Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2009 11:10 - Краят на една кампания
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14361 Коментари: 43 Гласове:
1



Изборите свършиха и следващите два месеца не се очертават нови. Това може да ни даде малко време и да поемем глътка въздух. Да видим къде сме направили грешки, а грешки абсолютно сигурно сме направили, да се огледаме и да видим къде сме.

Това е n-тата кампания, в която повече или по-малко съм ангажирана лично. И искам да ви кажа едно, изобщо не ми е лесно да се усмихвам в момента. Бъркането с насолен пръст в раната не ми действа особено позитивно. За пореден път се чувствам част от някакво малцинство, което се е поставило в изолация. За пореден път се чувства сърдита, но не много ясно на кого или на какво. Но.. няма смисъл… това беше. Сега е друго.

След вчерашното ми „Честито” виждам, че нещо не е доразбрано. Честитото е за това, че Станишев и Доган отидоха в опозиция. За това е .. и за още нещо…Честито и на Герб, които, колкото и да не ми по сърце да го казвам, успяха… Честито и на нас, че все още ни има..

Ако в този момент и следващите няколко дни и седмици, някой започне да мрънка, да обвинява, да се тръшка това ще е фатално. Ако сега увесим нос – това ще е фатално. Ако сега се дръпнем – това ще е фатално.

Болно ми е за хората, които заслужаваха да влязат, но не успяха. Болно ми е за хората, които работеха по щабовете, за да видят, че от труда им, само малка част е постигнала успех. Болно ми е за ентусиастите като мене, които в продължение на два месеца въртяхме на пълни обороти.

Но няма време.. проблеми има и те трябва да се решават… но няма да се решат ако сега в този блог, вместо „честито” има „падахме”, „размазаха ни”.. „за нищо не ставаме”… най-малкото, защото не е вярно.

Не сме паднали сега, но сега почнахме да ставаме…малко бавно, малко тромаво, тук там със залитания.. но ставаме
Не размазаха нас, а очакванията ни.. Очаквахме повече, защото отдавна не сме се чувствали толкова единни, толкова ентусиазирани… очаквахме малко повече.. нищо следващия път ще го постигнем..

Ако сами не можем да се погледнем в очи… къде отиваме… Няма време за вайкане.. И още нещо, преди да почнем да хвърляме обвинения, да помълчим минута или час, за да видим самите ние какво направихме.. а после да търсим вината у другите..

Честитото е и за това, че кампанията свърши и сега ще имаме малко време за себе си. Честитото е за това, че все пак успяхме след толкова време да се сработим.. Това е..

Мрънкането остана в миналото..




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mph - Така е
07.07.2009 11:38
Очакванията бяха за друго. Но пък идва изборът за кмет. Може би?
цитирай
2. veselaj - За пореден път не мога да го разбера ...
07.07.2009 11:45
За пореден път не мога да го разбера този народ. Пак поредния месия... Ама нейсе, нали поне Доган си отиде (дано).
цитирай
3. cornflower - най-важното се случи,
07.07.2009 12:15
останалото зависи от нас.
тепърва предстои да скубем червени гербери от местната власт...
защото при нас още е комунизъм..
цитирай
4. jedi - Ако...
07.07.2009 12:25
Която и да е политическа сила, ако беше минала през всичко това, което синята мина, досега нямаше да съществува, дори и на документи.
Това бяха хората, които се изправиха срещу огромното чудовище на комунизма и успяха да удържат фронта не малко време. Сто-годишната ламя с опит, пари и ресурси, за която не е никакъв проблем да манипулира и дърпа мръсни и ръждясали лостове; която е натрупала толкова години опит в промиването на мозъци, всяването на страх и подмолни игрички. Никоя, подчертавам НИКОЯ политическа сила не би могла да издържи толкова рунда срещу този легион от неживи.
Най-голямата победа на червените се състоя в това, че успя да внедри масовата лъжа, че всички са маскари и не трябва да се гласува. Точно както навремето са упоили хората, че всички са равни и еднакви с гадната си доктрина. Използваха беднотията, невежеството и недоволството отново за черната си кауза. И успяха.
Имахме вътрешни проблеми, имахме противоречия и никой не го е крил под сурдинка - хората го знаят. Защото истинските човеци имат проблеми; истинските човеци се препъват, стават и продължават. Но никога, подчертавам, НИКОГА не е било за сметка на хората. Няма нито един индивид в тази държава, който да е бил засегнат по какъвто и да било начин от постъпките на СДС, ОДС, ДСБ и т.н. Всичките лъжи, който с пяна на уста се пробутваха от червените импотенти през годините си останаха висящи и недоказани. Факт.

За мен страшното е не, че сините в момента са малко, страшното е 20-те процента комунисти, които продължавата да съществуват и да гласуват.

Сори за спама.

