Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2008 21:38 - За агресията
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1301 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 05.09.2008 22:16


Няма да пиша анализ на тема "Що е то агресия и има ли почва у нас?". То е ясно, че има. Какво е обаче, ще оставя експертите да се изкажат. Днес ми беше един, меко казано натоварен, служебен ден. В комплект с натоварването от личните ми, морални и вродени, пристрастия и защитаването на тяхната правота, ми е направо "почти" агресивен ден. 

Почти е подчертано, защото е "не съвсем" :) Моите пристъпи на агресия определено са нелицеприятни. И тъй като все още съм в рамките на добрия тон и то, защото има много сладки хора, моят начин за избиване на агресията е в музиката :) Ето това е един от хората за подобна терапия :)

Защото ако нямаше таква терапия, моят призв щеше да звучи по подобен начин: "Хайде всички да си прережем гърлата" :)

Поздрави на всички приятели и хубави дни :) 

Дами и господа, моят човек в такива моменти - господин Lemmy Kilmister




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. libertybell - Мда, и за мен музиката има доказано
06.09.2008 02:19
терапевтичен ефект! Приятна почивка:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2049262
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439