Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2008 15:14 - За плуването и нацията
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17578 Коментари: 80 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Едно предупреждение, който е гнуслив е по-добре да не почва да чете този текст. Всъщност то е по-добре изобщо аз да не го почвам. Обаче бях и още съм силно впечатлена.

Миналата седмица един определен състав от нашия екип изпадна в състояние на командировка. Състоянието на командировка, освен безумното търчане  насам натам, многото работа и други, крайно банални неща, включва и ходене на варненския плаж, след приключване на мероприятие...

В петък вечерта, ходенето на плаж беше едно неописуемо удоволствие. Плажът върви към обезлюдяване, водата е учудващо чиста, а на температура е почти съвършена. Казвам почти, защото малко са съвършените неща. Лично аз плувам като ютия – тоест засилвам се, плъзгам се и потъвам, но за сметка на това имам най-голямото желание да придобия това умение и за целта, а и не само, съм в състояние да кисна във водата по 3-4 часа без излизане. На който можах се обадих по телефона, от чиста проклетия и подлост, да им кажа, колко добре си изкарвам. За събота програмата беше подобна, да не кажа същата.

Работа, работа, работа и после плаж. Всички са се настроили от предишния ден, че ги очаква едно блажено цамбурване в края на деня. Да, ама не.

Аз малко се позамотах и отидох 15 минути след като моята дружина беше превзела плажа. За голямо мое учудване всички си бяха по кърпите (колко са хубави кърпите на хотела) и нито един от тях не цамбуркаше, но пък иначе водата кипеше от живот – тоест представители на рода хому булгарикус. С характерния си детски ентусиазъм се разхвърлих на бързо и се затичах към водата. Докато бурни възгласи от дружината не ме възпряха. И точно да се обърна да им кажа, че те ако искат да се пържат, то аз искам да прогизвам, разбрах: а) защо викат след мен и б) защо не влизат във водата.

По продължение на цялата ивица, морето изхвърляше дамски превръзки – в промишлени количества. Но те не са всъщност не са чак толкова голям проблем, тъй като видимо са опаковани, тоест неупотребявани, за разлика от биологичните отпадъци с човешки произход, който плуваха преспокойно сред своите създатели. Найлоновите пликчета, фасовете, опаковките и всички други простотии не виждам смисъл да ги описвам. А хому-булгарикус се кисне във водата, крещи от кеф, и пляска с лапички по вълните. Най-потресаващото за мен беше и присъствието на малки дечица, онези фърфалаци, на по 3 – 4 години, които щъкат по пясъка голи голенички.

Сценката, с която ще завършва, ще опише горе-долу всички подобни, а те за съжаление не бяха една и две, е следната:

Млад татко, видима възраст 32 – 35 години, прилично дебел и средно олисяващ (това спокойно може да е както продавачът в плодзеленчука, така и банков чиновник, тоест стандартен екземпляр), пличка из водата, а около главата му ореол от дамски превръзки и органичности. Невръстен наследник, без особено желание припка покрай вода, с явното нежелание да влиза в нея.

“Ела бе, тате, знаеш ли колко е хубаво!”



Тагове:   нацията,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gantree - :))
14.07.2008 15:21
Варна-рулз. Върти ми се една въображаема радиореклама из главата - "... и за да не ви се случат подобни неща, идете в слънчева Гърция" :)))
цитирай
2. miralyub - хахаха, като си го подкарала на г...
14.07.2008 15:21
хахаха, като си го подкарала на гнусота... да допълня и аз.
разказвали са ми как един мустакат чичко излязъл от водата веднъж, а на мустака му били закачени истински човешки органичности!!!
такива ми ти работи стават по нашето Черноморие...
цитирай
3. cornflower - Знаеш ли
14.07.2008 15:22
чудя се и аз какво му става на хому-булгарикус.
Защо се изражда така.
Срам ме е, на всяка крачка се сблъсквам със замърсеното му съзнание, дори и тук из блоговете и жалко, много жалко, когато става дума за хора с претеции...
цитирай
4. viovioi - това е положението!!
14.07.2008 15:31
Навярно затова просперират вип-басейните в хотелите до морето!! Уж отиват на море, а се плацикат в басей на 100 м от безбрежното море.Аз този уикенд бях на хотелски к-с "Минкови бани" до Вършец. Супер е!! Виж сайта на комплекса .Ново, чисто, минерален басейн, джакузи-макузи, расторант, фитнес и тн.
цитирай
5. divini - хомубулгарикус
14.07.2008 15:38
Си строи хотел за милиони, но за финализиране на канлизацията трябва да плати 12 хиляди, които не може да прежали... и за това отходната тръба в морето, на безплатничко.

