Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 17:47 - Да имаш или да не имаш
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 8212 Коментари: 20 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Да, в това е въпросът. И двете положения мога и да ги защитя и отхвърля с еднаква лекота. И в това е проблемът. Кампанията мина, изборите минаха, още една кампания мина, още едни избори минаха… Почивката и тя мина, а идват още едни избори… и още една кампания.

Разликите тук обаче са няколко. На първо място след тази кампания и избори – не се очертава веднага почивка. Второ, борбата е локална и с ограничено количество на допустимите бройки участници, получили по-голям процент от бюлетините. Максимум успешни кандидати – един. Минимум успешни кандидати – един. Тоест само един. А и наградният фонд е доста ограничен, половин мандат, че и по-малко.

За ГЕРБ е много повече от вероятно, че ще извади собствен кандидат и дори няма да търси външна подкрепа. Ако някой изрази желание да ги подкрепи – ок – ако не, пак – ок. Е все има някаква вероятност това да не се случи, но според мен, тя е много малка.

За БСП е въпрос на оцеляване да изкарат кандидат след разгрома, който отнесоха след изборите. А и все пак са единствените позиционирани в ляво. А и това им дава идеална възможност да се заяждат с The Премиер. Съвсем отделен въпрос е кого ще изкарат като кандидат, защото от номинациите, които чух до момента, освен смях – друго не ме е напушвало.

Също така чух, че в началото на септември НДСВ щяло да обяви своят кандидат за кметското място в София. Това също има своята своеобразна логика, но на мен ми прилича по-скоро на предсмъртни хрипове или опит да вдигнат малко шум. Ако издигнат комисаря по защита на потребителите, може би имат някакъв шанс да се запишат в крайното класиране, но на почетното 6 място.

Нищо не съм чула за Атака и РЗС, но има време и те да изкарат някой хит. Искрено се надявам ДПС и сателитите му, Лидер, Напред, Назад, Насам и натам да не се пробват този път, макар че за икономиката е хубаво да има пари в брой, в обръщение.

И сега идва въпросът. Да имаш или да не имаш?

Аз, мисля, че съм ви пределно ясна на коя политическа сила симпатизирам. А въпросът дали ще имам свой кандидат или не, на частичните местни избори, не ме безпокои въобще. Или ще имам или няма да имам – 50 на 50 %, като при блондинките. И този въпрос в момента не седи пред мен, не аз решавам това. Но хората, които трябва да вземат това изключително сложно решение, трябва добре да преценят риска. И да помислят, каквото и да решат, дали този път си струва.

А и последно, ако може този път анализите да ги правим преди изборите, а не след..




Гласувай:
10



1. анонимен - перспектива 2012-13
03.09.2009 17:53
.браво, само бих добавил:....и ако може анализът да е с перспектива 2012-13, а не перспектива - утре, например
цитирай
2. mamkamu - По-добре е сините да имат кандидат ...
03.09.2009 17:57
По-добре е сините да имат кандидат (ДСБ+СДС), щото иначе ще излезе, че се предават без бой! Като на олимпииските игри: Важно е участието. Че хората може и да ги позабравят. Те и без това много не помнят :)

Друг въпрос е, ако се оформи някое споразумение с ГЕРБ, за което принципно съм против.

Ама, кой ли ме пита мене... ;)
цитирай
3. divini - :))
03.09.2009 18:02
Абе бе това за участие заради самото участие... малко изморява.. Потичаш потичаш пък се умориш :))

Но .. това е просто гледна точка :)

Поздрави
цитирай
4. templar - солени целувки от морето
03.09.2009 18:23
Аз не си спомням след някои избори да сме правили някакъв смислен анализ, така че последното ти изречение няма смисъл за партията на която симпатизира_м/ш. Можеш да отвориш сайта на последната. Вероятно още седи интервюто за Сертов от седмицата след изборите... няма никакво значение да имаш или не. След като сам си решил да не си в играта, няма кандидат, който да те вкара обратно вътре...
цитирай
5. ianchefff - пълният цитат
03.09.2009 18:34
на "важно е участието", мисля, че е:
"Важно е участието, но не на всяка цена."
Втората му част удобно се е загубила някъде по трасето...
:)))
цитирай
6. luben - Аз бих
03.09.2009 19:09
се радвал на общ кандидат СДС+ДСБ, но кой ли и мен ме пита...

Много ми хареса изречението: "Искрено се надявам ДПС и сателитите му, Лидер, Напред, Назад, Насам и натам да не се пробват този път..." особено думите "...назад, насам и натам..."!!!

Такива ми ти работи. Като те чета, все се сещам за "дъ кмет" ;)))) Яко! Представяш ли си да успее да извади всичко кирливо на тройката? Аз се съмнявах и още се съмнявам, но ... да - понякога и аз греша ;)
цитирай
7. thetrooper - Според мен е по-добре да не издигаме кандидат.
03.09.2009 20:20
За няколко месеца електоралните нагласи е малко вероятно да се променят, т.е. даже и най-непознатия и привидно невзрачен кандидат на ГЕРБ е в по-силни позиции дори от най-силната наша евентуална кандидатура. От друга страна, структурите на ГЕРБ нямат необходимия опит в провеждане на кампании, така че с тях можем успешно да се допълним - от тях обществената подкрепа, от нас успешното водене на предизборна кампания. Все пак най-важното е не само следващия кмет на София да е отново от десницата, но и да бием червения кандидат с разлика. За да можем след изборите с гордост да кажем, че СОФИЯ МРАЗИ БСП!

