Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 14:13 - Просто едно предложение
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1802 Коментари: 2 Гласове:
7



Както казах при divini ( ей, много ми харесва този израз :) ) тук: " Въпросът дали ще имам свой кандидат или не, на частичните местни избори, не ме безпокои въобще. Или ще имам или няма да имам – 50 на 50 %, като при блондинките. И този въпрос в момента не седи пред мен, не аз решавам това. Но хората, които трябва да вземат това изключително сложно решение, трябва добре да преценят риска. И да помислят, каквото и да решат, дали този път си струва.."

Това, което най-много щеше да ми хареса е подкрепа за кандидата на Герб тип "Бойко подкрепя Беронов" .. но ситуацията, действащите лица и изобщо всичко, са различни.

Това, което искам е да чуя, прочета, видя мотивите на Софийските, подчертавам Софийските СДС и ДСБ. Личко Гогов и Боби Бориславов вече ги чух. - Синята коалиция" е неуспешена: "Досега не се беше случвало да се загуби в 23 Многомандатен избирателен район. Очевидно, че формулата не е успешна”.. Но това не е всичко.

Не искам, като чуя мотивите да ги оспорвам, а най-малкото да ги знам. Както вчера казах при мене си, ама във Фейсбук " Хора :) Аз вярвам, че хората, на които съм глаувала и гласувам доверие, заслужават, повтарям ЗАСЛУЖАВАТ това Доверие. За да на направят нещо то те трябва да имат мотив да го направят. И искам да знам какъв е този мотив/и, за да продължа да им вярвам, както до сега... А на Личо Гогов аз доверие не съм гласувала. Вчера за пръв път разбрах, че има такова лице...

А предложението.. Адресът на СДС - София е бул. "Витоша" №18, VІ етаж Секретар тел./факс 02 / 980 53 21 info@sds-sofia.org
Координатор тел. 02 / 980 53 10 sds_sofia@abv.bg
Пресцентър тел. 02 / 980 53 10 pr@sds-sofia.org / pr_sds_sofia@abv.bg
http://www.sds-sofia.org/struktura.aspx

ДСБ София няма отделен офис или поне аз не намирам такъв адрес в интернет.  Но
Централа Контакти
СЕДАЛИЩЕ:
София 1000, бул. Витоша 18
(входът е откъм ул. Кърниградска)Телефон:
(02) 400 99 21Факс:
(02) 980 53 34
МЕДИЕН ЦЕНТЪР:
(02) 980 53 34
mediacentre@dsb.bg

И контактите на местните софийски организации:
http://www.dsb.bg/?page=about&sub=party-struct-81


 




Гласувай:
7



1. luben - аз пък си мисля,
17.09.2009 14:20
че е важно СК да издигне свой кандидат. Даже да е млад - ще се обиграе малко, ще се бори... Взе да ми писва и в политиката и във футбола (сори, че го намесвам, но любимият ми там отбор води също една хлъзгава, неясна и безбъдещна политика), че ... правим нещо, с което да запазим уж лице и уж нещо да не изглеждаме най-зле. Ако си решил, че си на някакво дъно и искаш бъдеще - почваш да градиш точно от 0 и с времето - с младост, кометентност - ще постигнеш нещо. Нов бърдак със стари к***и - народът го е казал - НЕ СТАВА. Аре ми обяснете сега защо и как да гласувам за ББ, след като до сега винаги не съм го правил съвсем съзнателно? И не искам да го правя. Въпреки, че той може да се окаже най-добрия развивач на коалицията БСП-ДПС (НДСВ - RIP) - даже по-добър от СК - може и така да стане - не знам, но искам да кажа - той не е моят кандитат и вероятно никога няма да бъде. Някаква 99.9% вероятност една такава...
цитирай
2. viovioi - Номинацията на Фандъкова от ГЕРБ не е удачна.
17.09.2009 16:21
Малко ми е странно толкова много жени на всички нива във властта???!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2045136
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439