Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2008 16:16 - За страната на Доган
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 7373 Коментари: 45 Гласове:
0



Или добре дошли в страната на ДПС! 

"Тук никога няма да ви е скучно. Ще имате възможност да участвате в няколко редки, но доста скъпи удоволствия! Руска ролетка с автоматичен пистолет! Усвояване на пари със и без препятствия (различни дължини). Придобиване на собствен президент (важи за първите 100 изпратили смс със съдържание: „Сапард”)... За допълнителни екстри се обадете на собствения си (ДС) агент...."

Може би такъв трябва да е текста на табелите при влизане в България. Е разбира се трябва да бъдат преведени на няколко езика.. руски, турски и английски (от кумова срама). За да знаят хората къде са попаднали и какви невероятни, неустойми изживявания ги очакват тук.

Какво по естествено от това, дясната ръка на човека, който дирижира цирка наречен правителство в България, да си пръсне главата? От това по логично няма на къде. Да, трагедията е лична и изказвам съболезнованията си на близките на Ахмед Емин.. независимо дали става дума за самоубийство или просто за убийство..

Било намерено предсмъртно писмо. Било извършено със законно притежавано оръжие. Не било работа на обществото. Била си, ако не семейна, то вътрешно партийна работа...

Разследването продължава. Обществото да не си задава въпроси. То и не се е юрнало да ги задава. Току виж получило орден за послушание.

За пореден път ще кажа, че за мен ДПС е милиционерска, а не етническа партия. Партия създаден и поддържана от кадрите на бившата Държавна сигурност. Партия, за която милиционерските методи са напълно естествени механизми за управление.

В страната на ДПС е нормално хората да ги самоубиват. В страната на ДПС е нормално най-големите престъпници да бъдат награждавани с най-високото държавно отличие. В страната на ДПС е нормално крадецът да повдигне обвинение срещу ощетения. В страната на ДПС побоят над обикновени и необикновени граждани е нещо нормално. В страната на ДПС е желателно да си мълчиш. В страната на ДПС не трябва да се интересуваш...

ДПС трябва да си отиде от политически живот, за да почне да си отива и ДС.



Тагове:   Доган,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - и нито дума
20.10.2008 16:36
за комунизъма?!?
цитирай
2. анонимен - Желанието ДПС да си отиде
20.10.2008 16:39
Това желание на българският народ не е от вчера.Пожелания има и от европейските страни ,въз основа на това ,че такава партия в сегашна Бг .е излишна и само изостря и настройва етносите.
Но как да си отиде ,когато в същото време българинът е най- слабият гласоподавател.Българина се пени ,оплаква ,ама не гласува !Дали не си мисли ,че вместо него други европейски страни ще гласуват и ще го оправят ,да се отърве от ДСП´?
цитирай
3. krotalka - Докато една част от избирателите им
20.10.2008 16:55
ги карат от една близка страна, а друга част си продават гласа, това няма да е възможно.
Българина в по-голямата си част казва, "И едните са маскари и другите са такива" и си стои в къщи и не гласува. Това дава възможност на ДПС и БСП да се задържат на власт.
Съгласна съм с написаното от теб, но е много трудно да бъде осъществено...
цитирай
4. sisi89 - аз не се
20.10.2008 17:02
страсхувам да си питам.
питам си постоянно и намирам отговрите но човек трябва да умее да пита а не да говори празни приказки а и да не разбира нещата.
явно ти имаш проблем с комуникацийте понеже постоянно се оплакваш от нещо.
Твой проблем а и ситуация от която трудно би излязала по такъв начин а и действия.
цитирай
5. gantree - @ flyco
20.10.2008 17:07
Досаден си.
цитирай
6. lelya - Вбесявам се понякога. Да, всички ...
20.10.2008 17:17
Вбесявам се понякога. Да, всички ненавиждаме тази партия, но как е възможно всички политици, толкова години (визирам политиците, защото те са си колеги и си знаят нещата от кухнята най-добре) не можаха да имат смелостта да извадят каквито и да е доказателство за каквато и да е престъпна дейност на тази партия. Нима очакват да го направи някой от нас, които гледаме сараите отвън? Ние се възмущаваме като граждани и се питаме за много неща, но доказателства не можем да представим. Това се питам сега, а не каква е ДПС. Въпросът каква е ДПС не е нито актуален, нито интересен.
цитирай
7. miralyub - Нека се избиват. . . като ние не можем ...
20.10.2008 17:32
Нека се избиват... като ние не можем да им надвием и да ги елиминираме, да се елиминират те...
Какво по-хубаво от това?
цитирай
8. gantree - @ lelya
20.10.2008 17:44
Напротив, тъкмо напротив - въпросът каква е ДПС не само че е актуален, ами ще става и все по-интересен. :)))

