Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2009 14:13 - Конникът без глава или от Русия с любов
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 14485 Коментари: 57 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сега се връщам от площада пред Парламента, крайно измръзнала и недоволна, като може да се твърди и че съм леко изнервена.

Бях през първия ден на протест – угнетяващото чувство за животински страх и агресия, която всяка неконтролируема тълпа носи със себе си се усещаше навсякъде. Беше грозно, долно, манипулирано. Може да обобщим, че беше милиционерско.

Бях и вчера, на втория ден на протеста – беше много различно. Хората се забавляваха. Нашите депутати отново излязоха при гражданите, казвам отново, защото за първия ден никъде не се чу, че имаше депутати. Времето беше слънчево, всички викаха заедно „Оставка”. Имаше някакво усещане за оптимизъм. Придаваше се някаква смисленост на цялото, само по себе си обречено на неуспех упражнение.

Бях и днес. Студ, вятър, но все пак отивахме натам със спомена за вчерашния ден и ентусиазъм. И в този момент чух искането за въвеждане на „управление на народа”. Въпреки това продължихме, развъртяхме веднъж два пъти кречеталото и подържахме добрия протестиращ дух. Това до момента, в който не видях едни „граждани” да минават през загражденията и както след малко разбрах, да преговарят с Пирински. Тогава си тръгнах.

Аз не искам нищо от управляващите освен да си тръгнат. Няма за какво да преговарям с тях: „Добър ден, дали бихте освободили постовете си до сряда? Не, а за четвъртък..? Ок, супер, мерси. Лек ден, ще се видим в четвъртък.”.

Това било граждански протест, не бивало да се намесва политика, не бивало да се „яхва” протеста, не бивало да има политически искания. Абе… Всяко едно искане, от това за увеличаване на пенсиите през помощите за ин витро до плащанията за земеделските стопани, всичко това е политика. Който разбрал – разбрал, няма да обяснявам.

Милиционерската, кедесарска постановка върху този протест е достойна за аплодиране. Учебници по манипулация могат да се напишат само по този казус. Немалка роля имат и медиите. Основна тема на БНТ и БНР е Спасителят Станишев и неговата смелост да се изправи пред Путин.

И един последен въпрос, който ме тормози в момента. Кое е по-вредно студентските организации или синдикатите? А може би студентски синдикат? Точно така. Имам нова рецепта за унищожаването на всяко едно общество, което има претенциите да е гражданско, с пазарна икономика. Създайте си студентски синдикат…





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - Еми- казахме им исканията си- сега ...
16.01.2009 14:34
Еми- казахме им исканията си- сега остава да си ги осъществим. Как ли? На изборите- с вота си. Срещу "тройката" и мутрите.
цитирай
2. divini - :) това
16.01.2009 14:39
ми хареса много.. :)
цитирай
3. usandthem - един протест или е
16.01.2009 14:50
политически, или не е протест! Какво значи "граждански"? Може би защото не се допускат селяни?! Протест без политика си е мероприятие, активно!
цитирай
4. divini - Къде не се допускат селяни...
16.01.2009 14:55
А и аз под селяни разбирам не състояние на месторожение, а състояние на духа... През първия ден видях много и от двата типа...

Такова животно като граждански протест не може да съществува..
Поздрави
цитирай
5. divini - изобщо днес
16.01.2009 15:04
не съм на кеф. Хич. Всеки, който реши да пише глупости, нечленоразделни мисли и неща несвързани с темата ще бъде трит. Също и тези, които не ми харесват. Днес тук е състояние на диктатура

Поздрави
цитирай
6. benra - divini,
16.01.2009 15:08
звучиш ми тъжно...такъв ли е извода от протеста - много надежди, малко осъществяване? Истината обаче е една и е ясна-трябва да се гласува, на всяка цена!
цитирай
7. divini - да... трябва да се гласува
16.01.2009 15:09
Иначе, лично за мен, днес това са изводите.

Жалко, но факт.. дано да е само за днес..

