна (1919—1944)", вижда се в съдържанието някъде след средата. Та, в тази нейна статия има купища факти, от които ясно се вижда, че въпросните изобщо не са "загинали за идеалите си". Няма я публикувана в мрежата, та се чудя дали да не си направя труда. Така че, не ги коментирай тези хора като жертви на светли комунистически идеали, като че ли четеш учебник по преправена история от средата на зрелия социализъм.

А улица "Богдан Филов" ще има, надявам се да го доживеем това.
цитирай
19. templar - :)
15.09.2009 13:44
Финансовата подкрепа от съветските фондове за "износ на революция" може за някои и да са били идеал, откъде да знам... Както днес еврофондовете :)

Иначе пак ти си бодряка. Аз не вярвам да видя ул. Богдан Филов.
За мен би било достатъчно ако моя лидер стане в парламента и предложи, в духа на европейските ценности и национално помирение веднага да премахнем името на гр. Димитровград, като обидно за 30 хил убити и 300 хил. тежко репресирани родители на негови избиратели и лични привърженици... Дано поне това доживеем. За останалите 200-300 по-дребни обидни имена на партизани, подводничари, пролетарски поети и т.н., няма да се пазаря. Да не бъдем максималисти.
цитирай
20. luben - Тоз
15.09.2009 13:46
сборник изглежда доста интересен - не само заради тази статия. Косев има редица сериозни изследвания - най-много му се кефя над развенчаването на митовете как Бисмарк (според бг историография) е злодеят дето разделил България, а всъщност като проследява играчите и техните действия на конгреса в Берлин, Косев показва ясно как Русия хич не я е било еня за България и запазването и в големи граници - даже обратното.

Иначе ... и аз очаквам да имаме ул. Б Филов. Чудя се защо няма протести срещу ул/бул Вапцаров, гр. Димитровград и куп други такива. Всъщност не се чудя, а просто ми е криво.
цитирай
21. templar - Любене, ето това ми е проблема.
15.09.2009 13:53
Преди често се чудех. Напоследък все по-малко се чудя. И все по-често само ми е криво.
цитирай
22. luben - Аз май
15.09.2009 14:04
за жалост (или щастие) претръпнах преди години. Ала колкото и да съм претръпнал, като мина покрай онзи грозен издигнат монумент на тоталитаризма, под който сега минава метрото - всеки път си казвам "Дай Боже някой ден нашите деца, внуци, правнуци да разкарат този позорен паметник и да сложат плочите на загиналите и ранените от Балканските войни, които навремето бяха на Монтето/днес - градината на НДК". И знам, че не искам много. Искам да има достойни българи, а не полу-съвети, полу-българи, полу-някаквитам. I have a dream...
цитирай
23. luben - и в тази връзка
15.09.2009 14:08
скоро си мислех за етническата карта на съвременна България. Фактите без грим показват, че в нея се намират и живеят някак си заедно булгарикус-советикус, булгарикус-русофиликус, булгарикус-туркофобобикус и ... българи.
цитирай
24. анонимен - и все пак
15.09.2009 14:26
Бърти Устър цитира всякакви английски поети, не САМО Шекспир ;) Нищо, че не си спомня кого цитира.
цитирай
25. gantree - @ templar 19
15.09.2009 15:06
То не е точно "финансова подкрепа", ами си е направо директно плащане за извършване на конкретни предварително планирани престъпления. Да, за такива техни "идеали" става дума, така че няма място за възмущение, а трябва да се посочва и да се казва това.

За имената на улици и на градове съм с по-притъпена чувствителност. За мен е важно други неща да бъдат направени, например, за предстоящото меле в София. В Димитровград би трябвало да се появи поне една подобна инициатива на хората, живеещи там, защото иначе изобщо не си представям как един или друг лидер става в парламента и почва да сменя имена.
цитирай
26. gantree - @ luben
15.09.2009 15:13
luben написа:
сборник изглежда доста интересен - не само заради тази статия. Косев има редица сериозни изследвания - най-много му се кефя над развенчаването на митовете как Бисмарк (според бг историография) е злодеят дето разделил България, а всъщност като проследява играчите и техните действия на конгреса в Берлин, Косев показва ясно как Русия хич не я е било еня за България и запазването и в големи граници - даже обратното.

Да, интересен е. Тази статия е просто една от многото интересни неща там.

За Бисмарк, сигурно имаш предвид двете му малки книжки
http://www.knigabg.com/index.php?page=book&id=15091
http://www.knigabg.com/index.php?page=book&id=15211
които излязоха наскоро, тази за конгреса и другата, с писмото на Мидхат паша до него. Чел съм ги и аз, и са наистина интересни.
цитирай
27. mamkamu - +
15.09.2009 15:13
Леле! Тия двамата така ли си спорят обикновено или това е прецедент :)

Да не вземет сега да се разцепят на ДСБ -умерени и на ДСБ -премерени, че ще ми дойде нанагорно!
цитирай
28. divini - @/% mamkamu - +
15.09.2009 15:22
Спокойно :) обичайна практика, а май отдавна не са се "виждали" :)




цитирай
29. gantree - @ mamkamu
15.09.2009 15:24
Не, няма такова нещо. Тук няма никакъв спор.
Не виждаш ли, че сме на едно мнение - да имаме кандидат в София срещу ГЕРБ.
цитирай
30. mamkamu - Спокойно :) обичайна практика, а ...
15.09.2009 16:09
divini написа:
Спокойно :) обичайна практика, а май отдавна не са се "виждали" :)


Е, тогава нека :)
цитирай
31. mamkamu - Не, няма такова нещо. Тук няма ни...
15.09.2009 16:13
gantree написа:
Не, няма такова нещо. Тук няма никакъв спор.
Не виждаш ли, че сме на едно мнение - да имаме кандидат в София срещу ГЕРБ.