Днес, като за капак на всичко от последните дни, стана известно, че общински съветник от ДПС-Варна е арестуван по обвинения за трафик на хора, склоняване към проституция, пране на пари и притежание на наркотици. Човекът е българин, а не турчин, и повече инфо тук
http://mediapool.bg/show/?storyid=144872
цитирай
9. divini - имаше едно ужасно време
20.10.2008 18:15
когато дпс си седеше в централата и не можеше да си плати и телефоните... сега са плъзнали на всякъде... и не са само политическите партии виновни, че не правят нищо, а и "обикновеното" грждаснтво, което развива толеранс към закононарошенията...

Мира, да се избиват, но само въпрос на късмет е, че до момента няма невинни жертви, попаднали случайно там, където не трябва...

Поздрави
цитирай
10. gantree - :))
20.10.2008 18:36
Ех, колко кръвожадни девойки сте вие двете, с Мира.
Да не ви пада човек "на левачката" :))))
Как така "нека да се избиват"? Вие за полиция, прокуратура и съд не сте ли чували? Не че у нас има такива неща, но все пак някакви утопии за справедливост и правосъдие в главите ви няма ли? :)))
цитирай
11. lelya - Не, не съм съгласна. Сигурна съм, че ...
20.10.2008 18:42
Не, не съм съгласна. Сигурна съм, че от хората, които трябва, прекрасно се знае, каква е ДПС, аз нямам намерение в близко бъдеще да се кандидатирам за неин член, така че това за мен не е правилен въпрос. Етническите турци у нас живеят зле, вместо да се интегрират в обществото те се самоизолират - това го виждат очите ми. Все по-малко от тях знаят български, работниците по строежите се движат с преводач. Основният им поминък - тютюнопроизводството не може вечно да бъде субсидиран. Това ми е достатъчно. Правилният въпрос е извършват ли членове от най-висшите слоеве на партията престъпления - данъчни, срещу конституцията, има ли конфликти на интереси, как се финансира тази партия (и не само тя), чии са тези имоти, които са стопанисвани от ръководството на партията. Това е интересното. Колкото до ДС, ами да бяха махнали тези ченгета до сега. Не като се самоуби този човек изведнъж да се чувстваме силни,и...питаме. До сега защо не питахме?
цитирай
12. gantree - @ lelya
20.10.2008 18:53
Не разбирам с какво не си съгласна. Че не е интересен и актуален въпросът каква е ДПС ли? Да, за теб това може и да е така, но какво общо има това с останалите? Лично за мен ДПС е актуална и интересна от години и не разбирам защо някой друг трябва да е съгласен или несъгласен с това - то за мен си е факт така или иначе.

