Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2011 15:27 - Я, аз съм имала блог
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5327 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Малко го позабравих горкото блогче. Обаче… в последните няколко седмици се работя с прекрасен екип от хора за кауза, която вярвам искрено, че си струва и че има много дълбок и всеобхватен смисъл. И по тази причина блогът страда. Е не че се е разстрадал много активно, но… За сметка на това великият Сула не е забравил за своите социални ангажименти към обществото и сега е в процес на реализация на една суперска идея – Владимир Кисьов и Прошко Прошков на предизборен диспут, като това е предшествано от активни дебати по теми, важни за София, в неговия блог. Дискусията между Владо и Прошко ще бъде на 8 юни в 13:00 часа в залата на „София Прес” на улица „Славянска”, а обсъждането на темите става тук: http://sulla.bg/2011/06/01/2185.html Аз, след като обмисля добре тезите си, ще ги споделя там. Направете го и вие J И не ме забравяйте. И аз смятам, че на 12 юни трябва да гласуваме за Прошко.


Тагове:   12,   прошко,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hatanasov - А вече има и...
02.06.2011 23:09
нов/стар/ играч.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2045484
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439