но това, явно не пречи на осталите хомубулгарикус да се пличкат, а само на хому туристикус....
цитирай
6. gothic - Смешно, но и аз така - на море и в ба...
14.07.2008 15:56
Смешно, но и аз така - на море и в басейн....това са фактите, уви...
цитирай
7. анонимен - Ами защо продължаваме да сме овце!
14.07.2008 16:12
Аз вече втора година съм била бойкот и си карам отпуската на вилата, където правя абсолютно същите неща както и на морето/печене, белот,бира,яко секс, ходене по заведенията на най-близкия град, барбекюта и салатки, романчета, списания и вестници, филми, шопинг пак в близкия град и т.н./ само с изключение на плуването в морето.В крайна сметка установих, че ми е 100 пъти по-готино и освен това ми излиза 1/3 като пари и то не за една седмица ами за две.Колегите нямат такъв готин тен като мен.Обожавам морето, но съм решила да не ходя, докато не стане както беше едно време.Пък и освен всичко друго ми писна всеки път като отида да ме хваща, диария, повръщане и да ми избиват гнойни петна по цялото тяло.Едно време имах едно гадже от Приморско и вярвайте ми той не хапваше риба и не влизаше в морето през сезона.Замислете се защо!
цитирай
8. анонимен - Ако още някой каже лоша дума за българина
14.07.2008 16:23
ще му извадя зъб!
цитирай
9. mitternacht - ..
14.07.2008 16:33
последния път, като ходихме с наще на море (май беше миналата година) и дори не влязох в самото море.Затова пък се накефих на басейни.
Иначе, тази година, на бала, на Слънчев Бряг морето бе очудващо чисто.Може би, защото сезона не бе започнал както трябва.

Е*а си майката, една природа имахме и нея я прее*ахме.Започваме да ставаме най-мизерната дупка на света.
цитирай
10. gantree - :))
14.07.2008 16:39
А ако някой каже нещо лошо за анонимния зъболекар № 8, ще му извадя два зъба!
цитирай
11. divini - като
14.07.2008 16:43
разбира се, двата зъба се надявам да бъдат изхвърлени във водата.... :)
цитирай
12. blues - видите ли сега що не ходя много на море във Варна
14.07.2008 16:46
аз като варненка рядко ходя на плаж във Варна, защото отдавна знам за мръсотията, тя ми е пред очите. явно гнусотията от предишни години и сега продължава.
цитирай
13. looklikerain - Хе
14.07.2008 16:50
Фекалните води на Варна се изливат на южен плаж. На хотелите... пред хотела. Не се къпете.
цитирай
14. ianchefff - анонимен 8,
14.07.2008 16:57
казвам:
"лоша дума" за българина...
;-)
цитирай
15. gantree - :))
14.07.2008 17:07
Аха ... сега само един зъб. Ако беше казал за зъболекаря - щяха да са два.
Хитрец си ти, Андрешко. По-малкото зло, хахах :))
цитирай
16. ianchefff - ган!!
14.07.2008 17:44
казах "за българина", а не "за зъболекаря"!!!
Не се прай...
цитирай
17. luben - От доста
14.07.2008 18:11
време не посещавам нашето моренце, макар навремето да ходехме редовно на Арапя (ала когато бе истинския къмпинг, не дето е сега). А и тук-таме на други места. А градските плажове - хич не съм посещавал.

Сетих се за един гадничък виц за някакъв глист...и наследникът му ... нещо като тази история. Хем смешна, хем тъжна.

Кога ли ще почнат да рушат? Абе има много "кога ли?". Най-забавното бе, че гледах някъде коментар, че ... българите, летуващи в Гърция и Турция се били увеличили, но това ... изобщо не плашело и не тревожело нашите черноморски хотелиери. Е ... какво да коментирам. Щото социално слабите западняци ще спрат и те да идват тук и ...