цитирай
5. veselaj - Има засегнати индивиди. Мутри и ...
07.07.2009 13:21
Има засегнати индивиди. Мутри и мафиоти, които бяха спрени поне за малко от сините. И си отмъщават по всякакъв начин. Затова е цялата истерия около Костов - защото само от него ги е страх.
цитирай
6. templar - Браво!
07.07.2009 14:31
Чудесна, както обикновено. Надявам се, че ще започнеш да пишеш по-често тук, вместо в дъшегубната чалготека Facebook сред зомбираните, които имат 19 приятели, 12 от които са общи с твоите...
цитирай
7. divini - :) Е само заради този коментар
07.07.2009 14:50
си струва да изтрия всички акаунти на други места :)

Поздрави :)
цитирай
8. gantree - @ templar :)))
07.07.2009 15:04
Абе, може да е поп-, но чак попфолк Фейсбука не е :))
И аз не го харесвам, ама не чак пък толкоз.
Абее, к`во разбираш ти от граждански общества :))))
цитирай
9. dagma - :)
07.07.2009 15:11
Може би няма да е съвсем справедлив този ми коментар, защото не съм отдавала време и енергия за предизборна кампания. Участвах само с емоция и с "гласа си".
Аз не честитя на никого и не мога от своя страна да приема поздрави. Това, което обаче ми се иска, е да благодаря на един човек. Той беше жестоко събарян и се изправяше. Оцеля след като му нанасяха удари чужди и свои, за да имам благодарение на него своето представителство в политическия живот. Не изключвам и многото свестни хора около него, но когато виелицата е най-силна, той е който проправя път. Така че просто му благодаря.

Дано довчерашните негодници са извън борда. Можем да разчитаме само на добрата воля на Борисов. Но това е всичко.
Помрънках и ми олекна :)
Поздрави, divini!
цитирай
10. raylight - Фейсбук е еманация на интернет, ...
07.07.2009 15:12
Фейсбук е еманация на интернет, колкото интернет е чалга, толкова и фейс-ът. Стилът му може да е кич, но не и самата му функция
цитирай
11. анонимен - ДА НЕ МРЪНКАМЕ,
07.07.2009 15:26
А ДА ПОГЛЕДНЕМ ПОЛОЖИТЕЛНО НА ПРОМЯНАТА,ДА ЗАПРЕТНЕМ РЪКАВИ -ВСЕКИ КЪДЕТО Е И КОЛКОТО МОЖЕ ПОВЕЧЕ- И ДА РАБОТИМЕ ЗА НАС,ЗА ДЕЦАТА СИ И ЗА ВЧЕ НАШАТА СИ БЪЛГАРИЯ!СИЛНО СЕ НАДЯВАМЕ ВСИЧКИ ДА Е ТАКА!!!
цитирай
12. анонимен - За пореден път не мога да го разбера ...
07.07.2009 15:44
veselaj написа:
За пореден път не мога да го разбера този народ. Пак поредния месия... Ама нейсе, нали поне Доган си отиде (дано).

... Аха,а Костов не беше поредния месия,защото... ? Ами сигурно защото сте по-умни от нас,нали?
цитирай
13. vselenche - Здравейте!
07.07.2009 15:56
Благодаря, Divini, за този постинг, чийто тези изцяло споделям, благодаря за повечето от коментарите под постинга, които също подкрепям като позиции.
Тъй като тук се е спретнала приказка и за Фейсбук, ще си разреша нещо да споделя. В този изборен период не знам колко пъти себе си препсувах, че си губя времето с това ФБ, че дейността ми там е работа на халос, и същевременно, ако удържах докрай, то се дължи на факта, че многократно бях пред изхвърляне от ФБ (нищо против правилата на ФБ не съм направила), вкл. и на ината ми (т.е. няма да стане).
Сега, следизборно, точно там ми се наложи да отговарям на следната нападка към публикация/връзка "Политолози спорят дали Синята коалиция е постигнала успех" -
Borislav Gueorguiev:21:58:06 юли:http://www.facebook.com/posted.php?id=1602083912&share_id=117403686409&post_id=117403686409&comments=
Успех ли е и постигнала?!? От кога намаляването на твърдия електорат се смята за успех?!?
Признавам си, че ако не беше този коментар, който МЕ задължава да отговоря, нямаше да седна да пиша нито на Стената си във ФБ-нито в блога си по тази тема, не за друго, а защото аз лично НЕ съм и блогър (е, да, чета из интернет пространството къде какво пише, ама аз лично избягвам да пиша) и в най-добрия случай, когато изобщо пиша в блога си, предпочитам да не е на политическа тема.
Поздрави на всички! И според мен Е ВРЕМЕ ДА ИЗБЕРЕМ, т.е. този път да успеем да се преборим за кмета на София, като си изведем честно изводите от допуснатите грешки(а не може да ги няма)около парламентарните избори сега.
цитирай
14. vselenche - @ 12
07.07.2009 16:48
Бих искала да Ви отговоря на тема "Костов", защото първо е важно, и второ, аз не съм "десебар", да, вярно, съм отявленият седесар, там, назад в годините.
Иван Костов е силна личност и като такава абсолютно закономерно е "силно любен" и "силно мразен", а около силната личност обикновено почти няма безразлични. Пак закономерно в "кризисни времена" всяко общество, за да се съхрани, ще изтласка на преден план някаква такава силна и компетентна личност и към нея ще се прибавят във времето други силни личности, споделящи сходни или близки цели и идеи. По шаблон, т.е. опростено, на силната личност, особено ако е в политически план, ще й се сложи от ДРУГИТЕ етикет, обикновено обиден, в случая с Костов - Командира (а вярната дума е - Капитан на потъващ кораб), а на съмишлениците му ще се сложи друг обиден етикет, в случая с костовистите - "чугунените глави". С цялата ми убеденост (а НЕ забравяйте, че аз НЕ съм "десебара") ДНЕС аз благодаря на Бога, че го има "капитанът на кораба" и десебарите, и обратното - десебарите и човеко-политикът Иван Костов. И искрено се надявам, че е възможно СДС да се доизчисти от "боклука" и да укрепне вътрешно-партийно, вкл. все по-успешно да работи политически като единен организъм Синята коалиция. А на симпатизантите на останалите партии/коалиции в БГ от сърце желая да могат да говорят за лидерите си образно така: Кой ще направи промяната в БГ? Аз, ти, той... добре де, ще вземем и Костов." По този начин отстояват позициите си десебарите, но и са с цялото си уважение и благодарност към лидера си, винаги, бранейки го със зъби и нокти.
цитирай
15. thetrooper - Благодаря за хубавите и точни думи.
07.07.2009 19:21
На мен пък това ми беше първата кампания - и да ти кажа, емоциите си заслужаваха...:)
цитирай
16. gantree - @ vselenche
07.07.2009 20:49
Сладурче си ти, Таня :))
Операцията по спасяването на СДС (в ролята на редник Райън) ще струва много, много скъпо на ДСБ. Като чета написаното от теб в коментар 14, си мисля, че усилието все пак си е струвало - макар да съм, и да си оставам категорично против цялата тая операция, и преди, и сега, и утре, и вдругиден, и до края на света.

