Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 20:12 - Как се лекуват изборни нерви?
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 3529 Коментари: 7 Гласове:
0



От вчера на ме свърта на едно място. Комбинацията от напрегнато очакване, еуфория от първите резултати, разочарование от поредното доказателство, че с пари може да се купи всички, включително и имената на покойниците, както и недоспиването ми се отразиха. След 3 часа сън се събудих ужасно кисела. Кисела по начин, прастар начин. Това, че последният месец беше изпълнен с всякакви най-безобразни глупости от това за българския еврокомисар (Такова животно няма, няма националности в ЕК, има ресори. Я си представете в Португалия какво може да се каже: Португалският еврокомисар или направо шефът на ЕС”) до образованата раждаемост на Яне, която пък ще ме разсмива още дълго време, не ми помогна много.

Две неща ми върнаха ентусиазма. Едното е, че има хора, които разчита на мен и на такива като мен, които сме активни без да сме партийно или щабно ангажирани. На такива като мен, които с идеите и действията си можем и помагаме на каузата всички да живеем в една справедлива, правова държава.

Другото, не толкова философско нещо, е Хиподил. Е цял ден се смея, толкова точно текстовете им разказват за политическата обстановка у нас, че няма как да не се хилите. Даже, точно в момента, си мисля за Гоце, защото сме на пасажа „Гонорея обладана от трипер….”

Двете песни, които особено подхождат на днешния ден са: Бременските музиканти и Детската градина.

Първата е толкова подходяща за мобилизация на гражданска активност, че няма накъде повече:

Смело, братя, след ламята,

Ламята е ясно коя е, още повече, че по нататък в песента се пее за нейната триглавост и пътя към Цариград, известен в едни среди като Истанбул..

А другата е просто писана за изборната нощ:

Тате, искам пасти
искам пасти, тате...

Мисъл стъклено прозрачна
имам в кръглата глава.
Радвам се, че тя е ясна,
както нивга досега.
Не е в смисъл актуален
или в творческа посока,
чувствам се почти нормален,
само дето спряха тока.

Припев:
Според мене, според тебе.
Според мене смисъл има
само в детската градина.

Хей, ръчички, хей ги две,
но едната е с паве.
Май ти мисли нещо лошо
честна дума - питай Гошо !
Гошо - Who the fuck is Gosho ?

Смисълът се губи тука
инвалидът сгази лука,
мъжка котка куче чука,
пожелай на сляп наслука,
наковалня врътка чука,
води труд към несполука,
пъха го пиян в улука,
свинското виси на кука.

Хей, ръчички, хей ги три,
но едната е с пари.
Май, че иска да ни купи,
по - добре е да я счупим.

Последният куплет е идеалният мотив да се участва активно в предстоящата кампания :) 
 


 




Гласувай:
0



1. thetrooper - Ама защо текстовете на Хиподил да не са философски?
08.06.2009 20:58
Че те са си направо пророчески:)
цитирай
2. jedi - "пожелай на сляп наслука"
08.06.2009 21:31
И големи пени... пардон пенсии.
Мъдро четиво:)
цитирай
3. gantree - :))
08.06.2009 21:48
Хахахах

А пък на мен в момента ми се въртят пъклени мисли по адрес на царя.
Как съм му набрал, ако знае, ще търчи към първия полет за Мадрид.

п.п. а и на "зелените" човечета също.
Пожелавах им 1% преди изборите, но сега се радвам, че няма да могат да си вземат депозита от 50 хиляди лева. Нека ги боли.
цитирай
4. анонимен - Единствената ми надежда
08.06.2009 22:36
е за по-висока избирателна активност след месец. Преди време Антоний Гълъбов беше казал, че целият вот се купува. Тогава не му повярвах, мислех си, че говори художествено. Сега, мисля, знаете какво мисля :) Както и да е...

Изборният резултат, особено на някои места, за Синята коалиция ме изненада неприятно. Очаквах, че ще вкарат на косъм трети евродепутат, а в действителност се налага вторият да чака Лисабонския договор, та да влезе като 18-ти...

Но нищо, видяха се пък други неща. Видя се мафията докъде може да стигне. Надявам се това да увеличи отрезвителният ефект върху избирателите в следващия месец! Според мен точно сега, при негативния резултат на сините, е моментът основните партии в Синята коалиция да се доочистят от боклука, който ги спира към властта, да се очистят от кандидат-клиентелата. Точно сега кандидат-клиентелата ще се заозърта за други партии, ще започне да мизерничи и в крайна сметка ще излезе на светло.

Листи все още не са редени!

Време е за едно доста по-силно второ полувреме с доста по-силно участие от страна на „публиката“.
цитирай
5. flyco - :)
08.06.2009 22:53
Поздравления за поста!
цитирай
6. анонимен - gantree, според мен сините ги боли ...
09.06.2009 14:58
gantree, според мен сините ги боли най-много.Защото едно е да си цар, друго е да си.....
цитирай
7. анонимен - Как ще стигнем
09.06.2009 15:09
Как ще ги стигнем АЛБАНЦИТЕ,
без парно, ток и вода?
Кажете ДРУГАРИ -
Как е възможно това?

Да ми откраднат закуската,
а бях си я купил едва...
ДРУГАРИ - просто се чудя-я-я,
как да я карам сега?

А, гледах напред, надалече...
се бях амбицирал дори...
ДРУГАРИ - кажете: Защо ли?
Европа - не дава пари...

Как ще ги стигнем АЛБАНЦИТЕ?
Да ги задминем - КОГА?
ДРУГАРИ ! - в КРИЗА сме вече...
Трамваят ВИ - ПАК ЗАОРА...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2045136
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439