За да зададеш въпрос и да разговаряш с други хора по него не е нужно да си лекоатлет, тоест някакъв си силен и мускулест тип. Ахмед Емин е убит и набързо заровен, и това кара много хора да задават въпроси. Това е най-естественото нещо на света, според мен. Ти например, защо не задаваш никакви въпроси?
цитирай
13. lelya - Разбира се, че всеки има право на ...
20.10.2008 19:05
Разбира се, че всеки има право на мнение, извинявам се ако съм била твърде рязка. Лично аз не вярвам, че е убит.
Аз не задавам въпроси, пред никого, защото си нямам партия, пред която да ги задавам.
Най-често задавам въпроси пред себе си. Каквито и да са отговорите и колкото и да не ми харсват едно е сигурно, за моя си живот съм отговорна само аз и като не съм доволна мога да се сърдя само на себе си.
Дори се ядосвам, когато не мога да се сдържа и пиша коментари на теми за политика, проявявам слабост. Аз не участвам в правенето на политика (гласуването не взимам в предвид) и сигурно говоря неверни неща. Съжалявам, че няма блогове за политика (достатъчно) на политици. Макар, че какво ли толкова ще ни кажат?
Блог на Ахмед Доган?
цитирай
14. gantree - @ lelya
20.10.2008 19:27
Лично ти не вярваш да е убит, обаче, например ето, аз ясно и еднозначно твърдя, че е убит от Ахмед Доган, в неговата собствена резиденция в Бояна. И си задавам въпроси, нали нямаш нищо против това?

Защо си нямаш партия? Над триста са регистрираните у нас. Толкова ли са високи изискванията ти, че не пасват на нито една от тях?

Блог на Ахмед Доган - това звучи весело. :))
Звучи ми почти като блог на Волен Сидеров.
цитирай
15. lelya - Добре де, толкова ли е глупав Доган, ...
20.10.2008 19:33
Добре де, толкова ли е глупав Доган, че да го убие там, да го остави там?
Големи са ми изскванията...за някои неща...абе въздух под налягане съм, но...доста мисля преди да гласувам.
цитирай
16. divini - lelya :)
20.10.2008 19:36
Аз си питам непрекъснато :) И други питат.. мога да ти изредя много имена... това, че не се дава гласност на въпросите пак опира до ДС..

Лошото е, че само с питане няма да стане. Трябват и отговори..А когато дойдат отговорите вече е въпрос на много неща какво ще правиш с тях...

Разбирам гнева ти...

Ган :) не дърпай дявола за опашката, че ей сега ще се появи и болен.блог.бг :) лошото е, че ДС вече не изглежда толкова страшна проказа на голяма част от обществото ... а това е тъжно и опасно...

Поздрави и хубава вечер
цитирай
17. gantree - @
20.10.2008 19:58
@ lelya
Това не е глупост. Това е тотално самозабравяне. Убил го е, и още преди да са разследвали, полицаите обявяват това, което им е казано да обявят - че е саоубийство. Така че, това не е никаква глупост. Ахмед Доган на практика е надминал и Капоне в петък миналата седмица. Дори и Капоне не е извършвал толкова самоуверени и напълно безнаказани престъпления.

А за изискванията ти - какво чак толкова искаш?


@ divini
Хе, то пък едно дърпане на тая опашка е това, моето :)) Това са си вече очевидни неща, какво толкова има, че да не се казват директно? Ще дойдат да ме приберат танцьорите от станишевата агенция ДАНС, или какво? Жалки нещастници и страхливци са тези боклуци, дето не смеят на един дребен бандит като Доган да му се изкашлят. Като изпие две ракии, и се разбягват уплашено. Никакви полицаи не са това. Кокошкари нещастни.

А НДСВ пак обещават, че няма да се коалират с БСП, видя ли?
http://mediapool.bg/show/?storyid=144875
Не, тия нямат равни по безочливост, хахах
цитирай
18. flyco - Re: 5.
20.10.2008 20:16
Не съм ти се наврял в блога за да ти досаждам или и този тук е твой?
цитирай
19. divini - flyco ?
20.10.2008 20:20
А къде е добрият тон>?
цитирай
20. flyco - Re: 19.
20.10.2008 20:31
Извинявай divini получил съм квалификация в петата реплика, виж да беше нещо от рода на "готин си" сигурно нямаше да отговоря в този тон. Та ако питаш къде остана добрия тон - там е, преди коментар № 5, там остана. Въпреки обидата не се отнасям с лошо чувство към останалите участници в дискусията.
цитирай
21. gantree - @ flyco
20.10.2008 20:33
Прав си, не си се наврял в блога ми. Аз и не твърдя обратното.
Просто си досаден, с тези твои неадекватни иронии - "и нито дума за комунизъма?!?". Нито си по темата като коментар, нито пък казваш нещо смислено. Да, блогът тук не е мой, и тъкмо в това е големият ти късмет. Авторката тук е толерантен и добър човек. Иначе отдавна щеше да те няма, и нямаше дори да ти хрумне да се държиш така подигравателно.