Поздрави.
цитирай
17. анонимен - Ами тогава и аз си кажа това, което ...
07.07.2009 21:04
Ами тогава и аз си кажа това,което мисля за Костов,...
Първо,гласувах за Костов,радвах се когато победихме,надявах се,че нещата тръгват по нов път...обаче,уви...Нищо не се промени,само ще ви дам бегъл аналог-корупция по времето на Станишев,освобождаване на хората и толкова.А как беше по времето на Костов-ами май пак така,защо ли не се сещам за нито един осъден ?!Е,с какво тогава е по-добър от тях ???
Мога да изброявам още и още,но съм се убедил,че няма смисъл,наистина го браните със зъби и нокти!Само ще ви попитам едно,едничко нещо,един-едничък прост въпрос,на който нито един,нито един привърженик на Костов не е успял досега да ми даде не смислен отговор,а поне подобие на смислен отговор,да не говорим за логичен такъв:
Защо м*ма му стара,този ваш вожд,командир,кумир и прочие така и не отвори досиетата ??? При положение,че имаше еднолично цялата власт,той и само той ???
Вие сте на ход !


цитирай
18. gantree - @ анонимен 17
07.07.2009 22:31
Ти си глупав човек, анонимен 17.
Правителството на ОДС прие законът за досиетата през 1997 година, а правителството на Сакскобургготски го отмени през 2001 година, веднага след идването си на власт. Да кажеш, че "Костов не е отворил досиетата" е мега-тъпотия, ако ме разбираш :))
цитирай
19. анонимен - @
08.07.2009 00:33
Дивини, ти свърши много работа - и тук във виртуалното пространство, и по места офлайн.

Ти си ценен човек за тази коалиция и това е редно да бъде оценено по-нагоре, по-нависоко. Не само то мен или някой друг събеседник тук!
цитирай
20. vselenche - @ gantree
08.07.2009 02:53
Как може така неучтиво, меко казано, да говориш към Анонимен № 17? Той пита, НЕ се заяжда, не го ли разбираш, защо го отблъскваш? Баш фактологията/по-конкретно ще му я дадеш ти, липсва му явно крайния резултат, а и не е известно на колко години е и дали има лични спомени от онова време.
Що се отнася до категоричното ти "против операцията" ще те помоля пак да помислиш, защото инак няма да докараме до аритметичния сбор от гласовете на ОДС и на ДСБ от парламентарните избори през 2005.

@ Анонимен №17
Може да разгледате, например, въпросите/ отговорите на Иван Костов на този адрес - http://www.otgovori.eu/. Ако желаете, може да прочетете и следното - "Програма България 2001 към 30 юни 2000-та", http://svejo.net/home/link_summary/314841-Programa-Bulgariq-2001-kum-30-iuni-2000-ta
http://212.122.160.99/old/bg/oficial_docs/Reports/Report_Updates_2001/SG_OTCHET.htm
Освен това ще потърся, трябва ми малко време, и ще Ви дам линк - отговор на въпроса Ви за досиетата лично от И.Костов (става дума за това на отчетно-изборно събрание на ДСБ, ако не греша, май беше на Триадица).
цитирай
21. gantree - @ Таня
08.07.2009 07:44
Добро утро. Няма разумен човек, който да отрича фактите, и в същото време да заслужава учтиво отношение. Водил съм такъв разговор десетки и стотици пъти с такива като него, и го знам от личен опит. Като признае фактите, може нещо по-подробно и учтиво да се получи, иначе няма смисъл.