цитирай
18. bamby13 - Диви,
14.07.2008 18:18
то посоченият екземпляр така си е свикнал. Плува си в същите л**на и в работата и докато чака да си плати данъците и т.н.
тъжнооооо...тъжно
цитирай
19. sisi89 - само знаете да
14.07.2008 18:28
плюете.
навсякъде е мръсно не само в българия а и у нас не е чак толкова мръсно за разлика от други държави а и страни.
изонщо събрали сте се за да мърморите без да разсъждавате и да анализирате какво всъщност е истинското състояние на плажовете.
в чужбина много по-мръсно е има и чисти плажове но не навсякъде.
цитирай
20. usandthem - sisi89
14.07.2008 18:37
А влез и ти в морето,та картинката да е завършена!
цитирай
21. blues - хахахаха
14.07.2008 18:57
картинка -идеал - плацикащи се едрогърди блондинки по монокини сред дамски превръзки и памперси и всякакви други биологически луксове!
аааааааааааа! ей за туй мразя да ходя на плаж! а, забравихте изгорели чички с дебели шкембета и голи хлапета, които тичат около хавлията ви и целите ви пръскат с пясък! идилията е пълна!
цитирай
22. gantree - @ Янчев 16
14.07.2008 19:27
Нисъ прайа уа, нали и аз това казах - един зъб! Ае научи се да четеш, а? :))

А пък от това лято насетне, предполагам, като им се приходи на варненци на плаж, ще си казват вече един на друг не както досега (хайде да ходим на плаж), ами "хайде, искаш ли да ходим до тоалетната", хахах
цитирай
23. bamby13 - Mръсотията по българските плажове,
14.07.2008 19:38
най-чистата мръсотия! Един задълбочен анализ показва, че нашите плажове са в десетки пъти по-чисти, отколкото сметището на Париж или Неапол, самият
цитирай
24. zaro - Между Тихуана и Сан Диего...
14.07.2008 20:10
Между Тихуана(Мексико) и Сан Диего(Щатите), между тези два гранични града има вдигната висока и невъзможна за изкатерване стена, снабдена с всякакви съоръжения за видеонаблюдения и пр. Над нея кръжат хеликоптери, около нея зелени джипове- граничните US- власти бдят да не би мексикански крак да припари на север от Тихуана. Между тези два града обаче тече и една велика река- Тихуана ривър. Около нея съоръженията не са в такава концентрация, охраната не е толкова гъста. Незапознатите с особеностите на тази тайнствена река ще си зададат въпроса- защо. А истината е много проста- река Тихуана е позната на местните- мексиканци и американци с т.нар. "кафява пъстърва"... Кафявата пъстърва идва от канализацията(или по- скоро липсата на нормална такава) от хълмовете на Мексико, обсипани с гета(мисли за Варна- циганската махала- Максуда- само че 8 пъти повече и по-пъстри), влива се в Тихуана ривър и се спуска спокойно към Тихия океан. Дори отчаяните да намерят работа в Щатите сезонни работници от мексиканските села предпочитата да търсят път през пустинята на изток или катерят охранявани стени на запад, но избягват да изберат по-лесния път и да преплуват Хадеса. Кафявата пъстърва е най-добрата гранична охрана. Смята се, че който мине реката плувайки, без да се разтвори в морбидните й органични съединения, заслужава участта си да бере ягоди в Ранчо Санта Фе,например. Та- мисля си- да не би кафявата пъстърва да е намерила път дотук и да хвърля хайвера си в морската ни столица?
Захари
цитирай
25. ianchefff - gan,
14.07.2008 20:28
ни са праа.
нема 1, нема 2.
Зъбите са ми ограничено количество, не са като годините, които оставаха пред комунистите да строят светлото бъдеще - неограничено време.
Аз съм с ограничени възможнисти - 32 зъба. Ни повечи, ни по-малку.
Т'вай.
цитирай
26. divini - :))
14.07.2008 22:01
Момчета, имам един мъдрец, който никой не се наема да извади... :) може ли нещо да се уреди :)?
цитирай
27. blues - до gantree - цинизма ти е извън всякави норми
14.07.2008 22:08
ти какво си мислиш? че на мен като варненка ми е приятно да ходя по мръсен плаж и да гледам боклуците в морето? всъщност аз никога не съм обичала кой знае колко да ходя на плаж, за мен морето е философия, обичам да стоя взряна в хоризонта с часове, и честно да ти кажа никак не обичам голи хора по бански навсякъде по пясъка.
цитирай
28. ianchefff - blu,
14.07.2008 22:11
кажи го това на вашия кмет, той знае как.
Скоро по телевизиите ще започнат да го представят така:
Кметът на Варна и кандидат за 4ти мандат Кирил Йорданов...
аааааааааххахахаххахааххааааааа
ааааааааааа:))))))))))))))
цитирай
29. divini - blues ???
14.07.2008 22:13
за какъв цинизъм точно говориш? Не ми стана много ясно, тъй като цинизмът тук лъха от самия текст?

