Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2008 09:54 - Отново на път
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1683 Коментари: 6 Гласове:
0



Предишния пост го изтрих, за което се извинявам на оставилите коментари под него, но им благодаря за коментарите де. Просто песента, която беше основния действащ мотив, на мен лично ми навява известна доза меланхолия. А седмицата трябва да започва с добро, ведро настроение. Всъщност всеки ден трябва да почва така.

Та пак заминавам на обиколка из страната. Кой знае този път на какви хубости ще се нагледам. Сега обаче съм се въоръжила и с фотоапарат, така че може и снимков материал да приложа. Но това не го обещавам.

Преди да ви пожелая хубава и усмихната седмица, само едно впечатление да споделя от досегашните пътувания. За да стигнем до морето се правеха всякакви еквилибристики. Минаваш по едната магистрала, после по разни партизански пътеки отиваш до другата, тоест там където я има и продължаваш до следващите камбоджански пътечки за да стигнеш до там, до където искаш. Да са живи и здрави картографите, че иначе го закъсваш отвсякъде. Защото по мои наблюдения и изчисления около 30 % от населените места се казват “Радар” и 50 % та и повече се казват “Винетка”. Някои са и комбинирани тоест “Винетка Радар” или обратното.

Това заключение се налага от факта, че на повечето разклони, отбивки и други подобни, табели с обозначения кое аджеба е следващото населено място – липсват. Или не е ясно къде точно е това населено място, тъй като стрелката сочи или в гората или в планината, но не и към път, какъвто и да било.

Но пък почти навсякъде има табели и маркировка “Винетка”, а тук там и “Радар”. Единственото, което ме притеснява е, че ще настане объркване. Защото няма да е достатъчно само да кажеш; “Аз съм от софийската или пловдивската Винетка”, защото те са стотици.....Надявам се днешното пътуване да ми даде поне насока за разрешението на този проблем.

А сега вече хубава и усмихната седмица!





Тагове:   път,   Отново,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vselenche - На добър път!
25.08.2008 12:19
Хубаво изкарване и цяла кошница с впечатления, разбира се дано не са от типа на "Винетка" и "Радар".
Поздрави!
цитирай
2. letisi - човека е човек когато е на път....
25.08.2008 14:41
като че ли благодарение на проблемите които са надеждно доказателство че си жив :))))интересно и зареждащо пътуване от мен...с много усмивки:))))
цитирай
3. bamby13 - Безавариен и доходен път
25.08.2008 15:22
:-)))
цитирай
4. clay - на добър път,
25.08.2008 22:28
сестро)
цитирай
5. gantree - :)))
26.08.2008 09:36
Мазохисти с мазохисти такива :)))
Що се подлагате на такива адски мъчения посред лято?
Ще видиш как ще заобичате още повече София към края на седмицата.
цитирай
6. luben - Да - българското
29.08.2008 18:02
обозначаване на пътищата съперничи вероятно на това във вътрешността на Нигерия и Судан.

Примерно.

Много обичам обиколките в страната. Почти не остана място, дето не съм бил, но някак си все намирам ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2050293
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439