Мислил съм, много при това. Имам много аргументи против. Имам и много аргументи ЗА, но другите са повече, много повече.

Поздрави.
цитирай
22. cornflower - Първи резултати след изборите в Шабла:
08.07.2009 09:26
1. Свален от власт зам. кмет с мандат на дпс.
2. Свален от власт червен председател на Общината.
3. Свален е червеният секретар на Общината.
4. Очаква се падане и на самия кмет Красимир Кръстев, който продължи статуквото на комунистката Елка Димова, а беше подкрепен от ББ.
цитирай
23. анонимен - Ти си глупав човек, анонимен 17. ...
08.07.2009 09:32
gantree написа:
Ти си глупав човек, анонимен 17.
Правителството на ОДС прие законът за досиетата през 1997 година, а правителството на Сакскобургготски го отмени през 2001 година, веднага след идването си на власт. Да кажеш, че "Костов не е отворил досиетата" е мега-тъпотия, ако ме разбираш :))

Да съм казал за някой от вас,че е глупав ???
С какво толкова те накарах да си изтървеш емоциите?Може би с това,че не можеш да ми отговориш,нали?За два поста не ми даваш нито един аргумент,даже и мъгляв-как да го нарека това?А всъщност аз това го и написах,защото съм спорил с много като вас,не точно като теб,защото с такива като теб не може да се спори.Щом смяташ,че четири години не са достатъчни да се отворят ВСИЧКИ досиета,какво повече да спорим?Приели закона,ами да така е,ама защо не го изпълниха?То и сега имаме закони срещу корупцията и престъпността,ама като не се спазват каква полза? Или пък не са му дали да си прокара закона така,както иска ? И това не се връзва-щом 137 депутати за СДС срещу 58 за БСП не са достатъчни,то защо да очакваме нещо от Бойко сега? Или пък имаш да ми кажеш нещо за корумпираните министри,отстранени от справедливия Костов,но така и не осъдени,даже и намек нямаше,че може да ги съдят?!Мога да ти пиша още много,но каква ли полза,живей си в миналото и чакай да се върне!
А иначе,vselenche ,благодаря ти,но не смятам да чета отговори на Костов,то е все едно да чета такива на Станишев,царя или Доган-какъв е смисъла,всички завъртат отговорите така,че да минат леко встрани от въпросите и в крайна сметка не ти отговарят нищо,мерси!
цитирай
24. boyanov - Аз не виждам никакво "став...
08.07.2009 11:47
Аз не виждам никакво "ставане". Принципно съм оптимист, но случващото се в Синята коалиция не ми дава основание за оптимизъм. Освен Костов от ДСБ миналото изплуваха твърде много стари лица. Дежурните абонати за депутати. Екатерина Михайлова, Агов... все едно гледам филми от преди 10 години. Все едно няма какво ново да извадят.
Мартин продължава да се държи прекалено истерично, нестабилно и неуверено. Не вдъхва доверие. Трябва доста да поработи върху реториката и визията си. На всичко отгоре има сериозни организационни проблеми вътре в партията си.
А местните избори наближават. Ако продължава така... работата не върви на добре.
цитирай
25. cornflower - Какъв оптимизъм у сините,
08.07.2009 11:56
когато мажоритерен кандидат за района ми бе Венцислав Върбанов? Мерси!
цитирай
26. divini - :) Хора
08.07.2009 12:38
285 662 са тези, които гласуваха за Синята коалиция. Единствената формация, която не купуваше гласове на тези избори е Синята коалиция...
За съжаление данните сочат, че и Герб, и БСП са сред най-големите купувачи..

Ние сме малко, но сме тези, които гласуват заради убеждението си, а не заради това, че са купени...

А и Венци Върбанов все пак влезе в парламента :)

Поздрави на всички
цитирай
27. gantree - Да съм казал за някой от вас, че е г...
08.07.2009 14:06
анонимен написа:
Да съм казал за някой от вас,че е глупав ???
С какво толкова те накарах да си изтървеш емоциите?Може би с това,че не можеш да ми отговориш,нали?


Ти си наистина глупав. Факт е. Не го възприемай, като че съм искал да те обидя. Ти си анонимен тип, не си тук с лицето си, така че няма как да се правиш на обиден сега. Скрит си в шубраци някакви, и не се виждаш. Шумкарин си някакъв, казано обобщено. При това глупав.

Не мога да ти отговоря ли? Мисля, че ти отговорих, при това с факти - правителството на ОДС прие законът за отваряне на досиетата през 1997 година, а правителството на Сакскобургготски го отмени през 2001 година, веднага след идването си на власт. Защо не приемаш тези два основни факта, които опровергават по смисъл съдържанието на въпроса ти? Може би предпочиташ да ти го кажа и другояче? - примерно "Костов отвори досиетата през лятото на 1997 година, а царя ги затвори в края на лятото на 2001 година".