Поздрави
цитирай
8. анонимен - Съжалявам, но...
16.01.2009 15:15
Единствения изход от двадесет годишната криза в БГ е летището!!!Всичко друго е наивитет...
цитирай
9. divini - до 8. анонимен
16.01.2009 15:16
Приятно пътуване...
цитирай
10. usandthem - явно не се изразих разбираемо
16.01.2009 15:36
не твърдя,че е имало кастинг за протеста.Иронизирам понятието "граждански", неправилно противопоставяно на" политически".И аз това казвам-такова животно нема!
цитирай
11. divini - Да.. разбрах :)
16.01.2009 15:38
Може би аз не се изразих правилно.. Всъщност съм малко хаотична..
цитирай
12. haralanov - Здравей
16.01.2009 15:42
Ако живеех в София или наблизо до София,щях да протестирам.И никакви такива 19 искания!Искането ми ще е само едно!Оставка на цялото правителство и президент!Нови Избори!
цитирай
13. divini - Напълно
16.01.2009 15:48
съвпадат и с моите искания, и точно за това...днес се прибрах в момента, в който влязоха да преговарят..

Поздрави
цитирай
14. templar - мяй тоя път
16.01.2009 16:09
за свое собствено учудване излязох прав...

Иначе нежни диктаторки в петък - ну можно! ;)
цитирай
15. divini - .. да.. за съжаление
16.01.2009 16:11
излезе прав.. Аз чак такава простотия не очаквах..

Поздрави
цитирай
16. nadagr - аз също бях на протеста - и вчера,и днес
16.01.2009 16:13
моите мотиви да отида са напълно политически - оставка и нови избори за Велико Народно събрание,за да се почне отначало.Демократично.
Също се почувствах предадена от организаторите.Но си мисля и друго,ако те примерно получат удовлетворение на исканията си,протестите могат да продължат от други организатори.
Надявам се да не свършат,защото ще е много жалко.
цитирай
17. evrazol - Тоя протест ще се бъгне
16.01.2009 16:38
К'во ще кажете да го подкрепим с една блогърска агитка. Редно е да се представим все пак.
Пък и доста хора тук имат какво да си кажат. Ако не на управляващите - на себе си. Знам ли?
цитирай
18. guinness - да си тръгват!
16.01.2009 17:05
а за който не е гласувал - моля, мълчете си и като имате мнение някой ден и гласувате- тогава да си говорим.
цитирай
19. divini - Един от големите проблеми
16.01.2009 17:06
на този протест, а те не бяха един или два, е липсата на ясна изразена представителност. Тоест и аз съм студент, но исканията на тези студентски организации не отразяват моето виждане за нещата. Това е само пример.