Виждам, че наричаш коментара си "проява на добър тон".
Лично аз го възприемам като подигравка, насочена към авторката на постинга без абсолютно никаква причина. Това ли ти е "добрият тон", да се подиграваш с постинга й дори без да си споменат или засегнат в него?

Виждам и че се възприемаш като обиден? Ти ли си обиденият сега? Изобщо, имаш ли представа що е то "добър тон"?
цитирай
22. flyco - от уважение към домакина
20.10.2008 20:47
Няма да отговарям на 21.
цитирай
23. divini - Емин не може да се самоубие с лявата ръка, смята баща му
20.10.2008 20:56
„Питах, питах и те казваха, че нищо не знаят”,...„Не вярвам! Те ще го покрият! Те ще го замажат" http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=297502
цитирай
24. gantree - @ flyco 22
20.10.2008 20:58
Ах, колко сме възпитани и изпълнени с уважение. Браво. Така трябва. И си го запиши това, да не го забравиш следващият път - влизаш тук с уважение.
цитирай
25. flyco - Re: 23.
20.10.2008 21:13
А мислиш ли че има връзка между двете самоубийства, това на Емин и на съдебния лекар няколко дни по-рано?
цитирай
26. divini - за връзка..
20.10.2008 21:19
пряка.. едва ли, но нищо не е изключено... Със сигурност и двата случая са крайно притеснителни, става ума за хора разполагащи с власт и информация...
цитирай
27. santov - Ще те поправя и ако разрешиш – допълня:
20.10.2008 21:27
1. Това нещо – ДПС- е милиционерска партия, която черпи сили от етнически обусловена средновековност. Мисля, че е заради религията;
2. Писмото пък вярвам, че не е предсмъртно, а посмъртно. Но и да бъркам в това, факта че присъства думата смърт е достатъчен. Защото пък думичката “престъпление” в целия този случай е имплицитна;
3. За минорното настроение в поста ти са виновни в по-голяма степен душата на българина и в по-малка – едни 45 години. Но и тези две неща, заедно или поотделно, са достатъчно основание и аз споделям твоето настроение;
4. Това, че една Сиси е в коментарите, означава че си много права за всичко друго! И някак присъствието й дава аргументи за твърдението ми в третата точка.

И пето: Моите поздравления! :)
цитирай
28. divini - santov -
20.10.2008 21:31
Благодаря :))

Но за 1 няма да се разберем .. ДПС си е Държавна сигурност и ДС е това, което е ДПС
цитирай
29. flyco - Вчерашните изявления на Райчев
20.10.2008 21:33
към Сидеров не са необмислени изблици. Предполагам, че сега се крои шапката едновременно на Доган и на Сидеров - идеалният вариант за доста "сили" в страната е да изгорят и двамата. Не знам дават ли си сметка, че "като яхнеш тигър трудно можеш после да го спреш". Бог да пази България, защото ние едва ли ще успеем.
цитирай
30. santov - -divini
20.10.2008 21:34
Всъщност....аз не казвам нищо по-различно, само разширявам основанията за нейната проява на чудовищност.
цитирай
31. gantree - @ flyco 25
20.10.2008 23:04
Виждам, че си се опитал да кажеш нещо членоразделно, браво.
"... двете самоубийства, това на Емин и на съдебния лекар няколко дни по-рано?"
Колко няколко дни по-рано? Трупът на проф. Раданов е открит на 17 октомври, петък, в същия ден самоубиват и Ахмед Емин. Днес е понеделник, след събота и неделя, само два дни са минали. Само някакви бледи откъси ли помниш от последните дни? А иначе много те бива в подигравките.
цитирай
32. gantree - @ divini
20.10.2008 23:06
Сантов защитава АТАКА. Не знам защо. Още мисля.

