Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2008 19:41 - За съдържанието
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4663 Коментари: 11 Гласове:
0



Сега като се замисля, има ли някакво значение точно какво пиша тук? Напоследък като че ли не. И то не "като че ли", а баш не. Четейки коментарите под последните няколко поста, установих, около 40 % имата смисъл или са по темата. Останалото е... как се казваше... графомания. Да се пише, да се увековечи първата глупост дошла ти на главата. 

Наистина в последно време е плъзнал особен вид зараза: "Да се говори без да се мисли". Все пак имах слабата надежда, че като пишеш ... така отнема малко повече време и може да пообмислиш написаното. Да ама не. Важното е да се коментира. 

"Кликване" е дума създадена напоследък поради нуждата, дадени действия свързани с боравеното с компютър и с интернет. От там дойде и "кликомания" . След  "кликомания" обаче, обикновено се вика някой разбиращ от компютърни джаджи пич, който да изчисти машинката от всички вирусчета, които като сме кликали в захлас, са се прикачили към устройството.

Имам предложение за нова дума "коментвам" и от там "коментмания" ... не е важно как. Важното е да се участва.

Сега като си изтрия половината постове и положението ще стане по-поносимо. Докато трия може да видите това:




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gantree - @
26.06.2008 20:16
Тази лека "простуда", с периодичното триене, и мен ме хваща понякога.
Захладнявам, изтривам каквото изтрия, и ми минава :)
цитирай
2. анонимен - Аха , влизам със същото намерение ,
26.06.2008 20:48
но дай да отложим за по - мъдрото утро.Точно ще си копирам някои твои неща , тъй като за мен имат значение:)
Имам приятел с доста нестандартно мислене, и когато му се оплаках от блогърска истерия и разни други такива неща, той ми каза :
Споко, най - обикновена социофобия.
Набързо ми надраска мерки , но аз запънах още на първата, т.е. да видя, аджеба какво се случва с мен ?! Та първото нещо е да проследя физиологичното развитие в себе си / да не кажа даже изменение/ това за жените е особено важно.Ходих три пъти при личния си лекар.
И нищо, нищо,нищо ми няма. Не може да бъде !
Но, аз Дивини , си назначих терапия :)))
За всеки случай ;)
Дотам сме изтрещели...
Ако ще ти олекне пък, трий смело !!!
поздрав и лека вечер



цитирай
3. dagma - Ще ти призная,
26.06.2008 21:31
че и аз се отнасям понякога да пиша извън темата. Прочитам поста, захласвам се по някакви си мои мисли, и докато се усетя кликвам "изпрати". Случвало ми се е да се тюхкам след това, ама от пуст срам не посягам да си изтрия коментара.
Макар че като наблюдавам какво се случва из блога - безсрамие, цинизъм и невежество, моето е с мед да ме мажеш :)
Трий и това е!
цитирай
4. gantree - :))
26.06.2008 21:50
Ей, песимистки! :)
Стискайте палци на испанците, да изметат руснаците подобаващо.
А междувременно, ако искате, вижте какво предстои да излезе тук:
http://dnevnik.bg/show/?storyid=518201

и после тук:
http://fallacibook.blogspot.com

Аз лично най-много си харесвам "седмата" част
http://fallacibook.blogspot.com/2008/06/7.html
цитирай
5. dagma - @ gantree
26.06.2008 22:34
Ще е вероятно любопитно четиво, макар че цитатът май е от друга нейна книга. Чудесно го е казала! И на мен ми хареса. Но русофилите в България с лопата да ги ринеш. Едно време Стамболов казал, че успял да отслаби руското влияние у нас за години напред. Жалко, че не е успял. И Вазов в "Негостолюбиво село" злорадства, че този даровит държавен мъж е бил лош психолог.
Америка издига в култ семейството и ценностите, а авторите прехвалената френска революция слагат владишка корона на муле и го вкарват в Нотр Дам като символ на новата си религия. Америка става символ на свободата, а революцията приключва с търкалящи се по земята глави...

(Извинявай, дивини. За това ставаше дума :))
цитирай
6. gantree - @ dagma
26.06.2008 23:22
Книгата е всъщност допълнение и разширяване на писмото й. Цитатът й в блогспот е от писмото. Малко хора са го чели, както сигурно малко хора ще прочетат и книгата, но аз лично ще си сложа линкчето към писмото в блогрола.

Два на нула за Испания, и аз съм ухилен до ушите! :)
цитирай
7. divini - :)) Благодаря на всички
27.06.2008 09:37
logo - като бях мъничка и като се цупех, майка ми ми я пееше тези песен :))) първите ми научени думи на английски бяха Don't Worry :))

dagma - няма за какво да се извиняваш :)) Ти споделяш мисли и разсъждения, в това си мисля че е същността на блога :) Строго придържане към темата не е постижимо, още повече, че тук в този пост, тема липсва. Аз се дразня на необосновани и /или малоумни изказвания. Давам пример... тече някакъв разговор и насред него "Ти си мухал и кравата ти е мухъл" и от там нататък разговора тръгва за мухъла и майка му :)

gantree - освен за фонотека и за библитека те използвам вече :)

vishnichka - мм май няма да ги трия .. нещо са ми много милички, така де, аз съм си ги писала... :) това са си моите писаници и ще си ги държа, където искам :))

Но сега ще декларирам...

Декларация
моя
Почвам да трия коментари, без предупреждения и обяснения, кратката ми практика в тази област доказа, че ми доставя невероятно удоволствие да трия безсмилици.
Напоследък ми е крив нещо света :) това се дължи на жегата, на работата, на безумствата, които наблюдавам като външен експерт на едно много забавно място и може би, малко и на това, че принцесата (тоест аз) се чуваства леко изоставена поради наличието на принца в другия край на света :)

Декларатор
Аз

Верно и подпис
цитирай
8. krotalka - Трий това,
27.06.2008 10:24
което не ти харесва(коментари или постинги). Това е твой дом!
Всички понякога, когато чистим в къщи изхвърляме доста ненужни неща.
цитирай
9. helios - divini, Здравей!:)
27.06.2008 11:20
Прави всичко, което ти доставя удоволствие - трий, изтривай и задрасквай коментари-:), но моля те остави постингите!
Не ме лишавай от страхотната наслада да чета анализите, посланията и всичко, които ражда умната ти главица!
Обичам да те чета!
Сърдечни поздрави и усмивки!:)
цитирай
10. roniabg - да, страхотна идея!
27.06.2008 11:40
и много ми харесва аналогията на krotalka с домашното почистване :)
цитирай
11. divini - :) нещо се захванах
27.06.2008 13:13
с домашна работа :) и разчиствам ли, разчиствам :)

Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046351
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439