цитирай
20. sportishere - Гласувай!
16.01.2009 17:11
Трябва да преминем от парламетарна към президентска република. Не виждате ли , че ни управляват едни и същи политици(подлитиквеници) от 1989г. насам. Каква промяна, какви 5 лева.
цитирай
21. анонимен - sophie
16.01.2009 17:13
не се отчайвай, детенце и не се предавай. ти и малкото като теб трябва да сте новите лидери, защото моето (предишното) поколение предаде багажа и пусна боклуците да управляват безсрочно, безметежно и безнаказано. ние сме част от страха и безсилието, защото сме възпитани в него с пионерските връзки още..вие, обаче не се предавайте, бе поемайте пътя към летището и не се продавайте на боклуцте, защото надеждата тая страна да бъде нормална е във вас и каквото вие успеете да постигне това ще бъде бъдещето на свички. ако и вие се откажете, ние, вашите родители можем да идем и да се обесим, защото ще сме възпитали страхливци като самите нас. успех и щастие детенце, ние ви обичаме!
цитирай
22. nadagr - evrazol,предложението ти е добре да се обмисли
16.01.2009 18:23
предполагам доста хора от блог.бг са там поединично,а защо да не са заедно.Да си направим среща?
цитирай
23. dagma - divini
16.01.2009 18:30
Ама то предварително се знаеше, че студентите ще си предявяват някакви откъслечни искания за Студентски град, че майки ще искат детски надбавки, еколози ще настояват за членче в закона удължаващо с 5-6 години живота на някоя гора тук-там и още разни мижави искания, които аз дори не разбрах. Организаторите предварително заявиха малоумност с тяхното "дайте (другари) да не политизираме" и "всички там са "за тояга".
Може да изглежда като разводняване на темата, но аз считам, че има много ясна причина за невъзможността да бъде проведен един кристално ясен политически антикомунистически протест. А тя е, че толкова време така и не се състоя откровена дискусия за миналото, не се отвори "кутията на Пандора", нямаше покаяние (нямаше дори признание). За хората миналото е неприятен и досаден сън, който трябва да бъде по-бързо забравен. Затова и добронамерените им исканията са неясни или несъществени, а мислите им са "под конвой".
Така че как да се възрази на Т. Дончева, която се заяви на опозицията с провинциално задоволство, че хората отвън скандирали "всички вън".
Това необсъждане на миналото ще тежи на обществото като воденичен камък още много дълго време.
Въпреки цялата тази горчивина и аз щях да отида, ако имах и най-малката възможност. А теб те поздравявам, и то не само затова че днес си мръзнала пред парламента...
цитирай
24. анонимен - derzayte...deca :))
16.01.2009 19:20
Kolko jalko..pak se razdelixme..Ako imax malko pove4e vazmojnost..bix dala vota si..NEEEEE...na tazi Politika..Tova e bezumnoo...tuk ne ostanaxa ..xora..:((
цитирай
25. chocobon87 - Евала!!!
16.01.2009 19:29
Страхотен постинг, много по-различен от всичко което прочетох по тази тема и от което ме заболя глава. Съгласна съм с теб, че на този етап не трябва да имаме материални искания. Според мен, системата има нужда от поправка. При нас, Парламентарната Република не работи, трябва ни друга форма на управление.
цитирай
26. анонимен - Малък цикат от другаде
16.01.2009 20:21
От ДСБ настояват главният прокурор да разпореди разследване по случая с починалия в 4 РПУ мъж

16 януари 2009 | 18:04 | Агенция "Фокус"



София. От ДСБ настояват незабавно главният прокурор да разпореди разследване по случая с починалия в 4 РПУ мъж, предаде репортер на Агенция „Фокус”.
"Настояваме още днес тези хора да бъдат разпитани. На второ място смятаме, че Станишев трябва да подаде оставка задължително, защото е недопустимо, след като имаше предупреждение да не се използва насилие на протестите, да има един починал в полицейско управление. Още утре Георги Пирински трябва да свика извънредно заседание на парламента, на което премиерът да подаде оставка на правителството. Недопустимо е, когато има такъв инцидент, най-нагло да се лъже". Това каза депутатът от ДСБ Атанас Атанасов на извънредна пресконференция, на която имаше поканени свидетели на инцидента.
Според свидетелите, починалият в Четвърто РПУ Методи Маринов е искал медицинска помощ. Човекът е бил в коридора, извън килиите с още един задържан, заключен с друг на парното. Човекът е поискал медицинска помощ, като е казал, че му е лошо и че има нужда от лекар.
Свидетелите са разбрали от пресата, че ДСБ са съобщили за смъртта на човека, и са се свързали с партията.
Някои от свидетелите казаха, че са били очевидци на полицейски произвол. По думите им, докато са били бити, полицаите са им казали, че са „фалшиви” и че на са се легитимирали.
Юлиан ХРИСТОВ
цитирай
27. анонимен - Много вярно си уловил/а ситуаци...
16.01.2009 21:02
Много вярно си уловил/а ситуацията.Жалко е, че младежите пак ще бъдат използвани за нечии интереси.
цитирай
28. raylight - Ние сме против всички
16.01.2009 21:10
всички са еднакво лоши, затова да сменим системата и да въведем народнодемократична република - от социалисти на комунисти. Тези хора въвеждат и извеждат информацията БЕЗ да я обработват.
цитирай
29. divini - до 27. анонимен
16.01.2009 21:21
Аз все още се възприемам в тази възраст... през 97' не ме използваха.. и сега няма. Всеки един от нас (нас - тези, които все още им пука и излизат въпреки недоверието и знанието, че излизането едва ли ще промени нещо) може да мисли с главата си...Ако искаш да бъдеш използван - използват те.. Всеки прави грешки и може да залитне към обещанията за светло бъдеще.. но една и съща грешка може да направиш до два пъти.. Третия път или трябва да направиш по-колосална.. или да не вярваш... Липсата на информация е голямо зло.. липсата на заитересованост е още по-голями... Преди да отида в сряда на площада..лично аз се опитах (не казвам, че съм обхванала цялата информация) да се запозная с иканията на всички протестиращи... голяма част от тях не са ми по сърце.. Но има такива, които защитават моята кауза...

