Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 16:52 - Другата България
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 4180 Коментари: 22 Гласове:
0



Добре познато заглавие от предаване по една телевизия. Напоследък доста хора използват това заглавие и като че ли малко се поизтърка, но пък на мен в момента ще ми свърши много добра работа.

България е страхотно красива страна, може би това е единственото твърдение, което не е мит. Има приказни кътчета във всяка една точка. В която и посока да тръгнете винаги има какво да ви впечатли и да ви спре дъха. Точно през такива места ми се случи да мина през последните няколко дни. През някои от тях и през нощта. Толкова много таралежи не бях виждала. И лисици. И разни други животинки, на които само очите проблясват през храсталаците. А като погледнах нагоре и ми се замая главата. Милиони, милиарди звезди.

И това е единственото хубаво нещо, което може би ще съдържа този текст. Другата България е навсякъде извън София. Може би, всъщност София е другата България. Въпрос на гледна точка. Тази седмица попаднах в другата България. България на ДПС, България на Доган. Не ми хареса. Не ми хареса скотският поглед на мъжете и страхът в очите на жените. Не ми харесаха мърлявият и сополив вид на иначе сладките дечица. Не ми харесаха разсъжденията на тези хора. Не ми хареса, вече вкорененият им навик „да бутнат” по нещо, за да им се свърши работа. Не ми харесаха големците им, които вместо да си вършат работата по законовия, регламентиран начин, се обръщат към местният доганов човек. Не ми хареса тяхното чувство за безнаказаност. Не ми хареса „усвояването” на европарите там. Не ми хареса как полумъртви от пиене хора се качват на „С” класи закупени със същите тези европари. Не ми хареса и как полицаите се правеха, че не ги виждат.

Другата България няма да хареса и на вас. Поне ако имате малко чувство за морал и чест. България на Доган е нещо, което не искам да свиквам да виждам. И едно уточнение, тук не обвинявам нито един от етносите, които по принцип обвиняваме за ДПС. ДПС не е етническа партия. ДПС е милиционерска партия, усвоила всички методи на работа на репресивните служби. Обвинявам тези, които допуснаха Доган отново да набере сила след 2001 година. Обвинявам тези, които го пуснаха във властта. Обвинявам тези, които му отстъпиха властта...

Не искам свиквам с България на ДПС. Ще направя всичко, което зависи от мен, да няма България на ДПС!

Искам да видя Доган там, където му е мястото. Искам да го видя в затвора!



Тагове:   България,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. libertybell - Знам за какво говориш:(
30.08.2008 17:28
Последно през 2005г. за няколко дни бях по работа в три от родопските вилаети на "другата България"... Много красива природа, но - отвратително впечатление от повечето хора.
цитирай
2. divini - libertybell
30.08.2008 17:41
....:((
Това, което ме изуми е, че бях на север... в и около Добрич и други полезни места....

Поздрави
цитирай
3. helios - Отново си тук!:) Добре дошла!:)
30.08.2008 17:48
Истината, такава каквато си я видяла, е много болезнена. В цялата разлагаща се държавна система, Доган и неговата котерия живеят безнаказано, вършат престъпления с европейски и бюджетни средства, под благосклонния поглед на безпомощния Станишев и т.н. му кабинет...
Поздравления за постинга!
цитирай
4. divini - :) и аз се радвам, че се върнах
30.08.2008 18:19
Хората не знаят... не нещо конкретно, а просто не знаят...а от тук вече мога да ги разделя на две групи - такива, които не знаят как да си намерят информация, а дргуите просто не ги интересвува. Мога да ги катекореизирам и по друг начин - страх ги е, не им пука или ги мързи....

Поздрави
цитирай
5. gantree - :))
31.08.2008 01:20
ДПС не е етническа партия, ДПС е милиционерска партия - много се радвам да прочета това. Много малко са хората, които това наистина го разбират.
цитирай
6. divini - ДПС или ДС
31.08.2008 17:32
....аз особена разлика не виждам....

