Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2007 16:00 - Културно .... за София ....
Автор: divini Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2818 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 30.10.2007 19:27


Някакви хора се опитват от известно време насам да ми втълпят колко невероятно културен и извисен човек е Бойко Борисов. (нали фонтаните не ги коментирам сега). 

И ей сегинка, докато преглеждах медийното пространство се натъкнах на следното неоспоримо доказателство за богата култура на обекта Бойко:
в.Новинар
Бойко поздрави Станишев с Азис
Празнуваш ли сега,
че с мен така се подигра?
Пируваш ли сега
на нечии чужди колена?
Празнуваш ли сега?
Отпий от моите сълзи,
нали спечели ти,
нали с любов ме победи." 
Тази песен на Азис звуча няколко пъти (то хубаво - веднъж да я пуснеш, да се посмеете на Серго, ама няколко пъти.... очевидно т.нар песен ти харесва) като поздрав към премиера Сергей Станишев в нощта на кмета(нещо като нощта на учените в ЕС ама не точно), както приятелите му нарекоха вечерта в неделя срещу понеделник. Новоизбраният кмет Бойко Борисов организира след победата си парти за своите почитатели и съмишленици. Приятели на кмета, сред които и евродепутатът на ГЕРБ Димитър Абаджиев(??!!!?), танцуваха под звуците на най-новите хитове на Ивана. 
image


Като специален поздрав прозвуча и любимата песен на кмета: "Батальонът се строява".
 

От това по-културно няма според мен,.. не може да има..А щом това е любимата песен на този толкова интелектуално възвисен човек, не мога да се въздържа и ще ви представя и текста:
...Батальонът се строява за последен път
старото се уволнява, зайците реват
А кога ли ще дойде денят да се върна аз удома
А кога ли ще дойде денят да се уволня
Няма вече старшината вечно да крещи:
“Рота равнис, рота мирно, рота остави!”
Няма вече наряди, арести и строй
Има само мацки млади, гаджета безброй
И ето идва шифрограмата и аз падам на колене
И се моля на всички богове “уволнение”
На портала вън ме чака Бялата кола
А на задната седалка гадже без пола
На портала офицери колкото си щеш
Старото се уволнява, не отдава чест
И ето идва шифрограмата и аз падам на колене
И се моля на всички богове “уволнение”
Няма вече да ни буди селектора червен
Изпълнявай “Тунджа 200”
Аз съм уволнен
Няма вече да ни мръзнат голите крака
Те ще бъдат все на топло между две бедра ....

Културно ... много...Новият министър на културата - Цветан Цветанов...............



Гласувай:
0



1. ianchefff - :)
30.10.2007 17:49
hahaahhaaaaaaaaaaaaaaaa
:))))
цитирай
2. gantree - вместо коментар
30.10.2007 20:00
http://gantree.blog.bg/viewpost.php?id=69308
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2050767
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439