Прощавай, че не отговарям на целия ти коментар 23, а само на цитираната част от него. Първо трябва да се съгласим, че въпросът ти е малоумен и не отговаря на фактите, и едва тогава може да ти се отговори и на последващите в коментар 23 съждения.
цитирай
28. анонимен - факти - правителството на ОДС прие ...
08.07.2009 16:58
gantree написа:
факти - правителството на ОДС прие законът за отваряне на досиетата през 1997 година, а правителството на Сакскобургготски го отмени през 2001 година

Не можеш да ме обидиш,защото първо не си ми на нивото и второ,не ми пука за теб,дори да си десет нива над мен.
1997г-2001г,това са четири години,нали?Според теб колко години са нужни за да се отворят всички досиета?Явно четири са малко,сложна работа е това,да им се чудиш на всички други източноевропейци как успяха за шест месеца?!
За да не преразказвам ще ти пусна едно линкче,чети си на спокойствие,въпреки,че едва ли има смисъл:
http://www.sarakt.org/izbori2001.htm
Има още много,но сигурно всички са скалъпени от червената мафия според плиткоумните ти твърдения.
Само ще добавя,че Иван Костов взе от Лъвчето във Варна Добрин Митев,който се шляеше по джапанки и го направи най-свирепия областен управител в България.Такъв страх във Варна хората не помнят и по комунистическо време!Може да си говорим още,ако искаш кажи нещо за Славчо Христов и кръга Олимп,да ти намеря ли и там нещо за четене?
//Не мога да подмина и твърдението на divini ,че видиш ли и ГЕРБ е сред най-големите купувачи на гласове ?!? Ама вие наистина сте със тъмно сини очила ?!? Че сте малко се видя,обаче да твърдиш,че видиш ли само вие гласувате по убеждение е обида към всички честни българи,които са пуснали гласа си по убеждение,независимо дали е правилно или не !!!
цитирай
29. dagma - анонимен 28
08.07.2009 17:09
Воплите ти по отваряне на досиетата са абсолютно лицемерни. Как иначе ще обясниш невъздържаната си защита на ГЕРБ, сред чиито кандидати за депутати имаше няколко доказани агенти на ДС?
цитирай
30. анонимен - Воплите ти по отваряне на досиетата ...
08.07.2009 17:19
dagma написа:
Воплите ти по отваряне на досиетата са абсолютно лицемерни. Как иначе ще обясниш невъздържаната си защита на ГЕРБ, сред чиито кандидати за депутати имаше няколко доказани агенти на ДС?

Аха,значи аз съм лицемер,нищо,че Костов не отвори досиетата? Страшна логика,няма що!
И не защитавам толкова ГЕРБ,колкото правото на хората на свободен избор!
цитирай
31. divini - за купуването на гласове
08.07.2009 17:24
Силно се надявам няколко човека да достигнат до ефир и да изкарат данните, с които раполагат, до тогава предпочитам да не оповестявам цифри... ако не се случи излизането в ефир... тогава

