Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2008 16:30 - За доброто настроение
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3137 Коментари: 15 Гласове:
0



Тъй като седми път пиша това заглавие, явно е било писано да бъде сътворен текст. Освен това настроението ми наистина е добро, което може би показва някаква извратеност в  моя характер. На фона на цялата простотия и простащина, която се разиграва последните няколко дни, аз най-безотговорно се чувствам добре.

Правят ми се щуротии. И ги правя. Странни и шокиращи неща. И даже мисля някой от тях да ги споделя с вас, от чиста проклетия, не заради нещо друго. 

Едно от ужасните ми провинения днес беше, че се качих в асансьора на една административна структура и постъпих по най-ужасен начин. Казах “Добър ден”  на качилите се от други етажи граждани и им се усмихнах. Това ги хвърли в ужас. Поне един етаж обмисляха какво да правят в подобна, крайно неудобна ситуация. С лек трепет в гласа една женица се престраши и каза същата ужасяваща и внасяща смут реплика.

Друго ужасно нещо беше, че постъпих крайно неразумно и с великия, най-желан мъж поне в три галактики. Имах небивалото щастие, изключителния късмет да се блъсна в него, в кмета на София. На който му върви си му върви. Както се казваше в една реклама “Първо в София, а скоро и в други градове”. В нашата връзка нещата се развиват малко по друг начин “Първо в Брюксел, а после и в София, ако се заседи там”. Та, да си дойда на думата. Виждам аз този, как да го нарека сега, титан на мисълта, този предшественик на австралопитека, облечен в любимата си моряшка фланелка, обграден от верните му охранители.

Веднага си пролича, че той е засякъл женското присъствие, в случая моето, и локализираше източника. Но аз, крайно нетактично се бях вторачила.. там. На онова място, на което много български и марсиански жени са хвърлили око, се възхищават и изпадат в еуфорична треска. В корема на кмета.

Разминавайки се в него, аз не проявих елементарно възпитание, като припадна, а продължих да гледам лекето, което разкрасяваше любимата фланелка на кмета. Да, чак сега осъзнавам какъв пропуск беше това от моя страна. Можеше да припадна и да вляза в новините “Б.Б спаси млада гражданка” или нещо от този род….

Та така, днес просто съм ужасна, държа се отвратително с хората. Шашкам ги. Не отивам на добре хич. Трета, крайно отвратителна проява от моя страна, беше че не разбирам защо на Борозу му се дава орден “Стара планина”. То лошо няма – сульо и пульо, не тези с които Петков не сяда, а едни други, имат вече такъв орден. Но …си мислех, че все можеше да го  наградят по друга причина, а не за изключително големите му заслуги при разрешаване на казуса с българските медици във Великата социалистическа народна Либийска арабска Джамахирия и за връщането им в Република България.

И други ужасни неща свърших днес, а се очертава и други на сътворя, но засега ви стига толкова информация.. Само една последна: Тази песен е страхотна!





Тагове:   настроение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - предполагам тотално си разбила ...
27.03.2008 16:40
предполагам тотално си разбила сзасансьорниците си, казвайки им и довиздане. и само мога да ти завидя за нечувания късмет и честите близки срещи с такъв титан на мисълта като бат' ни Бойко. Тоз' факт мЪ кара да се гордей, че те познавам, макар и само виртуално :-))))

цитирай
2. divini - ооо и аз се гордействам
27.03.2008 16:44
със себе си :)))

И аз се радвамм че те познавам :))
Поздрави
цитирай
3. benra - :-)))))))))))))))))))))
27.03.2008 17:43
много ти отива да си ужасна:-)))))))
цитирай
4. divini - Ужасница най-проклета
27.03.2008 17:45
съм за един приятел
цитирай
5. анонимен - Що разстройваш 'ората бе Дивини!?
27.03.2008 17:56
Такъв терор... Седят си те значи тихо и кротко в 'сансьора и ти ни в клин ни в ръкав: А добрутро! Е к'ви съ тиьъ рапти? Мое ли така!?! Млади хора! Пък таквис нидостойни постъпки!!! Ми ко некой мирен администратор му съ разриви сърцето от Очудване? Кво прайш тугас? М? И кво си го заяла бат Бойко, туй страшилище за питекантропите и блян божествен за питекантропките? Кмет кът слънце! Огрява и Бруксел даже, че и сума ти още градски и селски агло мераци и! На два пъти беше мъШ на годината с два меча е, кът Сандокан същий! Пък ти лекето, та лекето. Ай ся.
цитирай
6. benra - а
27.03.2008 17:57
песента наистина е страхотна
цитирай
7. divini - @ simpleman
27.03.2008 18:07
ма как да кажъ .ъ.ъ.ъ.ъ. мизерница ужасна съм стаала днес :)))
цитирай
8. luben - A сега ако
27.03.2008 18:17
разбереш за какво точно говорят Г. Пирински и Симеон, когато ги попиташ някакъв въпрос от Това го знае всяко хлапе, ако продупчиш билетче на 10-20 пътуващи граждани и докажеш, че столицата е един град светещ от чистота, ще потвърдя и аз каква си станала днес...
цитирай
9. divini - ееееха
27.03.2008 18:19
това са задачките ми за век - два нали ?
цитирай
10. luben - толкова време искаш
27.03.2008 18:35
за да те оставя да не бъдеш мизерница? :))))

Определено ме разби с неприпадането пред бат Бойко. Не случайно ще ни спрат финансирането от Брюксел. Заслужили сме си го!!! ;)
цитирай
11. divini - следващия път
27.03.2008 18:45
ще се опитам да припадна, или поне ще инсценирам припадък ...:) ако това е цената на парите от Брюксел :))
цитирай
12. luben - Де всички българки
27.03.2008 19:17
да бяха жертвоготовни като теб (всъщност на много им идва да припадат ... май...)
цитирай
13. libertybell - Знаете ли, че:
28.03.2008 03:41
Открит е човек, който има телевизор вкъщи,
но не знае кой е Бойко Борисов.
Води се разследване... :)))
цитирай
14. анонимен - Из протокола от разпитите на въпросният човек:
28.03.2008 10:12
Следовател:
- Как така не знаеш кой е генерал Борисов!?!?!?!?!?
Следствен:
- ...
Следовател:
- Абе ти чуваш ли бе? Как така не знаеш кой е генерал Борисов!?!?!?!?!?
Следствен:
- ...
Влиза пом. следовател и носи заключение от медицинска експертиза:
"Следствения е сляп и глухоням!!!"
Следовател:
- Разкрихме конспирацията!
цитирай
15. eliza - :)
28.03.2008 15:03
Уха...това с трите галактики наистина ме разсмя.
Поздрави за чудесния постинг!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051818
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439