Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 22:14 - А НДСВ?
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 2873 Коментари: 8 Гласове:
11



Днес се разписах, най-вероятно защото не съм го правила скоро и защото скоро няма да ми се случи отново. От както съм активно в цивилизацията се образовам (и забавлявам) с различните проверки върху дейността на различни министерства и ведомства. Най-активно се отразяват тези, в които е намесено БСП. Това има и своето логично обяснение – досега са били управляващо мнозинство, имали са най-много министри, най-активни са в нападенията срещу новия кабинет и т.н.  Следва, още по-логично, ДПС, защото там пък злоупотребите и наглостта са колосални – обръчи, заменки, покупкопродажба на гласове и др. А НДСВ къде е?   Преди време си обещах, а и не само на себе си, че няма да забравя последните 4 до 8 години, докато не се разчистят всички далавери и не се разкрие мащабът на щетите нанесен от последните две правителства.  БСП и ДПС ще има да дават обяснения и да носят отговорност, искрено се надявам на това. Но това, че НДСВ почти престана да съществува или поне да се обажда в медийното пространство, не означава, че те са света вода ненапита.   От няколко дни се вихрят из медиите, а и по улиците, едни розови BMW-та. Те са подопечни  на МО, едно министерство, което дълги години е управлявано от представители на НДСВ. Новият министър, господин Младенов, е на път да стигне до дъното на всички мътни далавери, които са ставали  под предтескт „Сигурността на Републиката”. Пожелавам му успех, защото това е един светъл лъч в последните години мрак в изпълнителната власт.    МО все пак няма толкова много допир с европейските пари. По друг начин стоят нещата с Министерство на образованието и науката и Министерство на държавната администрация и административната реформа. МОН е междинно звено на ОП „Развитие на човешките ресурси”, а МДААР е Управляващ орган на ОП „Административен капацитет”. Ако разгледате, без дори да сте експерти в дадената област, в таблиците с одобрените проекти ще забележете доста интересни неща. А ето и малко факти за двете програми:   ОП РЧР е стратегически документ, който е рамка за усвояване на финансови средства в размер на 1 213 869 575 евро” – до момента усвоявани от Масларова и Вълчев.   „ОПАК се съфинансира oт най-стария структурен фонд – Европейският социален фонд, и от републиканския бюджет. За новия програмен период 2007 – 2013 г. средствата за ОПАК са 153 670 724 евро или 13% от общата помощ на ЕСФ за България. Това е 3.5% от общия размер на помощта, която България получава по линия на Структурните фондове. Към нея се добавят и 27 118 363 евро национално съфинансиране. Така по програмата ще могат да се договорят проекти на обща стойност от 180 789 087 евро. „  - до момента договаряни от Ники Василев ( колко ме е яд, че не стана министър на културата, само това не е бил, като ме е яд и за П.Димитров – новата власт трябваше да му даде някакъв ресор, за да се забавлява целокупния народ... тц, тц, тц...)   Голям интерес представляват и обществените поръчки, договаряни от подопечни на НДСВ ведомства. Трите цитирани министерства - МО, МДААР и МОН – са само част от бездънните ями, в които са потъвали пари, европейски или български, макар че от 2007 година всички пари са европейски.   Не казвам, че сред поръчките и проектите, одобрявани от НДСВ министрите няма и качествени, и смислени, но те са малко. Така че, моля, да не забравяме и НДСВ...  


Тагове:   НДСВ,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - оооо, Див, как ББ ще зачеша своята ...
30.08.2009 22:22
оооо, Див, как ББ ще зачеша своята родна майка НДСВ????
нали оттам тръгна главоломната му кариера... а виж сега и поведението му към хората на НДСВ- едни си оставали зам.-областни у-ли, други си остават шефове на БНБ:)).
цитирай
2. divini - :) Мира,
30.08.2009 22:25
ето това ми е проблемът. Просто не искам да се забравя и за тези .. При толкова много проблеми и информация, съвсем спокойно едно НДСВ може да бъде прескочено, а не бива...

Поздрави
цитирай
3. miralyub - ако трябва да сме точни - май и ДПС са ...
30.08.2009 22:27
ако трябва да сме точни - май и ДПС са пощадени доста...
цитирай
4. divini - аааа
30.08.2009 22:28
пепел ти на устата или в случая на клавиатурата... Това пък е крайно недопустимо.. Само Етем и Пеевски дават такъв богат следствен материал...

цитирай
5. emil60 - Ами ще поживеем и ще видим...
30.08.2009 22:34
Пък. Това не е Пъг от "Сага за войната в разлома" на Реймънд Фийлдс, ако не греша... Но Пъг там правеше чудеса... Е, не искам чак толкова от Б.Б....А това за кариерата - аз като съм на 60 направо си ме е срам, като зная откъде ми е тръгнала кариерата...От Кариерата на Димово не ме е срам, там съм се родил... Но линията на развитието ми през колко ППО, КК, ОК и РК на ДКМС е минала... Б.Б. е къде, къде по-скромен... Слава богу, че не съм политик... Сигурно ще ми напомнят и за изложбата по ТНТМ в Димово, и когато заведох момчетата в Белоградчик, като награда за добра работа...и когато събрах младите животновъди в т.н. "Кафето", пак като награда, на купон с пари от АПК... Ужас... Не ме е срам... Та Б.Б. е къде, къде по-скромен...На всичкото отгоре на таткото на Б.Б. съм му правел агиттабла за противопожарната охрана.. Работехме в едно голяяямо предприятие... А и във заводския вестник съм писал за бай Методи Борисов, Бог да го прости...
цитирай
6. thetrooper - Изобщо не трябва да ги неглижираме -
30.08.2009 22:35
и без това повреме на кампанията за евроизборите ги бяхме забравили и те взеха, че се приплъзнаха покрай стената и ни отнеха 1 евродепутат. За читателите може би ще бъде интересно и това - http://thetrooper.blog.bg/politika/2009/06/24/jyltata-podvodnica.353231 (писал съм го 10-ина дни преди изборите за НС)
цитирай
7. miralyub - абе, имам предвид, че едно е да вд...
30.08.2009 22:37
абе, имам предвид ,че едно е да вдигаш аларма, че разследваш, наказваш и ще съдиш до дупка, друго да го направиш наистина, а не само да заливосаш далаверите по пътя на разследването...
цитирай
8. divini - Mите,
30.08.2009 22:37
твоите винаги са интересни за четене. Само че за евроизборите не съм много съгласна... над 58 000 преференции има за Кунева, което само по себе си означава нещо.. :)

Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051318
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439