Поздрави
цитирай
7. blueskies - ????
31.08.2008 20:08
"Това, което ме изуми е, че бях на север... в и около Добрич и други полезни места...."
дивини - изумяваш ме! пътеписа за Добрич и Балчик изглежда по друг начин - а именно цигара-магара тактика на централния плаж в Балчик! е тука вече и аз думи немам! аз преди малко се върнах от почивка на море - Шкорпиловци, после минахме през Камчия, и накрая - Св. Константин и Елена. това, което мен ме възмути, е ниската хигиена! дивини, идея нямам къде точно си ходила, обаче това което на мен ми прави изключително неприятно впечатление е мръсотията. явно имаме различни понятия за нещата - това, което аз сега виждам е перките на вятърните генератори около Добрич и Калиакра, полетата ....Балчик не смятам да го коментирам - да си оправят циганията на плажа!
между другото къде точно виждаш ДПС? в мазната дебела циганорка, която взима стотинките на тоалетната на централния плаж в Балчек?
цитирай
8. blueskies - и още
31.08.2008 20:41
дивини, какво би казала на рокерите на Шабленска тузла, и на Камчия? дали момчетата и момичетата с моторите ще се съгласят с теб? или на румънците, германците, руснаците, англичаните, които бяха там?
а аз пък бих попитала - ниската хигиена ли е лицето на България пред света?
цитирай
9. cecobob - много точно
31.08.2008 23:10
много на място. Поздрав !!!
цитирай
10. blueskies - така е цецо
01.09.2008 10:40
вчера минахме за по кафе през Камчия - навсякъде имаше рокери с мотори, на Шкорпиловци също имаше. идея нямам къде точно е ходила дивини, обаче аз в началото на август бях на вила на Албена, на плаж първия ден ходихме в Балчик, където за втора година се отвратих от циганията на централния плаж. иначе в и около Балчик има масово румънци. на Шкорпиловци идват чехи и поляци. на Св. Константин, където бях вчера, има много руснаци и германци, и англичани. а иначе що се отнася до софиаци - те са навсякъде! на Шкорпиловци, където бях, останалите на бунгалата бяха софианци. тъй че диър софиански френдс, хич не ми се правете на ни лук яли, ни лук мирисали!
цитирай
11. blueskies - дивини, я обясни точно през коя
01.09.2008 10:42
циганска махала си минала?
"Не ми хареса скотският поглед на мъжете и страхът в очите на жените. Не ми харесаха мърлявият и сополив вид на иначе сладките дечица"
а ся! дъндрата- дъндрата -цигара-магара тактика!
цитирай
12. blueskies - лесно е да плюеш и да сееш дезинформация!
01.09.2008 10:49
истината - сахарски жеги, бурно море, червен флаг, оси на плажа...
пъстри птички в дъбовата гора, ята щъркели над Албена, щурчета, рева на бурното море, шума на листата
цитирай
13. divini - blueskies
01.09.2008 11:13
Не мога да си обясня защо си решила, че всички там са цигани. Това веднъж и второ основната част от обиколката беше във вътрешността на област Добрич и област Варна. Тоест не покрай морето... а вътре. Мръсотията и мърльовшината са не само около циганите, а и около българите.. за софиАнци имам и аз много да кажа.. но ще се въздържа... ако нещо не ти харесва тук... моля, заповядай да се чувстваш свободна да не четеш..

Поздрави
цитирай
14. divini - и още
01.09.2008 11:16
ако не схващаш защо ДПС е вредно, а приемаш текста за лична обида... искренно съжалявам
цитирай
15. blueskies - дивини, аз прекрасно знам защо ДПС е вредно
01.09.2008 11:59
още по времето на местните избори писах за това на форума на медиапул - ДПС е тоталитаристична партия от мафиотско- олигархичен тип.
а иначе за мърлявщината и мръсотията - спор няма!
цитирай
16. blueskies - за двете Българии
01.09.2008 12:09
права си дивини - наистина има две Българии. едната е нашата, на хората с европейско съзнание, на онези, които сме свикнали всичко дани е чисто и уредено.
другата България е на мърлявите,нечистоплътните, на ония, за които тоалетна с казанче и баня са някакво излишъство, т.е. не е важно дали имаш лична хигиена. та същите тия мърлячи се сдобиват с лаптопи за 1500 лева,перални за 500 лева, и т.н. а ся!
цитирай
17. gantree - :))
01.09.2008 14:05
Много си досадна, Калинке. Като дългополска муха-катунарка.
Горките варненци, с такива "защитници" като тебе.
цитирай
18. divini - mmm :)
01.09.2008 14:07
Виждам как след малко ще влезем в "Горещи теми" :))

Поздрави
цитирай
19. blueskies - ган, ти ходи ли на Лонгоза? :)))
01.09.2008 14:31
ами накъмто Шабла? :)))
цитирай
20. gantree - @ divini 18
01.09.2008 14:33
Нее, няма да влезем, не :)))
Мерси й на такава "горещина", като тази.
цитирай
21. divini - сега само сиси
01.09.2008 14:35
трябва да се появи и съвсем ще го закъсаме :))
цитирай
22. blueskies - ......
01.09.2008 14:45
сахарската жега и осите на плажа са нищо в сравнение с ненужния сарказъм. чудя се кое е по- неприятно - ужилване от оса или опит за жилене с думи?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046480
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439