Не ми се говори,.. отвратена съм от това, което се случва в момента..

Пожелалвам здраве и щастие на всички..

Поздрави
цитирай
30. анонимен - @30
16.01.2009 23:45
Извинявай, но това са пълни глупости. Ако си записал верни данни в профила си, то тогава си бил мъничък при Виденов-Костов. Тогава не си работил, получавал си пари от мама и тати и не си наясно какво е това хиперинфлация. След това си започнал да работиш при Костов и ти се е видяло нанагорно...

Посочи ми по десетина комунисти в ДСБ и СДС. Посочи ми пари (червени), с които те са създадени!
цитирай
31. анонимен - Абсолютната истина(не философската, а житейската)
17.01.2009 00:07
"Единствения изход от двадесет годишната криза в БГ е летището!!!Всичко друго е наивитет..."

!!!!!!!!!
РЕСПЕКТ КЪМ КАЗАНОТО!
еДИНСТВЕНОТО СПАСЕНИЕ ЗА МЕН, ЗА НАС И НАШИТЕ ДЕЦА!
цитирай
32. vselenche - Здравей!
17.01.2009 00:14
И не унивай! Просто годината НЕ е 1997, а Е 2009 и за огромна жалост днешните студенти Не са студентите от 1997 от гледна точка на гражданско осъзнаване. Защо е така? Според мен dagma в коментар 23 правилно го е казала - не е прочетено миналото. Сигурно има и други причини, но тази е много важна.
От друга страна, колкото и кощунствено да звучи, според мен премиера на Русия г-н Путин извърши огромна услуга на българското общество. Все пак студът си е студ и ВСЕКИ разбира този език. Лично аз се надявам, че този път е възможно да са повече гласуващите и дай Боже БСП+ДПС да слязат от властта.
И още нещо. Много си права, че "Милиционерската, кедесарска постановка върху този протест е достойна за аплодиране." В тази връзка предложението на templar в постинга му"Интифа за интифада" - дайте да ги спукаме от майтап - е според мен адски на място. До изборите дайте да ги спукаме от подигравки в интернет пространството - страхливецът(БСП) НЕ носи майтап, а по принцип българинът още по Тошово време обичаше вицовете за властта и се смееше под сурдинка(едва ли е загубил този си рефлекс).
Поздрави!
цитирай
33. анонимен - здравейте
17.01.2009 01:00
Моят коментар може и а не ви хареса ама е по темата
Методите Ви на протест са малко недодялани, позволяват да бъдете манипулирани и предизвикани, което се случи на практика първият ден.
Аз писах и на други места, мирният и нестандартен протест има по-голям ефект. Ако утре като излезете всички до един се объркете с гръб и протестирате гърбом към полицията ефекта ще е хем ядосани, хем нощо не могат да направят.
Навремето Студентите правеха нощно бдене със свещи и се помни, заради нестандартния си метод.
Направете сценка нещо като тятар по свалянето на прравителството или пряко по идеите кото отстоявате. предвижжете се до някоя поянка и всеки да засади по едно дърво и и го наречете гората на протеста.
Преди години имаше един такъв момент, Всеки който минеше и оставяше по един камък е сега си представете 3000 камъка вместо по прозорците да се дят на жълтите павета, а съвсен на скоро опозицията връчи урна на правителството.
Още примери да ВИ давам ли? Дне михаресаха едни хлапета бяха излезли с костюм на ламя на истината или нещо такова- това е правия път.
цитирай
34. анонимен - Докато умните се наумуваха, лудите се налудуваха
17.01.2009 01:08
Има време, когато е добре да се говори (пише) - повечето тука го умеят.
Но има време, когато няма полза от приказки. Трябва тояга. Сега е такова. На милиционерския терор, трябва да се отговори подобаващо. А идиотите решиха да участват в техния протест.
За какво протестират биячите - малки им били заплатите! Пребиха децата, убиха отново човек в участъка - тези изверги трябва да бъдат изтребени, заедно с началниците им и политическите им вдъхновители.
Почвам да разбирам смисъла на терора!!!
цитирай
35. анонимен - Към№ 34
17.01.2009 01:14
Насилника разбира от сила!