цитирай
32. vselenche - @ 28 - 17 Анонимен!
08.07.2009 19:57
Здравейте, господине! За да не стане грешка, бъдете така добър да посочите кои от анонимните коментари са Ваши, за което предварително Ви благодаря!
Бях Ви обещала, че ще Ви потърся какво лично казва Иван Костов относно досиетата. Сега, след като отворих посочения от Вас линк -http://www.sarakt.org/izbori2001.htm - в коментар № 28 разбирам, че няма смисъл, защото Вие четете ДРУГИ неща и за жалост, извинявайте, но с ТЕЗИ ЧЕТИВА сте не спасяем случай!
От написаното в коментарите дотук става ясно, че макар и анонимен вероятно сте варненец и сте възрастен човек, някъде около 50-те. Дано, обаче, не сте ОНЯ същият анонимен от предходен постинг на DIVINI, защото в такъв случай посещението Ви изборно/следизборно в ТОЗИ блог си е тенденциозно, Т.Е. имаме си работа с поставено лице.
Относно цитираното от Вас писание - http://www.sarakt.org/izbori2001.htm. Публикацията се казва "ЗАЩО ЦАР СИМЕОН ІІ СПЕЧЕЛИ ПАРЛАМЕНТАРНИТЕ ИЗБОРИ ПРЕЗ 2001г.?", автор Александър Долев. В тази публикация има препратка към друга статия на същия автор със звучното заглавие "ТРАКТАТ
ЗА БЪЛГАРСКОТО УПРАВЛЕНИЕ", http://www.sarakt.org/traktat.htm
Цитирам от въпросния ТРАКТАТ, финал/ИЗХОД -
"Проблемите на България всъщност са два: ориенталски манталитет и лошо управление. Естествено манталитетът ще избира винаги ориенталско управление. Управлението ще увековечава манталитета. Големият въпрос е ще може ли управлението да изкорени без остатък този манталитет, който го е избрал или ориентализмът да избере европейски управници? Или ще може ли барон Мюнхаузен, затъвайки в блатото да се хване за косата и да се самоизвади на брега?
През 1989 - 1997г. българското общество беше изправено пред съдбоносен избор. Той щеше да предопредели бъдещето ни за десетилетия напред...
Но какво да правим сега? Да чакаме спасението отвън?
Ако чакаме климатът да ни поевропейчи, то той трябва да стане доста по-студен. Последните жеги обаче работят в обратна посока. Не можем да преместим и България на север.
Руснаците? - 45 години ни спасяваха! Американците? - Колкото европеизираха Турция и Гърция с 44 годишната си безрезервна военна, политическа и финансова подкрепа. Европа? - Тя не ни иска докато сами не се оправим.
ИЗХОДЪТ трудно може да се посочи, но лесно може да се каже без какво няма да се оправим. Няма да станем европейци по култура, манталитет и жизнен стандарт ако нямаме:
- ТОТАЛНА частна собственост, разпределена ПЛАВНО в преобладаващата средна класа, голям брой дребни собственици и малък брой едри. При това основната част от общественото богатство да бъде в ръцете на средната класа. Това може да СТАНЕ при ликвидиране на държавната собственост главно чрез търгове и МАСОВА приватизация. Въпреки дефектите й последната дава шансове на хора, които иначе нямат такива в нормалните икономически условия..." И ПРОЧИЕ!!!
Уважаеми ГОСПОДИНЕ, най-чистосърдечно и добронамерено Ви казвам НЕ ЧЕТЕТЕ такива глупости, ще се разболеете, ако не сте и вече болен!!! Това няма общо нито с Иван Костов, нито с десебарите, това се отнася до самия ВАС! Не зная дали сте висшист, но ако сте, би трябвало да сте учили някога марксизъм-ленинизъм. Моля Ви, отворете МАРКС срещу подобни ПИСАНИЯ, той ще Ви изчисти главата, посредством него ще разберете, че подобни писаници целят ЕДИНСТВЕНО да поболеят човека, т.е. директно в ЛУДНИЦАТА! Някога, в Живково време, имаше кръг около Людмила Живкова от люде пишман интелектуалци. И тогава, и днес, ако друг не ви направи луд, ТЕЗИ - задължително. Те СА "ни риба, ни рак, ни щука", те го могат. Пример, на 1998 г. поради определени лични причини разбирам, че в Софийския университет, катедра "Педагогика" се преподава Теория на педагогиката като се опират методологично на... Маркс, а изхвърленият Ленин е заместен с Фройд!!! Всеки средно статистически грамотен човек няма начин да не изпадне в потрес от обединението на "Маркс-Фройд" в името на градивната методология. Та това ПИСАНИЕ, с което Вие искате да оборите десебарите в този блог е списано от някого от бившия кръг интелектуалци около Людмила Живкова, или някое тяхно чадо.
А инак, аз наистина изпадам в отчаяние. ТИЯ определено са решили да разболеят българина, категорично го твърдя. Това го разбрах най-вече сега около тези избори и то във Фейсбук. Млади и интелигентни хора, НЕ апатични, но чуващи приказката на МОЕТО поколение преминават от Атака, днес в Герб, а утре... следващите емигранти! Това е ПРЕСТЪПНО, целенасочено обезкървяване на тази земя, защото й се вземат децата й!
А Вие, г-н Анонимен, ако изобщо сте ме разбрали за какво Ви говоря би трябвало да потънете от срам, защото НИЕ нямаме право да затриваме с подобни глупости ДЕЦАТА СИ!!!





цитирай
33. gantree - @ анонимен 28
08.07.2009 20:18
анонимен 28 написа:
Не можеш да ме обидиш,защото първо не си ми на нивото и второ,не ми пука за теб,дори да си десет нива над мен.
1997г-2001г,това са четири години,нали?Според теб колко години са нужни за да се отворят всички досиета?Явно четири са малко,сложна работа е това,да им се чудиш на всички други източноевропейци как успяха за шест месеца?!


Четири години са, да. И са малко четири години, колкото и чудно да ти се вижда. Не знам кои източноевропейци имаш предвид, дето си били отворили досиетата "за шест месеца", защото нищо конкретно не казваш. В Германия от края на 1991 г. влиза в сила Закон за досиетата на ЩАЗИ, и до момента, почти осемнайсет години по-късно, не са отворени всички досиета. От началото на 1992 г. до края на 2005 г. около 2 млн. германци са посетили федералната служба за достъпа до архивите на ЩАЗИ, като само за 2004 са заявени 94 000 молби. Ти обаче казваш, че източноевропейци били успели за шест месеца да си отворят досиетата, може ли обаче по-конкретен да бъдеш, кои са тези източноевропейци? Нали разбираш, че ако не ми дадеш конкретен пример за думите си, от това най-ясно ще се види колко си глупав?
цитирай
34. vselenche - @ gantree
08.07.2009 20:28
Моля те, Ангеле, бъди точен, както обикновено си!
Въпросният Анонимен или е провокатор/поставено лице, или Е много болен човек, и то заразно болен. И извън лошото за него самия в личен план, хора КАТО него заразяват други хора, и то ГЛАВНО млади хора! А това Е престъпно!!! Това ти го казва старият човек в мое лице, дори и да ти звуча много пъти наивно.
цитирай
35. gantree - @ Таня
08.07.2009 20:29
Надявам се, си разбрала защо съм "неучтив" с този глупав човек още от първия момент.
Няма за какво да съм "точен", на този малоумник факти не му трябват в разговора.
С малоумници не бива да се разговаря. Те трябва просто да бъдат подритвани.

