Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 12:42 - За мъжете и .. краката
Автор: divini Категория: Други   
Прочетен: 4516 Коментари: 17 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нещо не ми е много сериозно отношението към дебатите за вота. Почнаха смислено и сега вече вървят като пост тук и последващите коментари, тоест никаква връзка с темата. И тъй като днес едва ли ще се случи нещо знаменито, мисля да споделя няколко лични впечатления за представителите на мъжкото изповедание.

Всъщност това не обхваща всички представители и слава Богу, защото иначе съвсем го бяхме закъсали. Не че има лошо, щом се харесват, но пък... някак си не ми се вижда естествено. За мъж. За мен си е абсолютно актуално състояние. “Жилет най-доброто за един мъж” има и други измерения, според мен, освен заложените в рекламата. Но пък и това е една друга тема, която не виждам смисъл да започвам точно в момента.

Онзи ден имах небивалото щастие да понаблюдавам група младежи и младежки на възраст от 18 до 30, като тези последните са в последния вагон, в един, как се казва игрален клуб може би. Абе има билярдни  маси, боулинг, джаги и други щуротии. Такъв един новичък, лъскавичък, тарикатски. Младежите и младежките се забавляват нещо помежду себе си, в което няма нищо лошо. Впечатление прави обаче, че един от друг не можеш да ги различиш. Както момчетата, така и момичетата. Моето лично мнение е, че могат да бъдат наречени жертва на модата, но това си е моето лично такова.

Момците са в стил в главата ми е кацнал въртолет или да се поокастрим с градинската ножица. Накичени с видимо тежки ланци, но за познавачите веднага става ясно, че това е т.нар. куха плетка. Тоест ако изгледа към 300 гр., едва ли тежи повече от 30. Ризите разкопчани или изцяло, или почти, като някой им е отпрал ръкавите. Походката е една такава нахакана. Тип “Имам ланец” или Дъ Кмет бърза за тоалетната. А девойките пърхат ли пърхат около тях. Лошо няма. Лято е, ако не пърхат сега – кога? Обаче .. от къде този стил. Ала мутра, ама фешън. Това ли е идеалът сега за мъжки сексапил? Ма явно съм стара вече и не ги разбирам тези неща. Щом се харесват супер. Само не знам девойките как понасят на момците краката да са по-гладки от техните.

Тези момчета си бяха като излезли от реклама за епилатори – копринена мекота, поне 4 седмици. Разбирам подкастрянето на растителността по някой мъжки райони с цел хигиена и свежест. Но не разбирам защо това е нужно и на краката. Не ми изглежда мъжко. Ясно ми е че бойкоборисовщината като начин на поведение много се харесва на чалгопоклонниците. Те си вървят ръка за ръка. Но...

Някой виждал ли е на Бойко краката?



Тагове:   мъжете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - абе за краката не знам, но ми разп...
29.07.2008 12:55
абе за краката не знам, но ми разправяха как този сельо давал интервю 10 мин. по една тв от тенис корта, гол до кръста, с къси шорти и чорапки...
направо ме е яд, че съм изпуснала такова шоу, защото щях да му посветя един постинг веднага.
цитирай
2. sisi89 - е, от този постинг
29.07.2008 13:06
ставя ясно че, ти и, от мода нищо не разбираш.
Аз не че съм си мислела нещо много по-разленчо от това, но сега се убедих окончатенлно в това че, ти хал хабер си нямаш от мода, модни тенденции а и проекти ве тази обл;аст.
Разбирам също от тези твои редове с които отново заливаш със злоба целият блог а и фору на свободното слово че не разбираш ни от плетки ни от ланци.
Особено от такива за младото поклонение момчета и момичета.
особено смешно ми направи впечатление че, наричаш момичетата младежки което изразява твоята дълбока некомпетенстност по въпроса а и по темата.
цитирай
3. divini - eh :))
29.07.2008 13:10
miralyub - и аз съм го изпуснала-а-а-а--а-а-а-а-а-а-:(( мъка, мъка

sisi89 - нищо не разбирам, миличка, права си! Само не се натоварвай...

