Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 20:08 - Цели 60..
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 4012 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2009 22:28



Това не е да изчезнеш за 60 секунди. Би било хубаво да е, но не е. Не е и „Минута е много”.. Близко е до 60 годишното управление на партията столетница, която вече изпада в старческа дeменция..

За съжаление не съм експерт в пътното строителство, но като гледам какви теми ми подават може и да стана. Това ми желание не е породено от схемата батко, братко и други животни, макар че също може да се приеме за мотив. В строителството, а особено в пътното има мноооого пари, дори и по време на криза.

Цели 60 километра от автомагистрала Тракия е построило Правителството на Станиш за целия мандат. Това каза самият Станиш. И според мен съвсем коректно се изказа. 60 км. за 4 години, прави по 15 км на година, което прави по 1,25 километра на месец, което на ден прави 0,041666666 и така нататък. Което пък, ако разделим на 12, примерно броят на наличните министри в момента, прави 0,003472222222…. Ако се впрегнат и 100 зам.министри, с които е навъдена България и работата заспа…

Цели 60 километра, но това не е всичко. Ако сте със слаби нерви не четете следващото, че ще ви се замае главата от колосалния успех…

 20 км от автомагистрала „Струма”, и 15 км от автомагистрала „ Хемус”.

И съм убедена, че по Автомагистрала Струма са работили по време на отпуските си Орешарски, Гагаузов, Чакъров и Калфин, а Пирински им е помагал съботите и неделя. А по автомагистрала Тракия, само Етем е работила, поради големия размер на отпуската й…

Цели 60…

Абе… ( да не го наричам както ми идва) за 4 години, с финансовия ресурс, който България има за строителство на пътища, нормална държава щеше да има не 60, а 600 км магистрали, и незнам колко километра първо, второ и трето класни пътища..

Абе.. Цели 60 километра.. Ако не беше алчното ви, корумпирано и нагло безхаберие щеше наистина да има с какво да се похвалиш… Абе цели 60… колко хора почернихте от липсата или некадърното строителство на пътища.

Хубаво е пред народа да се говори в цифри, факт. Цифрите впечатляват.. но цели 60.. мен много ме впечатлиха…

Цели 60 … Цели 60… години няма да може да се оправи страната след вас...  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - е, цели 60 такива километри /пре...
23.03.2009 20:18
е, цели 60 такива километри /претупани, скъпи и грандомански/ вече ни стигат:)))))))))
цитирай
2. krotalka - Това го прочетох преди малко
23.03.2009 20:22
в един новинарски сайт и се чудих, да се смея ли да плача ли?
цитирай
3. анонимен - Сметките са точни, но ....
23.03.2009 21:29
Чисто математически текста с изчисленията може да се приеме за точен, но последната дума на първия абзац нещо май нарушава смисъла на изречението. Думата ДИМЕНСИЯ е понятие от техниката и математиката и означава РАЗМЕР. Струва ми се, че авторката на постинга е допуснала " лапсус калами" - грешка на перото. Точната подходяща дума е ДЕМЕНЦИЯ, която в медицината означава ЛУДОСТ, а в психологията - ОГЛУПЯВАНЕ и произлиза от латинската дума "dementia". Според мен обаче, в случая авторката се е изразила много нежно. Действията и говоренето на дейците от столетницата от тук насетне могат да се дефинират съвсем спокойно като "ВУЧКОВЩИНА"- БЕЗКРАЙНО САМОЧУВСТВИЕ БЕЗПАРДОННОСТ И СЛОВОБЛУДСТВО.
цитирай
4. divini - andreshko
23.03.2009 22:29
Поправено е, благодаря...
цитирай
5. mamkamu - Е, да сметнем тогава, колко години ...
23.03.2009 23:07
Е, да сметнем тогава, колко години ще им трябват за да довършат само започнатите магистрали! Аз не съм по сметките, но си мисля, че след 10-на мандата (да не ме чуе дявола) могат и да се оправят!
Това значи, че моите внуци поне ще се кефят на хубави пътища. Само че те докато ги построят, поради амортизацията, ще трябва да ги почват отново! И така кръгът се затваря.
С една дума измъкване няма! Освен ако...
Изводът се налага от самосебе си :)
цитирай
6. raylight - Грандиозен успех е,
24.03.2009 00:09
че изобщо нещо е построено при тях и те съвсем резонно си отчитат учудилите и тях факти
цитирай
7. templar - е за тва ти говорех
24.03.2009 20:51
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2048916
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439