Поздрави.
цитирай
36. vselenche - @ gantree
08.07.2009 21:01
С 2 неща НЕ съм съгласна, Ангеле!
1/ Бъди "учтив", докато разбереш КОЙ точно ти седи насреща, важно е. И заради него самия, и заради хората около него. Защото ВСЕКИ има хора около себе си и така или инак им влияе.
2/ Въпросният "анонимен" ТУК не е "глупав", той е или провокатор, или много болен човек. И в единия, и в другия случай разговорът трябва да се води ГЛАВНО, защото де от "провокация", де от "зараза" - Вашето поколение, ДЕЦА, се разболява! А това в НИКОЙ СЛУЧАЙ не бива да се разреши, това ти го казва наивникът, обичащ "синята идея". Този наивник в мое лице е нещо като отварянето в годините на досиетата в Германия...
цитирай
37. gantree - @ Таня
08.07.2009 22:51
Ако искаш, бъди съгласна, ако не искаш - не бъди. :))
Не знам на теб колко ти трябва, за да разбереш дали срещу теб седи малоумник. На мен ми трябват точно две изречения. Хората "около него" - същата бира са. Надушват си се магаретата, през девет планини, та в десетата.

Поздрави.
цитирай
38. анонимен - Направихме първата крачка
08.07.2009 22:55
Направихме първата крачка по време на изборите. С нашата гражданска решимост изхвърлихме БСП и Доган от властта. Ако не беше ГЕРБ, сега щяхме да си имаме второ правителство на БСП и Доган. Не ми се иска дори да си го помисля. Както и последствията за България.
цитирай
39. vselenche - Eх...
08.07.2009 23:08
Ангеле, ако мене питаш, в нашия частен спор за мен лично не е важно кой от двама ни е прав. НО има нещо ВАЖНО - %!!!
И аз постъпвам, спрямо конкретния случай - различно, зависи... Има случаи, когато твоята дума "глупак" е повече от мека в сравнение с моя начин на изказ. Просто съм по-възрастен човек от теб, от divini и редица коментиращи тук и знам "търпение му е майката" в нашата сбъркана действителност. Борба за конкретния човек, ЕДИНИЦАТА човек трябва да има, защото извън МОРАЛА, апропо, единицата, той в % измерение бая често се явява определящ за крайния резултат при даден "X" избор.
Поздрави!
А инак, би трябвало да си го разбрал, аз не си падам по спора, не е моя територия. Благодаря!
цитирай
40. vselenche - ЕЙ! - вероятно същият АНОНИМЕН!
08.07.2009 23:14
С такива като тебе, АНОНИМНИКО, бате Бойко кучетата го яли! И това го казва в мое лице човек, който нито някога е бил, нито ще бъде поддръжник на Борисов, ама накрая май НИЕ ще го подпрем, СИНЯТА КОАЛИЦИЯ, с такива като тебе гласоподаватели!
Беше ми драго, върви да се лекуваш и НЕ мърсувай в публичното пространство! За морал няма да ти говоря, НЕ ти е известен!
цитирай
41. vselenche - АПРОПО!
08.07.2009 23:30
Към АНОНИМНИКА!
Писаното слово остава, защото е вярна приказката - казана дума, хвърлен камък! Тъй, че АНОНИМНИКО, не се хаби повече, лошо изпълни поръчката, а чия - ТИ си знаеш! Лошо я изпълни, както лошо я изпълниха, ПОРЪЧКАТА, Юрука, Радонов и прочие "боклук".
Дочуване!
цитирай
42. анонимен - Мили душички, настина ви съжалявам ...
10.07.2009 09:56
Мили душички,настина ви съжалявам !Два дни не ми остана време за нет,днес си спомних за нашия малък спор и ...какво сте изляли тук не е истина!Вие двамата добре си комуникирате,но какво искате да кажете така и не е ясно,но пък явно си се забавлявате,лошо няма.
Случайно влязох в този блог,от препратка в АБВ-то,почти не пиша по блогове и форуми,освен някои такива дребни изключения-това с поръчката отпада,както и нелепия опит за психопортрет и прочие,не съм и на 50 г,нито някъде там-и тук ядец! И ще бъдете ли по-доволни ако си измисля някакъв смешен ник като вашите,за да изляза от анонимност?! Значи измислям си никче,попълвам някакви смешни измислени данни и вече не съм анонимник-желязна логика,много сте се разголили,поздравявам ви!Капе ли ви мед от сърцицата,като напишете "анонимнико" ???Не мерси,живота ми не преминава във висене пред компютъра,нямам време за подобни глупости,нека да си имате малките радости и вие.
Кое от следното е глупости според теб :
***ТОТАЛНА частна собственост, разпределена ПЛАВНО в преобладаващата средна класа, голям брой дребни собственици и малък брой едри. При това основната част от общественото богатство да бъде в ръцете на средната класа. Това може да СТАНЕ при ликвидиране на държавната собственост главно чрез търгове и МАСОВА приватизация. Въпреки дефектите й последната дава шансове на хора, които иначе нямат такива в нормалните икономически условия***
Я ми обясни малко по-подробно ? И кой опорочи цялата система-при кой започнаха РМД-тата,да ви подскажа ли? Да си говорим за Варненска корабостроителница,или пък за Плама Плевен,или пък за Балкан,или пък за Дунавска мая,Нефтохим,Кремиковци/!?!/Горна Арда,Булбанк и още хиляди опорочени "сделки",ощетили държавния бюджет със някакви си 20-25 милиарда,какво толкова...