Няма да го трогнеш с благородство и добродушие.
Мафиотите, управляващи държавата, не разчитат отдавна на морален кредит - затова без колебание приложиха груба сила. Направиха го демонстративно дори.
цитирай
36. анонимен - a кой
17.01.2009 01:51
А кой ще Ви пази от самите Вас
Протестът просто трябва да е различен и то такъв че да се помни, запомнете насилието винаги поражда насилие.
Ако те не се справят с вас, ще извикат пожарникарите, а на студа няма да издържите
Това е положението
Нарисувайте по един труп на площада в знак на протест - сега си го редставете 3000 рисунки на трупове ....
цитирай
37. raylight - Ако викнем
17.01.2009 09:27
всички отбори по американски футбол да дойдат в пълна екипировка, ще изравним силите, но според мен това все пак не е правилният начин
цитирай
38. анонимен - относно конниците без глави.......
17.01.2009 11:42
Да не се заблуждаваме!Тази власт доброволно няма да си иде!Ще бие,ще рита и хапе,и дори ще убива ако се наложи!Виж,може да се прегрупира,на това са майстори-уж са други,пък то пак същите!Скоро ще има избори,но за кого да гласуваш?Аз съм за сините ама като знам колко червени се пребоядисаха.......Та значи според мен вариантите са 2: или всеки да се спасява поединично,или всички дружно да идем да им строшим главите!Ама като знам,че ни куца организацията..........,май ще е първия вариант! Ама кой знае,може пък да успеем да очудим света.......
цитирай
39. raylight - Литаково
17.01.2009 18:06
ако коментарът ти е дълъг, колкото пост, направо напиши пост в блога си и дай връзка тук, така ще имат видимост и другите коментари.
цитирай
40. mikele2323 - Absurd
17.01.2009 19:07
ne moje edin protest da uspee,ako ne e podkrepen ot niakoia ot opoz. partii.(ne 4e imame goliam izbor).Vidiahte 4e niama organizacia,ne se znae to4no kakvo i koi go iska.Ne taka beshe 1997g.,biah tam i znaehme kakvo iskame.I smiatam 4e, v goliama stepen go postignahme.
цитирай
41. flyco - Кое е по-вредно студентските организации или синдикатите?
17.01.2009 21:59
Вредни са фалшификатите! Търсете оригинална стока :)
цитирай
42. анонимен - ПАК
18.01.2009 00:36
КОСТОВ?НЕ ПОМНИТЕ ЛИ КАКВО СТАНА ПО НЕГОВОТО УПРАВЛЕНИЕ?БЕЗПЕЦЕДЕНТНА ПРИВАТИЗАЦИЯ,САПИО...ТОИ Е ЕДИН ОТ НАЙ-БОГАТИТЕ ОТ КРАЖБИ ОТ ДЪРЖАВАТА И КОРУПЦИЯ ОТ ПРИВАТИЗАЦИЯТА.ПЪРВАНОВ И СТАНИШЕВ ПОЛАГАТ ВСИЧКИ УСИЛИЯ ДА ИСВЕДАТ БЪЛГАРИЯ ОТ КРИЗАТА.СПРЕТЕ ПРОТЕСТИТЕ ЗА ДОБРОТО НА BG.
цитирай
43. divini - 45. анонимен
18.01.2009 10:41
Я колко глупости можеш да напишеш в пет реда... Тук някъде из блог пространството се мотае една девойка, с която ще си паснете идеално.. Бих помолила следващия път като ти се допише.. или си го напиши на едно листче, за да си го сдъвчеш после, или поне го напиши при някой, на когото няма да му докараш колики от смях...
цитирай
44. анонимен - Уви
18.01.2009 17:52
Качеството на хората, които остават в БГ непрекъснато пада. Забележете, колко много са полуграмотните, просяците, строителните работници (подбиващи цената на труда), Другите хора с ниска квалификация и без самочувствие от бедност. Уви, много завършили висше образование, но с толкова ниска обща култура и интелект, вторачени в парите, агресивни и наивни. В същия момент тези хора са около нас и не разбират какво е демокрация; защо трябва да има протести; що е то гражданско общество. Наивно се надявам, че ако всичко читаво се изнесе нанякъде, ако е читаво да види и научи, па да се върне, сподели и поведе остатъците от народа.
цитирай
45. анонимен - малеееееее
18.01.2009 18:12
А, бе, хора, наистина ли не разбирате за какво става дума, а именно: че изборите са на границата между пролеттат и лятото...Кви протести, кви пет лева, кви студенти, кви синдикати...Мале, колко объркан народ.
цитирай
46. ivesa - Напълно вярно е,че всеки един граждански протест е политически
