2. Прошко Прошков
3. Gantree
4. Новата барака
5. templar
6. Keep Walking
7. ianchefff
8. Отговорите
9. Петър Николов
10. Борислав Боровски - от време на време се трие :)
11. Лили Христова
12. Лъчезар Томов
13. България 1944 - 1989
14. Добре подготвени идиоти
15. Безхаберие
16. Милост за София!
17. “София - минало и настояще”
18. ДЕСНИ ВРЪЗКИ
Това няма да е преразказ с елементи на разсъждения на тема “Опозицията – протести или отпуска”. Заповед за уволнение на правителството бих подписала и с двете си ръце, а и между другото, и с двете мога. Единственото, което бих добавила е “дисциплинарно” уволнение, без право на обжалване.
Това тук се малко мисли провокирани от репликата на един колега, с който в последната седмица пообиколихме страната: “Ако бяхме нормални хора, сега на 1 септември, когато на повечето ни свършва отпуската и започва активния трудов сезон, щяхме да се съберем всички, които си скъсахме нервите по пътищата и които оцеляхме и да блокираме Министерски съвет с искане на оставките на Станишев, Гагаузов и Миков”.
За безобразието и безумията по пътищата, разбира се, не е виновна само държавата (отново правя уточнението, че терминът “държава” тук се използва само за удобство, а не защото има държава в България), виновни сме и всички ние. Всички ние, които караме, които се возим, които ходим пеш, които караме колело, всички ние, които не правим нищо за нормализирането на движението. Но е виновна и държавата, и то в много голяма степен.
Не може да строим две магистрали, с по две платна 30 години. Не може път, чийто релеф е малко по-разнообразен от лунната повърхност да се води първокласен или второкласен. Не може същите тези пътища да свършват внезапно без обозначения или поне намек за края им. Не може, при наличието на “засилено” полицейско присъствие да цари такъв хаос и всеки да прави каквото му хрумне.
Не може на път с две платна, при натоварено движение, някой си да реши, че него правилата не го засягат и да си кара в насрещното, ей така спокойничко, тоест не че не може. Може и още как. На няколко пъти ни се случи да се изправяме на нокти, защото срещу нас се носи ТИР, който не изпреварва друг ТИР, а просто си кара до него. Или ламборгини и порше, които си играят на слалом между камионите и от нямане на къде влизат срещу теб и единственият ти шанс за измъкване са близките скали.. какво ми помагат хеликоптерите, които уж щели да съблюдават за спазването на реда. И как го съблюдават? Или е по-точно да се каже, че наблюдават, но не е ясно какво и защо.
Няма да почвам и темата с корупцията, защото ще откараме до 2019 г. Като се започне от тази по високите етажи, от тази за суми над 2 000 000, от спечелените неясно как обществени поръчки, от неизпълнените такива и стигнем до онази дребната, за по 20 лв. на полицай. Евала на онези от Несебър, които спряха пяната служителка от ВСС. Но колко още има?
Няма да почвам и със съдебните дела и наказанията, ако има такива изобщо. Кампанията “Не карай пил – Стигни жив” трябва да се преименува на “Не излизай – оцелей”.
Ако бяхме нормални хора, след нашата отпуска, оцелелите трябва да искаме оставката на правителството и по тази причина, че много не оцеляха... Вината не е само в правителството... но то не прави нищо, за да се подобрят нещата. То напротив – толерира безнаказаността. Защото в България не цари беззаконие, а безнаказаност. И тя се вижда много добре по пътищата. Но не е само там.
Аз подписвам заповедта за уволнение на правителството Станишев, като искам то де е дисциплинарно и да мога да търся ако щете и съдебна отговорност от същото това правителство....
Искам да превключа правителството както превключвам на Диема да гледам английското първенство, а не нашето. Ако щеш вярвай, но така се терзая от наличието на голяма маса дъ-кметове и дъ-атакисти ... от които ми се повдига не по-малко от тройчовската коалиция :(
Иначе съм си съгласен с тебе. Това с релефа на пътищата дето е с разнообразието на лунната повърхност си е нъмбър уан за деня! Поздрави!
Една приятелка се изнесе за Холадния има няма преди 5 - 6 дена.. в мейла, в който докладва за успешното си пристигане, ентусиазирано ми обясни и за 4 - 5 лентовите магистрали в Германия, а и на други полезни места... В Румъния съм виждала основен ремонт на пътен участък от 1 км, който се извърши в рамките на 4 часа.. Защо, по дяволите, в България е толкова сложно да се подържа една приемлива и безопасна инфраструктура...? Въпросът е риторичен...
Поздрави
01.09.2008 16:08
Всичко вече не е заговор срещу ББ, а медиен заговор срещу Бойко Борисов!!!
Просто половин час при Коритаров беше трепач. Коритаров извади стенограма от някаква среща и започна „невинно“ да цитира нещо от нея, а Дъ Кмет показа, че познава стенограмата отлично, знае я наизуст!? Става въпрос за стенограма от преди месец!? ББ вече живее в електромагнитното поле на електронните медии, не е в реалността. Той е вече в нова форма на съществуването си, макар и лесно предвидима, ако се вземе под внимание досегашното му медийно поведение.
А дъ кмет много отдавна живее някъде другаде :)
За магистралите в Холандия, Белгия и Германия хич да не говорим. Единственото леко успокоение (ако изобщо има такова) ми бе, че преди години, като джътках в Щатите едно 12-15 хилки километри ми направи впечатление ужасното много ремонти там и ми бе писнало да не може да караме повече от 2-3 часа без да ни набутат в еднопосочно движение, че ремонтират другото платно. Поне тези 20-тина щата, дето ги обиколих бяха в яки магистрални ремонти. Европа бе много по-напред в матриала ;)
Иначе - тук проблемите не са само от ремонтите или дупките, а и от идиотите шофьори. Никъде по света не съм виждал така нагло минаване на червено, на непрекъсната линия, на двойна непрекъсната, на завои с непрекъсната и липса на видимост и ... а бая съм пътувал, но такова чудо - никъде. Е - не съм бил в Нигерия и Индия...
Поздрави
Поздрави