цитирай
30. sisi89 - blues,
14.07.2008 22:14
това са хора, които нямат срама и плюят по всеки и по всичко.
аз опитвах да стана приятелка с divini, но тя е единствено злобна а и не се държи добре с добронамерените хора.
подиграва се на всеки и на всичко и не разбира тайните на съзерцанието и мистиката която може да се възприеме на морския бряг.
обаче аз съм си изградила стратегия да не и се връзвам гледам и сеира отстрани и се забавлявам а и се радвам на това докъде може да падне човек..
цитирай
31. divini - сис
14.07.2008 22:17
патенце, не е ли време да си лягаш?
цитирай
32. sisi89 - divini,
14.07.2008 22:19
не съм ти патенце никакво а и е смешно да се обръщаш по този начин към мен защото не сме приятелки а и близки.
разбра ли ме?
или да ти го обясня по-бавно защото ти от злоба не можеш да разбереш такива елементарни неща а и съвсем ясни?
цитирай
33. divini - не, патенце
14.07.2008 22:22
не те разбрах, а ако ми го обясниш по-бавно има опасност да заспя преди теб... отиди да се носиш из морето, моля те, толкова ще ти отива...
цитирай
34. blues - янчев, не ми говори за тая мумия!
14.07.2008 22:23
нито съм го избирала, нито съм го искала! простотиите край нямат - изсякаха дърветата на Севастопол, кастриха и Морската, сега от вас научавам че плажа и морето са пак - за кой ли път, заляти от боклуци и гнусоти!
цитирай
35. blues - дивини - говоря за това
14.07.2008 22:26
"А пък от това лято насетне, предполагам, като им се приходи на варненци на плаж, ще си казват вече един на друг не както досега (хайде да ходим на плаж), ами "хайде, искаш ли да ходим до тоалетната", хахах"