18.01.2009 18:30
Мисля,че гражданство и политика са синоними.Това,че на г-н премиерът му харесва да се прави,че не разбира,си е негова работа.Работата на гражданите обаче е друга.Те трябва да си заявяват исканията и да си ги отстояват.Днеска чух коментари по телевизията,че протестиращите не знаели какво искат.Пълни глупости са това,много добре си заявиха исканията,сега трябва да ги отстояват.За синдикатите мисля,че не са вредни.Те съществуват,за да упражняват власт и да защитават интересите на трудещите се.Аз съм член на синдикат,но съм и гражданка на РБ.Напълно подкрепям протестите,които не са синдикални.Същото трябва да важи и за членовете на политическите партии,особено за извънпарламентарните,в България дал Бог много партии.Къде е сега активната гражданска позиция на членската им маса,когато на дневен ред са поставени обществено справедливи каузи!
Хилаво било българското гражданско общество,ами хайде да го поохраним,а!Поздрави за хубавия постинг и смелата гражданска позиция!:)
цитирай
47. infierno - Децата на царевицата
18.01.2009 19:30
Всеки който е гледал филма, знае за какво става дума. Но искам да насочан не към самия филм по книгата на Стивън Кинг а по скоро към идеата, едно старо общество да бъде премахнато и да се даде воля на едно ново, което е не обраменено. Ако има лекарство за България то това е точно това! Дали ще има ефект или само ще направи агонията по голяма? Аз лично мисля че ще има. Лошото е че на филм всичко изглежда лесно, но това няма как да стане. Младото поколение в България са децата на царевицата който трябва да покажат на какво са способни!
цитирай
48. ivesa - Не съм гледала филма за децата на царевицата,но съм...
18.01.2009 19:54
съгласна,че младото поколение на България трябва да покаже на какво е способно.То си е българското младо поколение,не е задължително да прилича на някое друго такова.За сега се държи достойно и показва съществуващи способности.Ако е високо мотивирано да успее в борбата,която води,то то е едно много способно поколение,което осъзнава гражданските си права и свободи и знае как да ги отстоява.
цитирай
49. lorkata5 - На 1-вия ден от протестите всички ...
18.01.2009 19:56
На 1-вия ден от протестите всички полицаи се държаха с нас като с престъпници!Това е нещо,което е недопустимо,после нещата станаха по-спокойни,за което изкл1чително се радвам!
цитирай
50. zaw12929 - Корупция на съда в деиствие - К...
19.01.2009 06:15
Корупция на съда в деиствие -
Копирай, постави в Google
Разбери, защо съдът помага на застрахователя, да не плаща на пострадалите и вреди на редовно застрахованите Никой не е застрахован, да не попадне в катастрофа, но веднага попада в...ада на правосъдието
цитирай
51. raylight - лорката5
19.01.2009 09:05
Най - трагикомичното е, че Миков после обясняваше колко пари е дала държавата, за полицейската операция, много скъпо ни излиза да ни бият :D
цитирай
52. tomov8 - 21.01
19.01.2009 12:40
Протестът продължава. Аз ще бъда там, защото искам да променя нещо. Демокрацията е на площада, а не в мрънкането под сурдинка, в кръчмата, или пред телевизора/компютъра. Младите хора на България дадоха урок по демокрация, а народната милиция ни върна спомена за татовото време, когато всяка дума срещу властта се наказва. Нека не позволяваме на управлряващите и марионетните им медии да ни промиват съзнанието. Реалността е в :
1) Разбитите пътища
2) Корупцията и безхаберието
3) Престъпността
4) Скапаните и недовършени здравна, пенсионна, спортна, културна, военна и каквато се сетите реформа.
5) Спрените пари от Европа, чрез които икономиката ни имаше шанс да се раздвижи
6) можете да допишете
цитирай
53. divini - tomov8 -
19.01.2009 12:47
Няма да успея за 21 тъй като няма да съм в София...

