Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2008 11:20 - За „Кой съм аз”
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 5222 Коментари: 22 Гласове:
0




„Ти знаеш ли кой съм аз?” – това ми е любима реплика. Обикновено отговарям с „Кой?”, но това са, как да кажа делнични разговори, лични, частни, не засягат голяма част от обществото освен мен, като такава. Лошото е, че „Знаеш ли кой съм аз?” стана начин на управление в България. „Знаеш ли кой съм аз?” е символ на властта от известно време на сам.

Въведена е забрана за тъмни стъкла на автомобилите и има няма, и два дена по-късно повечето автомобили на държавната администрация си затъмниха прозорците. Не на НСО, все пак отчитам и съображенията за сигурност, а на администрация... на обикновения чиновнически апарат.. Е къде е личният пример тук? И това е един банален и скучен пример, но е показателен за всяка една сфера на дейност.

Колкото и да не ми се иска пак ще се върна на случаите на самоубийства в петък. Преди години един приятел се самоуби, голяма трагедия за семейството му, за нас, за всичките му близки. Няма да разказвам случката, защото е много лична. Но това, което помня тогава са следните неща: - в продължение на 4 дена аз си седях в районното да давам показания, защото телефонът ми е бил последния регистриран като набран от неговия; 4 дни всичките му приятели и близки, независимо, че някой от нас дори не бяха в София и страната по време на трагедията, бяхме .. разпитвани по 6 пъти на ден; барутни натривки; 4 дена тялото не може да бъде погребано; след погребението разследването продължи и след две години ми се обадиха да ми съобщят официално, че случаят е приет като самоубийство и разследването приключва...

Ако направя паралел със случая на политическия секретар на ДПС.. не намирам аналогия. Процедурата на разследване е тотално и безкомпромисно нарушена. Умишлено не се предприемат действия, които биха довели до разкриване на мотивите, не се разпитва работодателя на жертвата...

Тук не задавам въпроса: Защо не се прави това? Ясно ми е защо не се прави. Ако разследването на това „самоубийство” се проведе по правилник разкритията, дори и върху личните мотиви на „самоубилия се” ще доведат до вътрешно партийни и вътрешно коалиционни сътресения. Това което се питам е защо продължаваме да го търпим. Защо търпим догановото „Знаеш ли кой съм аз”? Защо търпим Румен Петковото „Знаеш ли кой съм аз?”? Или Гоцевото... или Дъ кметското...

Това е текст с елементи на разсъждения и най-вероятно следва продължение..

Сещам се само за една реплика... на един италиански пилот, на летището във Венеция, когато един от пътниците го попитал „Знаеш ли кой съм аз?”... Пилотът, едър мъж, го погледнал учудено и изревал, привличайки вниманието на цялото летище: “Silenzio! Adesso… Sentiamo, chi cazzo e questo!”…

Та се чудя кога от площада ще се чуе и нашето: Sentiamo, chi cazzo e questo!”…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - На другата везна е. . . "Аз те ...
23.10.2008 11:32
На другата везна е..."Аз те знам ти кой си!"
цитирай
2. ianchefff - а ти
23.10.2008 11:55
знаеш ли пък аз кой съм, а?
А?
Освен това, източници, пожелали анонимност ми казаха, че не се е самоубил Ахмед Емин, ами ахмед Емир, негов брат близнак.
Гръмнал се е, защото е искал парична помощ за нов джип от брат си, но той му е отказал с думите: "я се разкарай бе, келеме, аз заради твоята нова кола ли **** зад**** на Доган?!
И онзи не издържал и се гръмнал.
Сега Ахмед Емин си почива на неизвестно място, но скоро ще се появи и ще даде нарочна пресконференция.
цитирай
3. анонимен - А ти знаеш ли кой е Янч,
23.10.2008 11:59
А? :))))
цитирай
4. viovioi - Конфуций
23.10.2008 12:07
"На самовлюбените не им тежи позора на личното падение и отстраняват този , който им го посочи."
цитирай
5. divini - :)
23.10.2008 12:55
gothic - Тази реплика "Аз те знам кой си" също е показателна... Дори много, но тя отразява състоянието на обществото... Докато "Знаеш ли кой съм?" е отражение на управлението...

Ян, ти не знаеш кой си и какво си, та аз ли ? :)

Поздрави!

Silenziooooooooooooooooooo
цитирай
6. gothic - Беше особено нашумяла при първия ...
23.10.2008 12:56
Беше особено нашумяла при първия бум на досиетата...чуваше се под път и над път....
цитирай
7. sisi89 - аз\
23.10.2008 13:22
знм че сте ужасни!
цитирай
8. gothic - Аз пък знам, че си тъпа...
23.10.2008 13:39
Аз пък знам, че си тъпа...
цитирай
9. gantree - :))
23.10.2008 14:15
Ей, чшш, а вие знаете ли кой съм аз?
Я отивайте да се гръмнете.
цитирай
10. gothic - Ган, сисито те изпревари - опита се ...
23.10.2008 14:30
Ган, сисито те изпревари - опита се да ме гръмне :))))
цитирай
11. divini - Ган :)
23.10.2008 15:29
...отивайте да се гръмнете звучи като "Ще ви самоубием"...
цитирай
12. gantree - :)))
23.10.2008 15:51
Да, а аз после ще се изтъпанча по пантофи, и ще разправям как всъщност изобщо не съм ви познавал. Ми да!
цитирай
13. sisi89 - и аз
23.10.2008 15:59
ви н познавам, но зная че сте, ужасни!
цитирай
14. gantree - @ sisi89
23.10.2008 16:09
Здравей, Сиси.
Как си?
цитирай
15. gothic - Ган, как мислиш че е? ;)
23.10.2008 16:28
Ган, как мислиш че е? ;)
цитирай
16. divini - зле
23.10.2008 16:30
как да е? Аз не знам как не е написала още в блога си нещо за защита на Доган и коло сме лоши към него.....
цитирай
17. gantree - @ @
23.10.2008 16:34
Значи, много сте агресивни. А и напрегнати :)))
Трайте си сега малко.



Здравей, Сиси.
Как си?
цитирай
18. bamby13 - .......
24.10.2008 14:54
А знаеш ли кой са били последните му думи преди да се самоубие?
"Момчета, не стреляйте"

и един линк по повод, знаеш ли кой съм аз
http://www.youtube.com/watch?v=0QpuguvNTyg
цитирай
19. flyco - преди години и сега
27.10.2008 21:45
Та значи преди години нещата ставаха след четири дена не погребване и две години разследване, но това е било преди години /по-подразбиране най-малко три/. За три години /най-малко/ нашите разследващи органи вървяха с гигантски стъпки следвайки световния опит. Те наваксваха и наваксваха, а както виждаме сега са достигнали такова темпо, че вероятно вече служат за пример на целия свят. Вече опитът в разследванията не е световен, а български, наш! Щели да идват тука някакви да ни учат на акъл, напротив, ще идват те да се учат на акъл...сега от разследващите ни органи, скоро и от целия ни народ.
цитирай
20. luben - чудесно
30.10.2008 22:59
както винаги... :)))

От една научена от партията каста за "човека" (дето беше на член 1-ви) идва този лаф. Няма го от преди 1945-та година!
цитирай
21. mitternacht - ъъ
02.11.2008 22:59
какво значи онова на италиянски?
цитирай
22. fenris - Кой съм аз?
11.11.2008 11:51
Аз съм този който съм!
http://fenris.blog.bg/viewpost.php?id=213375
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2048908
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439