почувствах се персонално засегната, и ми стана гадно отвътре! особено като се има предвид, че не ходя на плаж, а просто на разходка по крайбрежната и покрай морето.
цитирай
36. ianchefff - блуес,
14.07.2008 22:27
явно и на вас ви трябва някой като Бойко Борисов.
Т.е. не някой, а самият Бойко, защото клонингите не са същите.
Бойко владее силата и ще ви оправи за миг.
Виж как оправи София и вече всичко е на 6.
Аз ще гласувам само за него оттук до края на света, на всеки километър и за всеки случай, защото всичко е прекрасно и аз нямам никакви проблеми в този толкова голям граТ...
хахахахахаааааааааааааааааааааааааа:)))))))))))))))
ааааааахахахахахах:))))))))))
цитирай
37. ianchefff - блуес,
14.07.2008 22:29
"почувствах се персонално засегната, и ми стана гадно отвътре!"
Ти имаш ли чувство за хумор?
Питам те сериозно, че съм решил да правя списък с хората у блого, дето им липсва това чувство...
цитирай
38. blues - благодаря, сиси
14.07.2008 22:31
само ти успя да ме разбереш. от както се помня слизам до морето, сядам на пясъка и просто съзерцавам хоризонта и вълните.
цитирай
39. ianchefff - блуес,
14.07.2008 22:34
нещо друго не правиш ли на това море?
Щото, то хубаво съзерцание, хоризонт, еълни, ама всеки ден, всеки час, всяка минута (има мат'риал) нема ли а ти писне, дееба??
:))
цитирай
40. blues - янчев, престани! :)
14.07.2008 22:35
чувство за хумор имам когато не се отнася за неща, които по някакъв начин ме засягат персонално, както морето. а иначе съм много добра в сатирите и бурлеските.
цитирай
41. divini - blues
14.07.2008 22:37
Пък аз го разбрах като най-приятелска шега :) Гледна точка.. това обяснява повечето разногласия :) колкото до това, че сиси те е разбрала, освен ако не страдаш от шизофрения... тя няма как да те разбере.. причинно следствени връзки:) Но ако искате да си другарувате, моля, въздържайте се да го правите тук
цитирай
42. blues - янчев, и още нещо -
14.07.2008 22:37
ника ми не се чете "блуес", а блус, или просто блу
цитирай
43. ianchefff - блуесс,
14.07.2008 22:39
и какво те засегна gantrее точно?
Че ти каза една истина?
Че е мръсотия до шия образно казано??
Пък и чак "персонално засегната", аре са, не се прай..
Пък и нали си добра в сатирата, приеми го като сатирично намигване;-))
цитирай
44. ianchefff - блуес,
14.07.2008 22:40
а не може ли да се чете просто "бла"??
От бла бла...
дрън дрън и т.н.
хахахах:)))))))))))))))))
аааааааааахахахахааааааааааааааа:)))))))))
цитирай
45. divini - а знаете ли
14.07.2008 22:43
вица: "Плувай, плувай не е риба!" Важи за голяма част от плажовете ...
цитирай
46. анонимен - и друг виц има
14.07.2008 22:49
лайно, лайно.....обаче все пак ни е Родина
специален поздрав с него за сиси и синята или може би тъгата
Люси
цитирай
47. pinokio - Глейя тая sisi89
14.07.2008 22:54
как лъжи.Кату дъртъ цигънкъ. Искала тийй приятелкъ ,кату толку мноу гуй искала што те не ти е чиститилъ ружденияден?лъжечка!
цитирай
48. ianchefff - родина, сине,
14.07.2008 22:57
хахахахааааааааааааааа

Има друг виц: плувай плувай, аз съм...
ама не е много по темата:)))
е нищо де, тя, бла бла, нали има чувство за сатира и бурлеска, ще разбере какво искам да кажа:)))))
ааааааааахаххаахах:))))))))
цитирай
49. divini - ааа ян,
14.07.2008 23:01
ти за сис нямаш много право да говориш.. :) нали знаеш -там където си.. не правиш едни други неща :))
Поздрави

