Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 10:42 - За копаенето
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1003 Коментари: 1 Гласове:
0



Еми копа ми се! Нали все ни обясняват, че сме глезльовци и глезли, които не знаят какво е физически труд и само си седим зад бюрата и нищо не правим. И на мен ми се докопа. Всъщност става дума за нещо съвсем различно.

Тъй като Коледните празници са ей тук, точно пред вратата, дойде време и да се купува коледно дръвче. Което в нашата къща е голяма драма, тъй като е възложено да мен и брат ми, което автоматично означава, че ако на Бъдни вечер има и следа от иглолистно дърво в къщата, сме преизпълнили петилетката и то за 2 години, а не за три. И всяка година се дава дума как ще се купи живо дръвче, което после да бъде посадено. Няколко са причините да искам живо дърво:
1. живо е – това е много хубаво за самото дърво.
2. след две седмици престой в къщата не е напълнило стаята с иглички. Наистина падат, но не всичките. А е много тъжно, махайки украсата в ръцете ти да остават пожълтели и оголели клонки.
3. то не излиза от къщата, поне не веднага, а просто отива на балкона, където изчаква идването на подходящо време за .. копане
4. дава ми възможност да копая....:)

Много са причините. Кои от тях са сериозни и кои не, няма значение. Слушах за инициатива, която приканва всички да си купят живи дръвчета и в началото на пролетта да ги посадим на определени за тази цел места на Витоша. Много ми хареса. И то ми хареса, защото откакто съм проходила всяка събота и / или неделя сме били там. Да вярно е, че напоследък не ми се е случвало да се катеря, но колкото пъти съм се качила на Витоша, толкова по-малко са дърветата и толкова повече се вдига линията на строителство. А и още нещо има. Тъй като вече казах, че сме глезльовци и работим зад бюро, пред компютър и принтера е основен инструмент на труда, знам колко хартия отива за седмица, месец и година. Тук в офиса се опитаха да купуват от тази... екологичната, не ми стана много ясно, как се произвежда, но се продава само на едно място в София, което на .... си. И е в пъти по-скъпа. И са ми обещали шефовете, че в края на март ще купят петдесетина фиданки, след консултация със специалист и ще отидем да копаем. Тоест да садим. Да, знам че така няма внезапно да се увеличат горите, или да се реши проблема с обезлесяването. Но нали все някога трябва да се почне. А и обичам дърветата... това се получи малко двусмислено, ама карай да върви.

Та така, копае ми се. И мисля да копая. Дръвчето е поръчано и ще си имам елха в саксия. Весели празници! Обичайте се! Обичайте и по принцип!

Поздрави

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maxfun - :)
21.12.2007 13:45
greenpeace:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051191
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439