Поздрави.
цитирай
33. divini - Да... за това
20.10.2008 23:08
май трябва да се помисли...

Поздрави
цитирай
34. santov - Това са глупости, gantree
20.10.2008 23:15
Никога не бих защитавал Атака. Но ако искаш - вярвай в това.
цитирай
35. gantree - @ santov
20.10.2008 23:21
Може и да са глупости. А може и да не са. Ти знаеш това най-добре.
цитирай
36. santov - -gantree
20.10.2008 23:28
Всъщност, подобен упрек не ми се отправя за първи път. Само че, не го очаквах от теб. Имаш право да мислиш така, както повелява разумът ти. Пък моята истина е съвсем различна, но си остава моя.
В резултат на възпитание - всичко добро!
цитирай
37. gantree - @ santov
20.10.2008 23:46
Всъщност, няма никакъв упрек. Има констатация. Кой съм аз, че да те упреквам?

Има най-различни близости сред хората. Едни от нас са по-близо до СДС, други до ДП, трети пък - до АТАКА. Имаме си дори и такива, които са най-близо до ощипаните госпойци, като Нено и Доктора. Има и тотално задръстени изолационисти като мен. Това са нормални неща, хора сме.

И все пак, не бива да се прекалява. Всичко си има граници.
цитирай
38. flyco - Re: 31.
21.10.2008 00:10
Знам, че не е нужно да съм пределно членоразделен, ти винаги си някъде наоколо за да ме поясниш, за което ти благодаря! Лека нощ!
цитирай
39. viovioi - ДПС е патрия-движение.При това доказано.От Автобусни превози могат да го потвърдят.
21.10.2008 12:07
Позволих си в блога на gantree да напиша следния коментар "Всяко крайно мнение е неприемливо". Той го изтри . Това да мрази до лудост комунизма, не го прави демократ, но няма ли някой който да му го каже???
цитирай
40. gantree - @ Вио
21.10.2008 15:16
Не, няма :))
цитирай
41. divini - какво по логично от това, когато слагаш край на живота си, да се обърнеш към партийния лидер
21.10.2008 15:32
Предсмъртното писмо на Ахмед Емин е адресирано до лидера на ДПС Ахмед Доган, до бащата на Емин и до децата му, научи Дарик от полицейски източници. Писмото е било написано на три странички от тефтерче, открито в Емин.

На първата страница от писмото Емин се обръща към лидера на ДПС Ахмед Доган, втората страница е посветил на баща си, а трета е обръщение към децата му. В края на писмото Ахмед Емин е написал, че иска прошка от близките.

Случаят не намирисва, ами направо вони... Ахмед Емин сигурно си има своите грешки и вина, и за това има кой да го съди... но това следствие е първо гавра с него и второ е гавра с обществото....
цитирай
42. gantree - @ divini
21.10.2008 15:58
Гаврата е тотална, да. Междувременно Драшков е обжалвал уволнението си пред съда, а на Станишев единствено му остава да се спазари с царя и да поиска вот на доверие.
цитирай
43. divini - а поредния шеф на ДФ "Земеделие"
21.10.2008 15:59
подава оставка...
цитирай
44. gantree - @ divini
21.10.2008 16:43
Да, още вчера. И той по лични причини.
По-добре оставка, отколкото да се самоубие и той. Нали Цветанов, агентът от ДС, е бил последният министър, който е говорил с Емин.
цитирай
45. vselenche - Здравейте!
30.10.2008 23:18
Искам нещо да попитам: Публикувано ли е някъде писмото на Ахмед Емин, и ако да, къде?
Тези дни е било публикувано в "Труд" пространно итервю на Валерия Велева с Ахмед Доган и както чувам и чета на ред места (защото и това интервю съм пропуснала и не мога да го открия) основният акцент там е върху " засрашения етнически мир".
А инак съм изцяло съгласна с теб, divini, че ДПС НЕ е етническа партия, а Е милиционерска! Във времето назад, ако не греша, И. Костов бе определил Ахмед Доган+ДПС като проклятие за България!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051374
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439