Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2008 15:43 - За другарката
Автор: divini Категория: Политика   
Прочетен: 2832 Коментари: 10 Гласове:
0



“Ще кажа на другарката” или “Моля, другарката” успях да го засека само в първи клас. След това минахме на госпожа, но като чуя “Другари и другарки” леко ме втриса. По възрастните ми приятели и колеги, когато изпаднат в закачливо настроение се обръщат един към друг с “другарю” или “другарко”. И тъй като поредицата за новите министри трябва да бъде основана на факти, а и като не веднъж беше изтъкнато тук от мен и от други видни персони, аз освен да пиша и ругая по блоговете, нищо друго не правя.

И така тръгнах аз на лов, храбро и най-безобразно, за данни и къде да ги търся, освен на сайта на БСП. И точно да започна изследването, се натъкнах на изказването на Станиш, което само по себе си не ми се стори кой знае колко занимателно. Но... началото му е .. култово:

Уважаеми другарки и другари, колеги, добре дошли на съвместното заседание на ВС и ПГ на Коалиция за България, в един момент, който...

Който не е толкова важен за настоящето, охулващо произведение. Това ми припомни едно изказване на Бриго, по време на кампанията за местните избори, което е коментирано тук, но то започва така:

Уважаеми другарки и другари,
Уважаеми другарю Станишев, другарю Овчаров, ..

И други уважения. Не знам защо, но това обръщение ми е адски противно. Още повече, че като малки на наркоманите почнахме да им викаме “дрОгарчета”... Продължих ровенето из сайта на най-светлата партия, но вече със съвсем друга цел, да видя дали има още другари и другарки.

Има.. те са хиляди, стотици хиляди, да не кажа десетки:

15.04.2008 Станиш:
 Добър вечер, другарки и другари, приятели. Важна е тази среща.

12.04.2008 Изказване  на председателя на ВС на БСП и министър-председател Сергей Станишев:

Уважаеми другарю Радославов, уважаеми другарки и другари, дами и господа гости на форума Движение за социален хуманизъм ( тук явно има внедрени елементи, които са дами и господа)

Тук вече се натъкваме на друг феномен:

Честваха 85-годишнината на Живко Стоянов
24.04.2007 
Във вторник на "Позитано" 20 в София тържествено бе отбелязана 85-годишнината на изтъкнатия младежки и партиен деец от Кюстендил Живко Стоянов. (Та да не ми обясняват някакви хора тук, в блога, че били възрастни за да станат млади социалисти. Човекът на 85 си младежки деец.) :

ПРИВЕТСТВЕН АДРЕС
ДО
ДР. ЖИВКО СТОЯНОВ
С О Ф И Я
УВАЖАЕМИ ДРУГАРЮ СТОЯНОВ,
........................

Даже и Гоце другарства:

(повод 4 февруари)
Защо ви припомням тези факти с тези цитати? Искам ясно да кажа - двамата с Кольо Добрев вече бяхме взели решението. Опитахме се да убедим другарите си от ИБ, от ПГ, да получим политическа, макар че тя пак щеше да бъде нелегитимна от гледна точка на организационните документи на партията, подкрепа, за да бъде по-силна нашата позиция.

Спирам дотук, че започна сериозно да ми прилошава. Но поредицата “Назад във времето” става доста актуална, още повече след като видях и това заглавие:

Тържествено честване на 110 -годишнината от създаването на БСП в Русе

Та другари и другарки, нашето европейско модернистично и друго – ично правителство се ръководи и състои от хора, които помежду себе си са си още .. другари и другарки...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - тия си
23.04.2008 16:00
живеят още в миналото и което е по-лошото никога няма да разберат даже ,че вече не е татовото време.

Див, благодаря ти за коментара на изтрития пост. Изтрих го ,защото няма нужда да хленча , така с нищо не помагам. Трябва да се стегна и без борба няма да се предаваме.Благодаря ти.
цитирай
2. eien - Че необходимо ли е?
23.04.2008 16:43
Така си е много точно!
цитирай
3. libertybell - Препоръчвам горещо
23.04.2008 17:30
"Находка в позитанската долина": http://www.starshel.bg/?pos_url=archive_article&brid=134&year=2007&month=September&artid=462
цитирай
4. luben - Ще е интересно
23.04.2008 18:16
дали някога ще спрат да се геносват...
цитирай
5. dagma - Мисля,
23.04.2008 20:33
че самите те се чувстват като глупаци, наричайки се така. По приятно би им било да се държат като тежки модерни капиталисти :). Но няма как - трябва да се другаросват с присъщото си лицемерие, за да се харесат на избирателите си.
цитирай
6. gothic - ама другарке, моля ви са. . . . как ...
24.04.2008 00:22
ама другарке, моля ви са....как може такиви провокационни писания....и ми натрихте здраво, здраво и много силно носа с тоз другар, Живко, де...взимам си сериозна бележка и вече няма да хленча, че стар съм бил :))))
цитирай
7. анонимен - Товар ищи!
24.04.2008 04:41
Така си подвиквали руските мужики-разбойники, по време на "акция" за смяна на притежателите на ценни вещи. И както се вижда традицията продължава:)))))))))
цитирай
8. templar - Сетих се за стария виц:
24.04.2008 08:11
Напили се колегите на един банкет за 8-ми март и решили да праят групов секс. Загасили едната лампа - всички мъже голи, загасили втората лампа - всички жени голи; загасили последната лампа, станало пълен мрак и кой когото докопа. След около час се чул гласа на партийния секретар:
- Другари, дайте да се организираме, защото мен вече 3 пъти ме ....
цитирай
9. gothic - Тъй си е. . . . без организация и оргия ...
24.04.2008 09:07
Тъй си е....без организация и оргия не става...;)
цитирай
10. luben - хехе...
24.04.2008 13:06
бях го забравил, а е разкошен виц!!! Наистина!!! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2045186
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439