Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2008 12:28 - Не четете
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2986 Коментари: 17 Гласове:
0



Преди време бях писала, как да го нарека, един призив “Пишете де, хора!”. Причините за този вопъл са изредени в съответното творение. Обаче авторът на творението, тоест аз, сега се поразходих из няколко любими и няколко не толкова любими блога, и леко изпадна в изумление. То авторът и друг път е изпадал в изумление от явлението, за чието наблюдение сега ще ви съобщи, ама този път реши да напише, ако не цялото си мнение, то поне голяма част от него. (Авторът си говори в трето лице, щото учи за кмет).

Та чете си авторът разни неща, чака разни хора да напишат и те разни неща, щото авторът много обича да чете готини работи. Авторът рядко си позволява да пише коментари по ред причини, сред които могат да бъдат упоменати следните: - авторът е съгласен с мнението на другия автор, и няма какво да добави повече; авторът не е съгласен, но се не чувства компетентен достатъчно по темата и оставя други, по-начетени люде да се изкажат, авторът просто не ще да пише коментар.

Обаче авторът на текущото творение забелязва чуждите коментари, щото авторът много обича да гледа в чуждата паничка. ... и вече ми писна да уча за кмет, за днес стига.

Та мисълта ми е, че се появяват тук там коментари от рода на :”Ти не можеш да пишеш”. Супер, градивна критика, дава тема за размисъл и така нататък, но след известно време се забелязва тенденция, че критикуващият е сред най-честите посетители на въпросния блог. Ами като не ти харесва как пише даден човек не го чети. Като не си съгласен с мнението му – аргументирай се защо или изкажи твоето.

Най-любими са ми следните заключения, тип анонимен: “Вие сте сектанти” или “Само може да мрънкате и нищо не правите”, или “sto ne odish na selo”, или “Т’ва не е вярно”. Е добре, не твърдя, че  не правя грешки, ама кажете ми защо не е вярно.

Красивото в блога е, че това не е сайт за запознанства, а по-скоро място където всеки изразява каквото му хрумне, без да е длъжен да се обяснява защо, как и къде. В блога се гарантира известна анонимност, която ако се нарушава е най-често по вина или по желание на блог списващия. От къде тогава тия заключения. 

Та общо взето това исках да кажа, като не ви е кеф не четете. Има хора с чийто мнения не съм съгласна, или чието писане не ми допада – ок. Предполагам че и на много не им допада моето. Супер, има различия. Но пък има и цивилизовани начин те да бъдат изразени.

Поздрави и.... пишете :)




Гласувай:
0



1. ianchefff - таа, па,
19.02.2008 13:09
я, по-спокойничко.
;-)
цитирай
2. peperudata - Янчев,
19.02.2008 13:25
а аз те мислех за джентълмен.
:-)
цитирай
3. divini - :)
19.02.2008 13:26
:))))
цитирай
4. ianchefff - пе,
19.02.2008 13:39
аз съм.
Откъде реши, че не съм??
:)
цитирай
5. анонимен - Т’ва не е вярно sto ne odish na s...
19.02.2008 14:55
Т’ва не е вярно
sto ne odish na selo
Вие сте сектанти
Само може да мрънкате и нищо не правите
цитирай
6. divini - а!
19.02.2008 15:00
Ето за т'ва става дума :))

Поздрави
цитирай
7. ianchefff - мръсници.
19.02.2008 17:13
Нищо, че се къпят чат пат.
цитирай
8. divini - а къпят се
19.02.2008 17:22
тва пак са долни инсинуации от сектанта иначефффф :))))

drquin - сектантин :)) поздрави
цитирай
9. ianchefff - а ти пък си
19.02.2008 17:29
много умна, аре моля те...
цитирай
10. divini - не съм
19.02.2008 17:33
пък!
цитирай
11. ianchefff - див,
19.02.2008 17:37
чл 6.:
ДА СИ!!

хахахааааааааааааааа:)))))))))
цитирай
12. divini - ти на кой викаш
19.02.2008 17:39
чл. ???
цитирай
13. ianchefff - na nikogo.
19.02.2008 17:41
просто го използвам, за да се онагледя.
панимайш?
цитирай
14. анонимен - Хареса ми как мислиш
19.02.2008 22:21
и аз съм на мнението за цивилизовани читчтели.Не се наказвай с невежеството и простотията на другите,като им се ядосваш.При всички ни го има това.Мен пък някой анонимен все ме апострофираше.за финландските имена .Стана ми смешно и ми писна да го трия учителят да ме учи от бг за известни фин личности и за имената им.Сегаа пук никой не ме обсъжда.Четът ,не гласуват и необсъждат.Да ти не дреме ,както казваме.Нивото е такова.Поздрави!
цитирай
15. eliza - :)
25.02.2008 02:07
Уважаема divini,
винаги има критика - кога градивна, кога злобна. Играта свършва тогава, когато спреш да отговаряш.
цитирай
16. divini - @ eliza
25.02.2008 10:56
:)) нищо против критиката.. въпросът е да е смислена, а не просто констатации, които не са подплатени с нищо...

Поздрави
цитирай
17. nonstop - :)
04.03.2008 14:50
Обикновено "градивната критика" трябва да се чете:

"Искаше ми се аз да можех така да го напиша, а се чувствам все едно идвам от село."

или

"Аз не те разбирам, може да е вярно, обаче, понеже се чувствам толкова тъп, ще си почеша езика та да ти е гадно и на теб."

:)

Такива просто ги игнорирай, не им позволявай да ти развалят удоволствието от постигнатото :) Злобарите са ми противни и на мен, никога не мислят каквото говорят, а дори да го мислят, не те познават, за да могат да конкретизират и те вкарват в някакви измислени от тях групи и граници ...
Просто отврат :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2050410
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439