Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2007 19:11 - Питай Гугъл
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3320 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Е така де! Вчера питах брат ми за един цитат от “Пътеводителя” и той ми каза “Питай Гугъл” и аз питах, но ... нямаше ефект. Споделих с него разочарованието от некомпетентността на Гугъла и брат ми не повярва. След точно 30 секунди ми прати линк към това, което толкова исках да знам, като добави “Вече не си малка, защо аз трябва да питам Гъгъл вместо теб?”. И това е само един от стотиците случаи през деня, в които “Питай Гугъл”  се повтаря като мантра.

Колко е населението на Етиопия? Питай Гугъл! Колко е самолетният билет до Мексико? Питай Гугъл? Къде е Бойко Борисов днес? Питай Гугъл? Коя книга на Кундера е излязла скоро на Български? Питай Гугъл? Какво да купя за подарък? Питай Гугъл. 

image

И аз питам, и не само аз. Всички питат. Онзи ден бях силно учудена, когато, питайки за едни данни, колегата от статистиката ми донесе статистическите годишници, доста дебели томове,  и ми каза, че това е единственото място, където мога да намеря нужната информация. Потресох се. Как така само тук? И ако питам Гугъл, той няма да ми отговори... Е отговори ми, но наистина търсените данни не бяха там...

Но това е едиn от малкото случаи , когато Гугъл не успя да отговори на въпросите ми. И се замислих, че ако не мога да ползвам Гугъл ще все едно да нямам интернет. Така че като се изброяват технологиите, с които така свикнахме, трябва да се изреждат така: интернет, gsm и Гугъл.


И питай Гугъл!

* Всеки, който знаеше каква е тази цел, би казал, че тя е ненужна и грозна, че не служи на живота, не олекотява стъпките на хората, не кара птичките да пеят и цветята да цъфтят. Точно наопаки. Абсолютната противоположност. (това е цитата, който търсех - ПОЧТИ БЕЗОБИДНА - Пета част, на все по-неточно назоваваната трилогия "Пътеводител на галактическия стопаджия")

image






Гласувай:
1



1. lasombra - Така е, но ме притеснява все по-г...
29.11.2007 20:34
Така е, но ме притеснява все по-голямото желание на Гугъл да се пресели от Интернет в нашите собствени машини, за да прави там каквото си иска. Аз самият ползвам Desktop Search-a по двадесетина пъти на ден и всеки път се питам дали е хубаво да се доверяваме толкова на една-единствена компания. Случаят с Майкрософт ясно показва какво се случва, когато една фирма стане незаменима. А това че алгоритмите им за индексиране и търсене са гениални никой не може да го отрече.
цитирай
2. divini - lasombra
29.11.2007 20:40
Desktop Search - това не го ползвам... :) За доверието имаш право, но то става някак си автоматично, толкова ти е удобно, че не си даваш сметка колко ставаш зависим....
Хубава вечер
цитирай
3. zvezdata17 - ние
30.11.2007 12:49
вкъщи го наричаме "чичко Гугъл" , и моето семейство се състои от
мама, татко, аз и чичко Гугъл. :)))
цитирай
4. nashinovini - Създателите му са евреи.
03.12.2007 09:36
И твърде бързо станаха хит. Гугъл е помощно средство. Една добре написана книга струва много повече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046455
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439