Пред вид сегашното състояние на нашата политическа сила, мисля че е най-добре да се съсредоточим в друга посока, а именно - да приведем в ред собствената си кочинка. За да можем след 2 години да бъдем наистина в позиция, която да ни дава шансове за кметското място плюс сероиозна група общински съветници.
цитирай
8. divini - :) е страшно много ви благодаря :)
03.09.2009 21:17
:) Както винаги сме се събрали най-готините :)))
@ Бачо - солени и от мен, макар че при мен са по-скоро спомен за соленото море :)) не изчезва партията, а някой го мързи :)

@куку- абсолютен си, както винаги :)


@. luben - Представм си как им разкрива всичко :) но само с наши хора, които няма да мирясат, докато това не се случи :)

@Митко - както винаги си черната станция :)

Поздрави
цитирай
9. анонимен - В сегашната ситуация
03.09.2009 21:27
според мен синята коалиция няма никакъв шанс за добър резултат в изборите. Стратегически най- добрият вариант за сегашното й положение е да не участва със собствен кандидат, но след внимателен анализ и разговори да подкрепи кандидатът на ГЕРБ. С това фактически ще участва в изборите без да носи последствията от предизвестената в МОМЕНТА невъзможност да ги спечели и новите негативи от това..
цитирай
10. miralyub - малко са ми встрани тези избори. . . ...
03.09.2009 21:44
малко са ми встрани тези избори... нали са локални.
но участието със слаб кандидат /този експеримент вече сме гледали/- си е жив резил...
цитирай
11. flyco - ...
04.09.2009 00:33
Минко ще е, не заради някакви ценности или идеи, а защото Бойко ще рече "Той е". Радвам се, че не се налага да участвам в този избор.
цитирай
12. divini - flyco - ...
04.09.2009 09:48
За Минко не си прав :) Той ще си седи зам.кмет до края на света :)
цитирай
13. flyco - ...
04.09.2009 12:44
divini написа:
За Минко не си прав :) Той ще си седи зам.кмет до края на света :)

ще видим, ще видим
цитирай
14. анонимен - Секирата
04.09.2009 18:02
"От друга страна, структурите на ГЕРБ нямат необходимия опит в провеждане на кампании"

Много ми е чудно вие какър опит имате в провеждането на кампании тоест тия кампании с какъв успех са.
цитирай
15. анонимен - а може ли
04.09.2009 20:11
простата плевенска селянка да не се чуди толкова?
цитирай
16. maystora - Забравяте комунистите!
04.09.2009 20:19
Те ще издигнат свой кандидат...А ние?А аз?Дори в най-мрачните си мисли за политическата конюнктура не съм си представял,че няма да дадем алтернатива на хората,които 20 години осъзнато подкрепят "синята идея".За по-младите (за някои) може да звучи шаблонно и рутинно,но когато основните ни политически приоритети са в програмите на де що партия има в държавата и когато (колкото и да е трудно) успяваме да дадем посока и решение за нещата...тогава ли трябва да свалим гарда...и да ни е "Се тая".Аз лично не ща да умирам в леглото си,колкото и комфортно да ми го описвате...Я се стегнете!!!
цитирай
17. thetrooper - до Секирата
04.09.2009 20:40
През втората половина на 90-те години редовния въпрос на журналистите след края на съответния изборен ден беше: "Как ги бихте толкова?" И на президенстките избори 1996-а, и на парламентарните 1997-а, и на кметските в София, когато Софиянски газеше опонентите си...
цитирай
18. анонимен - ае стига глупости
04.09.2009 22:40
Синята коалиция без кандидат - няма такъв филм.
Не се връзвайте на никой, който ви разправя подобни простотии. Синята коалиция ще има кандидат. В противен случай много хора, цели големи числа, купища софиянци ще загубят представителството си безвъзвратно.
И плевенската чалгарка да не си вре чалгарската муцуна в тая тема тук.
цитирай
19. анонимен - до шурмовака
04.09.2009 23:12
Ако мислиш че победата на избори преди 14 години е резултат от някакви много добри кампании то значи че и сегашната а и предипните победи на герб са също резултат от провеждане на кампании - ситуацията е горе долу сходна. За съжаление не е така - иначе като ДСБ или синята коалиция издигнат каднидат аз ще гласувам за него както винаги съм правил досега.
цитирай
20. анонимен - няма смисъл да издигате кандида...
05.09.2009 10:42
няма смисъл да издигате кандидатура на СДС/ДСБ. Просто подкрепете кандидата на БСП. Вий сте си едно и също.Що сте толкова стеснителни,като мома неощипана? Е хайде чоджум,нали ще има нова тройна коалиция? БСП/СДС/ДСБ? Нали? Пресрамете се де! Добре ви разбираме всички.Хем ви се иска,хем не ви стиска.Ама кво ше кажат хората.Нищо няма кажат. Сини,червени сме синджир марка им отговорете и ще им запушите устите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2050791
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439