Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2008 10:31 - Когато си...
Автор: divini Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1958 Коментари: 6 Гласове:
0



Когато си толкова... Мама е умна жена. Сега няма да ви говоря за майка си де, само искам да кажа, че тази жена сутринта ми оправи настроението. И сега вече с оправено такова, настроение де ми се правят щуротии. И ми се правят щуротии, злонамерени разбира се... Има един много сладък колаж, ето тук може да се запознаете с неговото съдържание http://oncho.hit.bg/kstm.htm , чувствайте се поздравени с него. Между другото онова оранжевото, в лопатката, е взето от тук. Та този колаж ми даде една идея, която аз разбира се ще осъществя злонамерено.
Когато си толкова нагъл ...

image
 И толкова силен...
image

Когато знаеш, че приятелите ти са с теб...
image

и знаеш, че те са естети ...
image

но все пак понякога... и те имат проблеми
imageи правят неща, които не са им понятни ...
image
и понякога се умортени..
image , както и ти самият image 

а най-верните хора са ти тия:

image
 а тежката работа никога не свършва..

imageimage

а вече си станал известен
image и фенките те преследват

image

и трябва да гадаеш за следващия ход на враговете си..
image
и да ги контролирашimage тогава рабираш, 
че и ти имаш нужда да бъдеш прегърнат

image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Поздрави за постинга!
15.05.2008 10:44
Невероятно добър фейлетон в снимки!!!

Всяка умело посбрана със съответният текст!

Като не можем да направим нещо друго, поне да им се присмеем!
цитирай
2. gothic - Тъй, тъй! Смехът е здраве, даже и да е ...
15.05.2008 10:48
Тъй, тъй! Смехът е здраве, даже и да е през сълзи :)))
цитирай
3. cornflower - особено ми харесва
15.05.2008 11:31
доганчо
цитирай
4. libertybell - Хахах,
15.05.2008 12:22
мноого хубаво:)))
цитирай
5. vselenche - Поздравления, DIVINI!
15.05.2008 13:05
1/ Както се казва, право в ДЕСЯТКАТА!
2/ Благодаря, че толкова КУЛТУРНО/вкл. Деликатно, ми отговаряш на поставените въпроси в коментара ми към твоя постинг "По света и у нас..."/12.05.08
То САМО интелигентният човек може да го направи по този начин! Който има уши да чува и да разбира за какво става дума...
3/ Ако кажа, че блогът на DIVINI и преди, и сега, е активно посещаван и четен от редица блогъри, това НЕ е новина. И въпреки това смятам за правилно да кажа: Четете DIVINI всеки ден, БЕЗ майтап, защото този блог става От ден На ден все по-интересен!
Дами и господа, РЕДАКТОРИТЕ на Blog.bg, и Вие не пропускайте този блог, ЗАЩОТО списваните постинги в него, ОСОБЕНО напоследък, могат да Ви научат много във Вашия занаят, и то безплатно! Ако сте умни хора, възползвайте се!
Поздрави!
цитирай
6. tamzin - Много
15.05.2008 13:42
здраво!!!! Както и останалото де. Продължавай весело-злонамерено! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2050321
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439