Изброените проблеми са само и единствено следствие от управлението на правителството станишев..

И единственото искане, което аз имам е оставка на това правителство, никога повече ДПС във властта и БСП дълго време в опозиция, докато не прихване поне малко от европейските социалисти.. Това искам ..

Урок по демокрация ще дадем, когато всички млади хора излезем да гласуваме и търсим отговорност от нашите избранници..

Поздрави
цитирай
54. veniblg - Всеки желае ..........
19.01.2009 17:12
..да влезе в храма , но първо трябва да се съгради .
цитирай
55. user1 - Поздравявам те, Мария!
20.01.2009 02:09
Много добре си описала хронологията на протестите.

Според мен проблема беше, че много организации и организацийки се тупаха в гърдите, че са инициатори на събитията и изпадаха в истерия да не ги бил "яхнел" някой...

А всъщност те през глава се оплюваха един друг, в желанието си да яхнат белия кон. ;)
цитирай
56. анонимен - Често се споменава, че работата е ...
23.01.2009 17:32
Често се споменава, че работата е милиционерска.Не е така, защото ако беше милиционерска никой нямаше да посмее да протестира и отпадъците щяха да са на едни специални места, където да се трепят един друг и да полагат полезен труд.Това сегашното си е чиста демонстрация на безвъзвратно загубени стойности.
цитирай
57. vselenche - Към анонимен №59
23.01.2009 17:59
Какво ли не изчетох за тоя протест!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ама на тоя свят има МЯРА!
Без да Ви обиждам г-н Анонимен, НО май сте от подгласниците на МИКОВ+ДОНЧЕВА, за които пише нещичко тук - http://www.dnes.bg/article.php?id=64636
А ако коментарът Ви по случайност е някаква поредна вариация на Черния балкански хумор и аз Ви не доразбрах, ПАК НЕ Ви се извинявам, ЗАЩОТО дори и когато човек е с нещо НЕ съгласен(напр. митингът е политически и ако не се осмисля по този начин от хората на площада е пълна глупост) - ИМА МЯРА!!! Както и би ТРЯБВАЛО да има и ПАМЕТ!!!!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046270
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439