Нищо не споменавате и за Славчо Христов,Косьо Самоковеца,Йорданов,Бисеров,Цонев,Катето и мъжа и/бившия де/ и ...още мога,но какъв ли смисъл?
А нещо за САПИО няма ли да споменете?Или фондацийката на Ленчето?Неудобни теми,нали?
...И естествено,че няма страна,която да си отваря досиетата със гриф "строго секретно" и тези касаещи националната сигурност,но позаинтересувай се как е конкретно в Чехия,Полша,Словакия,Словения и т.н.без Унгария.Това,че ми цитираш някакви си цифри за Германия,говори,че четеш между редовете,както всъщност и пишеш,хубаво е освен да четеш и да осмисляш какво четеш,не само да го броиш на кило.
И тези вашите бившите,всички ли държат само по 300-400 хиляди по къщите си,или просто Бакърджиев малко се задържа? Ама и на него май никой не му потърси отговорност?!
Живи и здрави,нищо лично!Това,че един човек е заблуден,не значи непременно,че е лош!
цитирай
43. vselenche - Здравейте, АНОНИМНИКО!
10.07.2009 22:19
В мой коментар 32 ПОМОЛИХ да се определите, Т.Е. да стане ясно КОЙ от анонимниците сте, за да НЯМА случайно буламач в отговорите. Самоопределихте ли се? НЕ! Така, че, ако ОБИЧАТЕ, лафове на тема "ЩО е анонимност" да НЕ ми пробутвате. Малко ме интересува дали сте в М.Р., Ж.Р. и на колко години сте, ДАЛИ сте варненец, провинциалист, чалгаджия, терорист, ИЛИ марсианец... Проблемът с Вашата идентичност Е Ваш личен, НЕ е нито мой, нито на другите, коментиращи под този постинг.
ПОНЕЖЕ сте влязъл "случайно в този блог/DIVINI, от препратка в АБВ-то,почти не пиша по блогове и форуми,освен някои такива дребни изключения..." да Ви СВЕТНА, ако ще влизате, или вече влязохте при мен в блога ми - ТРИЯ, защото аз лично НЕ съм писала в блога си от март 2009 и няма КАК да оставя разни АНОНИМНИ коментари-СПАМ, защото авторите им се чудят към КОЙ мой постинг да ги лепнат... Аko MНОГО Ви се пише има 2 варианта: 1/ Пишете при Едвин Сугарев, в svobodata.com, той е дал възможност при себе си да се изявяват всякакви сбъркани люде и ТЕ нямат спирачка в писането, а Сугарев вероятно подготвя книга и затова му трябва този суров материал. 2/ Ако лично с мен искате да си кореспондирате, заповядайте във Фейсбук, там ще пиша тези дни на тема днешните изгъзици на СДС-София, Борислав Бориславов, Сотиров и прочие.
А да се пише по принцип на КАЛПАК така: "Чехия, Полша, Словакия, Словения и т.н. без Унгария"... "Варненска корабостроителница, Плама Плевен, Дунавска мая, Нефтохим, Кремиковци/!?!/ Горна Арда, Булбанк и още хиляди опорочени "сделки", ощетили държавния бюджет със някакви си 20-25 милиарда, какво толкова..." И прочие - НЕ СТАВА. ЗАЩО не става? Ами не става, както НЕ става да се пише/говори "ТОТАЛНА частна собственост". ЗАЩО не става, ами ще Ви го обясня на ниво 4-то класно образование, че МАЙ наистина ИНАК не става. Ако един ученик до 4-ти клас напише в свое съчинение "малко детенце", учителката ще зачертае думата "малко" и ще обясни, че е неправилно, защото детенцето е малко. Ако ученикът попита защо се казва "голямо дете" и не е ли същото, учителката ще обясни, че не е същото, съответно и каква е разликата. И така тя постепенно ще го учи на правилен български език, вкл. ще развива логическото му мислене и в 5-ти клас ученикът ще е подготвен да изучава българската граматика, а тя не е лесен предмет. ЗАЩО се отплеснах в такава приказка, сякаш извън контекста? Защото в предишен коментар към Вас Ви препоръчах да си изчистите главата с Маркс, ама после разбрах, че Вие не сте дорасъл да четете Маркс. Затова единственият Ви шанс да си почистите главата и да оздравеете, след като НЕ сте провокатор и НЕ изпълнявате поръчка, Е да четете/слушате Костов. Той - извън ред други неща - умее да обяснява просто икономическите проблеми, както добрата учителка до 4-ти клас умее да учи и да обяснява на учениците си простичко българската граматика.
Още веднъж, дочуване, драги господине/ госпожо/госпожице, беше ми драго!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046356
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439