Виждам, как да не виждам :)
цитирай
32. vselenche - За "патките"!
15.09.2009 23:54
Ами то и на парламентарните избори приказката "За патките" ни изяде главата. Сега, както става ясно, се случва същото, дори по-лошо. Тия са си отбор юнаци и за жалост добре им служи устава на СДС.
цитирай
33. luben - сборник изглежда доста интересен - ...
16.09.2009 13:24
gantree написа:
luben написа:
сборник изглежда доста интересен - не само заради тази статия. Косев има редица сериозни изследвания - най-много му се кефя над развенчаването на митовете как Бисмарк (според бг историография) е злодеят дето разделил България, а всъщност като проследява играчите и техните действия на конгреса в Берлин, Косев показва ясно как Русия хич не я е било еня за България и запазването и в големи граници - даже обратното.

Да, интересен е. Тази статия е просто една от многото интересни неща там.

За Бисмарк, сигурно имаш предвид двете му малки книжки
http://www.knigabg.com/index.php?page=book&id=15091
http://www.knigabg.com/index.php?page=book&id=15211
които излязоха наскоро, тази за конгреса и другата, с писмото на Мидхат паша до него. Чел съм ги и аз, и са наистина интересни.


Точно тях имах предвид. Благодаря за референциите/източниците - вярвам, че поне още 5-6 души ще ги прочетат :)
цитирай
34. divini - @ luben - :)
16.09.2009 13:39
E kak saмо 5- 6 човека :))))?

Поздрави
цитирай
35. gantree - @ luben
16.09.2009 14:15
luben написа:
Точно тях имах предвид. Благодаря за референциите/източниците - вярвам, че поне още 5-6 души ще ги прочетат :)

Няма защо. Така предположих, защото говориш точно за това, което е в тях.
5-6, да, дано са и повече, а и дано си ги намерят, че тиражите им хич не са големи.
цитирай
36. luben - Аз съм
16.09.2009 14:37
умерен оптимист с нотки на песимистичен реализъм ;) Първо - малцина имат интереса да се задълбават в подобни материали/източници, защото те "уж" разглеждат някаква маргинална тема, но на практика внимателният им прочит разкрива много, при това важни за голямата картина факти. Второ - за жалост, което е по-важно - 90% от хората нямат време и ... което е по-тъжно - нямат съмнение в нещата, тиражирани по вестници, учебници по история и медии и да направиш преход от добре повтаряна и моделирана от мастити и непрекъснато изявяващи се по телевизията "капацитети" към онова, което е и логично, а и подкрепено с факти - е - това никак не е лесно.

На една научна конф. преди 3 седмици, говорейки с (може би е доц. още, но може и да е станал професор) един колега и споменавайки турския факултет в ТУ чух "Абе как да им преподавам на тези, дето са ни клали 5 века". Даже и не помислих да почна с въпросите си или фактите, когато в по-подходяща среда намирам сили да накарам някого да се замисли за нещичко. Просто пред себе си имах някой от детската градина в областта на историята, а аз ... трябваше да му кажа, че има и диференциални уравнения все пак... Млъкнах, но ми бе ужасно криво. Т.нар. "елит" е на такова ниско ниво спрямо нашата история (говоря без изключенията, не малко от които са писали тук) и толкова малко се интересува от миналото ни, толкова е самодоволен от шаблона "роби-освободители-фашизъм-некъф_неясен_май_от_идеалисти_ама_имало_и_друго_режим-всичкисакалпазанислед89-та", че не разбутва наличните си сиви клетки за да промени нещо. Като ги чуя тези неща от таксиджията или някой в някое село - ОК, човърка ме, но бързо намирам оправдания. Ала като е от елитна катедра от елитен университет (да - знам какво значи "елит", но все пак за нивото на дадена страна - би могло да се говори и за елит) и ... оптимизмът ми изглежда на изветряла ракия.
цитирай
37. gantree - @ luben
16.09.2009 17:21
А пък аз - "бодряк" :)) Дразнят те предразсъдъците, но не те като такива, а това, че ги срещаш у хора, у които чисто професионално трябва да има изчистен от предразсъдъци поглед. Иначе, ако си натъпкан с предразсъдъци, какъв историк и още повече пък преподавател става от тебе. Попаднал си просто на такъв, дето не си е на мястото. Не можеш в нищо да го убедиш, и е дори излишно да се опитваш.

За второстепенните източници и материали си много прав. Те съдържат факти, които не са наобиколени от пропагандни внушения, а не анализи или преразказ на гледни точки. Това, че хората нямат любопитството, нямат времето и са доверчиви - спорни са тия въпроси, особено за времето. Нямат време за това, но за чалгарници, мюзикайдъли и турски сериали имат винаги време. Когато искаш да имаш по-ясна представа и колкото се може по-ясно мнение за света около теб, тогава всичките тия пречки изчезват, няма ги. Въпрос на приоритети.

Поздрави.
цитирай
38. divini - за информация
16.09.2009 18:52
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=400758
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051163
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439