Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2008 18:06 - За портфейла
Автор: divini Категория: Новини   
Прочетен: 2745 Коментари: 5 Гласове:
0




Мислех днес да не пиша. Обаче толкова се забавлявах с изказванията на този, онзи и другите, че не се стърпях. Всъщност това, което ме вдъхнови, или по-правилното е да кажа, този, който ме вдъхнови най-много от всички беше не кой да е, а Милен Велчев.

Към тази особа ( тази дума ми става любима – звучи ми като насекомо, върху което никога няма да ти омръзне да скачаш) изпитвам крайна нетърпимост. Не само заради политическите му възгледи, ако могат да се нарекат възгледи, а и политически. Просто ми е антипатичен, ама много.

Та да си дойдем на думата, не че е дошло времето, но все пак времето ще покаже. Ето и репликата на деня:

Вицепремиер без портфейл ще координира усвояването на еврофондовете”.

По информация на Дарик, ( а и на повечето медии) вицепремиерът, който ще отговаря за харченето на европарите, ще бъде посочен лично от премиера Станишев. Той ще е експерт, необвързан с нито една от трите управляващи партии, по подобие на участието на финансовия министър Пламен Орешарски във властта.


Вицепремиерът без портфейл по усвояване на средствата от европейските фондове ще е такъв точно около 2 часа*. След това...

След това ще бъде министърът с най-големия портфейл виждан някога в Министерски съвет....

*ако е от квотата на ДПС ще е 30 минути...

Та за това не се въздържах.

Поздрави и светли празници на всички




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - ужас,
18.04.2008 18:08
трагедия
и т.н.
Извинете, кога спира този автобус?
Искам да сляза...
цитирай
2. pinokio - ужаст
18.04.2008 19:38
чи той штом бес портофел,каде ше складира пароците,дету ша ги кординира.пуля са и са дзверя
цитирай
3. luben - Права си
19.04.2008 13:12
но най-тъжното е не това, че идват нови мафиоти или нескопосани държавници, а че не виждаме алтернативи...

поне за мен :( а като гледам по изборните резултати и активността на гласуване (о, аз гласувам - кога с по-малко, кога с по-голямо отвращение, но гласувам...с 1 изключение, когато нямаше как да избирам между червена бабичка и мутра! - тогава НЕ гласувах).
цитирай
4. divini - @ luben
19.04.2008 20:35
за алтернативи, май ще трябва да се поработи ...:)

Поздрави
цитирай
5. rumyrayk - offf, big tragedy...
19.04.2008 23:28
za6to taka si lijat guzovete tia hora, politicite...niama takiva geiove...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051141
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439