Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2008 19:24 - Какво искам ...
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1623 Коментари: 5 Гласове:
0




В момента. Все пак съм му момиченце, а това означава, че нещата, които искам си променят приоритета. Може би на ротационен принцип, както се променят председателството на ЕС. Няма да давам конкретни примери, че ще се затормозим взаимно абсолютно излишно. А и какво искам аз си е лично моя работа и ,... на още един значителен брой хора, които биват занимавани с това.

В момента искам една определена поредица от неща и събития, случващи се горе долу в следния ред:

1. Хора, които няма да споменавам по имена, първо защото не е много възпитано да ги споменавам и второ ще взема да пропусна някой и след това драма. Макар че хората, които имам предвид, много добре си знаят, че за тях става дума. Това е такава нееднородна група от хора, които по принцип едва ли може да си представите на едно място.

2. След като имаме събрани въпросните личности са необходими около 2 – 3 автомобила, които са лесно осигурими така като се замисля, като поне единият трябва да е бус.

3. Къща някъде извън София, не е задължително да е далеч. Задължителни са следните няколко характеристики: да има достатъчно легла, да предлага удобна тераса, двор със зелена тревица и няколко дръвчета, камина вътре в къщата и подходящо място за огън на двора. Задължително и неотпадащо при никакви обстоятелства изискване е наличието на баня с течаща вода.

4. Храна в количество и с качество, задоволяващи всички претенции и желания на спомената вече група хора.

Абсолютно убедена съм, че има още поне 5 неща, които да бъдат прибавени в списъка, но тези горе са крайно наложителни. Още едно условие е в колата, в която аз ще се возя да се слуша това:





Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



1. gantree - :)
22.03.2008 21:20
\m/
цитирай
2. ianchefff - бе,
23.03.2008 01:08
то и аз искам много работи, ама на...
цитирай
3. анонимен - Не правя връзка
23.03.2008 02:33
между музика и текст...

Може би за съм тъп, знам ли... \m/

Поздрави
цитирай
4. анонимен - мззз
24.03.2008 03:49
Че ти описваш вилата на мумийката Л:>
цитирай
5. vselenche - Предполагам...
24.03.2008 20:08
Че става дума за "Светлината в тунела", затова и песента е задължителна в твоята кола.
И все пак ми се струва, че в тия бусове е
по-правилно да се качи друга група хора, разбира се с тяхното право за свой музикален избор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051419
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439