п.с. - плувай, плувай аз съм, и плувай плувай - не е риба - е един и същи виц :)
Лека нощ, деца!
цитирай
50. pinokio - убаче ассъм прозст чеп и незнам
14.07.2008 23:04
кфо е бурлеска. моели некой ми кае
цитирай
51. sisi89 - pinokio,
14.07.2008 23:12
бурлеската е нещо като треска, само че не е нито риба, нито е от дърво.
надявам се, че съм ти била полезна а и си научил нещо тази вечер под този безсмислен постинг на тази.
а и нещо да си разбрал.
цитирай
52. pinokio - ништо неразбрах
14.07.2008 23:18
упитай дабъдиш мила, нарисувъй ми картинкъ да расбиръ.па аку толку са натискъш сими пулезнъ,ше ти пишъ на лични какможиш. дубри думи се чуа за флейтиските спусобности
цитирай
53. blues - бурлеската е нещо като
14.07.2008 23:22
комедийно-сатирична треска! :)
но не комедия дел арте изигра бате Янчеф,
цитирай
54. pinokio - мене щото мизвучи като
14.07.2008 23:25
бурлаки на волге и се портисам.бърррррр
цитирай
55. ianchefff - бла, бла,
14.07.2008 23:26
нищо не съм играл.
Аз играя много неща, но не и сега.
Сега просто се забавляваааааааааааааааа
аааааааамммммммммхааххахаааа:)))))))ааааааааааааа
цитирай
56. blues - хахахахахаха
14.07.2008 23:30
да, пинокио - бурлаки на Волге, супер попадение. я изиграйте с янчев един казачок по случай застрояването на Камчия от Лужков.
цитирай
57. pinokio - пуснини
14.07.2008 23:31
Ка-лаш-ни-ков па мое и да пуеснем с ръце и сацелуним слет испълнението
цитирай
58. ianchefff - блас,
14.07.2008 23:34
не го владея казачока да ти кажа честно казано:)))))))
цитирай
59. pinokio - :-)))))))
14.07.2008 23:36
пуц пуц! дупедавцииииииииииииииииииииииииииииииииии
сичку дет моеше се прудаде гу прудаоха серсемите
цитирай
60. blues - а, янч, каква загуба!
14.07.2008 23:37
пробвайте тогава ръченици с бъклици! и китки здравец да не забравите да си закичите,
цитирай
61. gantree - @ Калинка
14.07.2008 23:41
Какво съм те засегнал "персонално", Калинке?
Писал съм само за морето варненско, към момента обърнато на кенеф. Не че и преди не беше, но сега очевидно е хептен. За теб "персонално" нито дума не съм писал тук. Да не си си ударила главата някъде, че ти се привиждат такива неща? Я си легни да си починеш и да се наспиш.
цитирай
62. blues - ган, не си разбрал
14.07.2008 23:50
не си разбрал, че при положение че самите варненци се възмущаваме от мръсотията и сечта, някой друг, да речем софиянец, идва и ни се подиграва, това вече идва много! не си ти, който да осмива нещата, заради които аз плача! няма как да знаеш, нали? ами да ти го кажа тогава - след като видях окастрения Севастопол, след като видях сечта в морската, след като видях боклуците в морето и по плажа, се разплаках!
цитирай
63. ianchefff - blas,
15.07.2008 00:04
поплачи си, па ще вземе да ти мине.
аааааааахахахаххаааааааа:))))))))))))))))
цитирай
64. gantree - @ Калинка
15.07.2008 00:06
А, ударила си го на "Селска чест", ясно. Разбира се, че не може софиянец да се шегува с варненци, както и обратното. Треаса уважааме, разбирам. Ако не дай си Боже се пошегувам с одрисканото варненско заливче, да знам, че те засягам персонално. Следователно, трябва да съм внимателен, да не се шегувам за нищо на света и да се съобразявам с това какво евентуално би засегнало нежната ти душа. А няма ли да е далеч по-простичко, ако идеш да си легнеш и да се наспиш? Знаеш колко много ми е неприятно да си разменям реплики с теб, и въпреки това пак започваш.
Не ти трябва беля на главата, уверявам те. Хайде, лека нощ.
цитирай
65. blues - аааааааааааааааааааааааааааааааа
15.07.2008 00:11
ами! крещи ми се! гади ми се! от мръсотията, от простотията, от малоумието, от разни гнусоти, на които съм на ръба да им посветя постинг на другия си блог - "WC de lux в пицарии на центъра - кенеф тип селски нужник дупка в земята"-
цитирай
66. blues - тенк ю, тенк ю , бате gan!
15.07.2008 00:15
аз не мисля, батко ган, че е твърде неприятно, и да речем, неправомерно да си се замеряме с реплики.
цитирай
67. blues - а колкото до
15.07.2008 00:19
бих казала, че на теб не ти трябва беля на главата. и ся, пак аз излязах крива май? че съм права!
цитирай
68. анонимен - Ете за тфа гувориме
15.07.2008 00:19
целата ни татовИна сей привърнали на кинеф другарчетата.
Айде сисооо идвъй даги заштитиш кфи са пичуви
Пинокио
цитирай
69. templar - бахмааму
15.07.2008 07:50
какъв купон съм изпуснал. "Едрогърди блондинки по монокини се плацикат". Не ви е срам! Така ли ви учат в училище. Че няма кой да ви връчи по една липата да видите народа как изкарва хляба...
цитирай
70. fenris - чакай да допълня
15.07.2008 08:37
картинката с включване от София! Отивам аз с приятелката ми и още трима приятели ще и показвам заедно с другите две момчета как се лови риба с ръце нагоре по Искъра след Панчарево! Квати риба бе, всички идиоти от целата околия се забили там! Некои се разположили с масите и столовете направо в реката без никакво уважение към майката природа! Некаква си беше даже донесла и лаптопа! РИбата се бе изпокрила а мърсотията, коаято тия кретени оставяха след себе си направо се чудех как да не грабна едно калашниче и да намаля популацията на София наполовина! Това място преди бе пълно с риба и сравнително чисто а сега сички кретени се бяха изсипали там и се къпеха под надписа "Къпането забранено"! Ужас направо бях потресен! Искара бе замърсен околността също с пласмасови бутилки и пликове абе може ли такава кретения просто!
цитирай
71. divini - и друг момент има
15.07.2008 09:15
Други характерни случаи са, когато на детето му се е изчерпал лимита да седи във водата, а на детето му се кисне, но то е тарикатче, знае как ще успее да се докопа до морето..:Мамоуууууу, пика ми се-е-е-е-е-е-е!", "Ми кво ме гледаш, бегай във морету".....
цитирай
72. анонимен - :> аз лично у водата видях 90 п...
15.07.2008 10:11
:> аз лично у водата видях 90 процента не хому-булгарикус ами бай-мангау.
цитирай
73. blues - анонимен 72 -абсолютно вярно!
15.07.2008 10:21
туй, що се плацика у морето масово е бай -мангау. случай от Балчик - цялата циганска махала сякаш беше се изсипала в морето и на плажа! хич и не отидох на плажа, а житнах към кафене с гледка към морето, и си пих кафенцето срещу хоризонта!
цитирай
74. ianchefff - блас,
15.07.2008 10:51
абе тоа хоризонт не ти ли писва в 1 момент да го зяпаш?:)))))))))
цитирай
75. sisi89 - blues,
15.07.2008 10:55
ти си права.
не си крива
криви са тези дето мрънкат и злобеят че ти изпитваш толкова добри чувства докато съзерцаваш хоризонта а и му се наслаждаваш
а те ходят и се пъхат нарочно в мръсотията и после някой дург им е виновен за тази мръсна работа
виж забележи че те самите си разказват вицове за хора които цапат и се забавляват с това вместо да се възмущават а и да се започне да се прави нещо с опазването на морето защото това е природа богатство и не трябва така.
но те едно си знаят, цапат си и после се радвават на това което са направили и другите са им криви а и виновни че е такава мръсотия.
цитирай
76. vselenche - :)))))
16.07.2008 00:32
Без коментар към Коментарите!
А инак написаното в постинта е Вярно, видях го с очите си таз година и аз за 2/3 дена - срамна работа!
А се плацикат сред... НЕ само българи, а всякакъв род люде. Особено многобройни са руските туристи, накъдето и да се обърнеш - ВСЕ руска реч. Накрая заради едно тригодишно русначе и аз проговорих руски, за моя огромна почуда, само че майка му за малко да ме напсува задето й отведох до масата шляещото й хлапе в 1 часа през нощта... Такива ми ти работи. А инак и аз харесвам Варна и крайбрежието й!
Поздрави!
цитирай
77. анонимен - Gluf
16.07.2008 21:10
Замърсиха морето гадовете. Няма контрол, няма закони, то май няма и държава.
цитирай
78. vselenche - Да, НЯМА Държава, НО...
16.07.2008 23:14
Докога няма да има ОБЩЕСТВО??????????????????
Ей на, и Днешният 16 юли 2008 г. ПАК ни сюрпризира с гафове, фалове(и това са Най-меките думи ЗА Анти държавата, т.е. Анти Президентът, Анти Правителството + ГОЛЯМ ПИЯР на Част от т.н. Опозиция)...
ДОКОГА Човекът/съвкупността от Човеци в БГ ще ТЪРПИ това????????????????
АМА ПИТАНЕТО МИ - НЕ е риторичен въпрос И НЕ Е В СТИЛ-ПИЯР Г-Н БОЙКО БОРИСОВ & Co!!!!!!!!!!!!!!!!!
Поздрави!
цитирай
79. vselenche - П.П.
16.07.2008 23:28
Нека отново да спомена една информация, която има връзка с красивото Варненско крайбрежие.
И в Балчик това лято, покрай плацикането сред... видях 1 брой вила/хата на г-н ПУТИН + 2 броя вила/хата на г-н Бойко Борисов!
Както се казва в поговорката: Рибата се вмерисва откъм ГЛАВАТА!
Поздрави!
цитирай
80. анонимен - Миналата година на морето
17.07.2008 09:54
Ми се случи същото и бях отвратена и потресена. Обожавам да се плацикам и да си упражнявам калпавото плуване, но вече не знам къде. Мразя басейни, защото ги считам за супер мръсни и крайно опасни заради химикалите, които изсипват в тях, но като чета такива постинги се чудя дали да стъпвам и в морето вече. Жалко наистина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2050250
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439