Поздрави
цитирай
4. luben - хехе...
29.07.2008 13:25
не съм виждал на дъ Кмет краката, но познавам субекти, които са. София е малко село и на не повече от 2-3 попитване/преход (т.е. познат на познат, или познат на приятел на приятел) всичко може да се разбере за всекиго ;)

Иначе...има и такива младежи (оня ден един такъв пикльо с още 2-ма бабаити блеейки ми удариха колата и ... после взеха да ме блъскат и бутат... млади нафукани мутърчета, но в края на краищата си седнаха в колата ... в интерес на истината един минувач без да го моля застана до мен и помогна в спирането им - което значи, че си има и съвестни и неспящи българи!). За щастие гледам, че в компаниите на синовете няма ланци, манци, епилации и тъпи прически. Може да са все по-малко тези, но още ги има ;)

Цялостното състояние е ... не особено розово. Мда.
цитирай
5. анонимен - Ех, divini, divini, как може да не ...
29.07.2008 13:37
Ех, divini, divini, как може да не разбираш от мода?!? :))))))))))) Кефиш!
цитирай
6. анонимен - hio
29.07.2008 13:46
hi .mnogom mi dopada pstinga makar 4e spored kategorizaciqta po vyzrast i az spadam kym mladejkite.:P:)))
pozdravi
цитирай
7. divini - :) май и аз съм младежка
29.07.2008 13:52
но са ми остарели разбиранията :)))

luben - тези момци са ми любими просто. Отворковци, които са превърнали, или поне са се опитали да превърнат и малкото мозъчни клетки, в мускули. Имам предвид точно тези, с които ти си имал контакт. Защото и има момченца, дето само си изглеждат, тоест мислят си, че изглеждат добре, но не го играят отворковци...Жалка картинка. Поздравявам те за синовете :)

Поздрави
цитирай
8. анонимен - за краката на Бойко...
29.07.2008 14:15
какво значение има какви са.
вие не сте чели днешните новини - там има за това... как щели да бъдат в хоризонтално положение с екстра от дървен обков:))))
цитирай
9. luben - Усещането,
29.07.2008 15:02
когато се сблъскаш на 1 ръка разстояние е много неприятно. Блъскат те, предизвикват те (да призная на единия още малко и с риск после 3-та да ме набият, щото си бяха 3-ма - просто щях да му размажа мутрата с огромно удоволствие без да мисля за последствията) и са ... ама супер нагли. Любопитно беше, че полицията дойде доста навреме (само 10 мин след като едва не стана търкал) и след като им прегледа документите те се кротнаха и спраха да са нагли и нахални, а КАТ се мота още час и нещо докато довтаса, след което - още 30 мин протокол, духаш ;))) и т.н.)

Сега следва чукане ;) На калник и врата :) Леле, как се спрях да не му отнеса на онова пишлеме (бяха по-ниски от мен, но 2-ма бяха бая набити и яки) носа... пък после каквото стане. Като се замисля, май те нарочно ме предизвикваха за това...

Летни емоции ;)
цитирай
10. анонимен - sisi89,
29.07.2008 16:36
я глътни две лексотанчета, че ше си заминеш млада и зелена от инсулт, и тичай да опишеш ужаса и шока си от това върло неразбиране на младежките ви трепети в "анонимниизповеди.ком" авторке, на теб браво - свежо написано. а за момченцата с прическа тип "обичам да се пибам отзад" е ми кво да кажем, обичат.....
цитирай
11. libertybell - :)
29.07.2008 16:55
свеж полъх ! А Бойко, ех Бойко, е истински мачо:)))
цитирай
12. mitternacht - ...
29.07.2008 19:32
Готин постинг!
Е т'ва минава за сексапил в днешно време ;) Ланеца, сбъркания (тарикатски) говор, говеждото изражение и една кучка за ръчичка.
Автомобила е бонус.
цитирай
13. gahan11 - Описаните индивиди не ми допадат и ...
29.07.2008 20:49
Описаните индивиди не ми допадат и ми късат нервите като ги мерна някъде. Органически не мога да понасям и чалга. Обаче не свързвам обезкосмяването с такива хора. Аз предпочитам да си обезкосмявам цалото тяло, приятно ми е на мен и се чувствам по-добре. А и като се замисля, никоя мацка до сега не съм усетил да й е било неприятно, даже напротив ;-) По- добре ли е Бони М? :-)))
цитирай
14. divini - :))
30.07.2008 09:31
gahan11 - не става дума за обезкосмяването, или поне не само, а за демонстрирането му, макар че това, като гледам поста, само аз си го знам :)))

Поздрави
цитирай
15. анонимен - :)
30.07.2008 13:19
Любене, днес 30 юли 2008 година в 12 и нещо по обед точно пред 148 училище Любомир Милетич на улица Слатинска в столицата станах свидетел на същото нещо! Две яки момчета, едното от които с ония популярни фланелки бял надпис СССР на яркочервена тениска, се опитваха да бутат и бият едно само момче. Пак така... доста ячко момче. Търкалът стана и се оказа, че самото момче се бие доста добре. Другарят с червената фланелка, макар и най-едър от всички присъстващи, седна на пътя поне четири пъти (това са четири нокдауна), след това към двете бабаитчета се прибавиха и още две с по-скромна външност и продължиха да напинят към самия човек, но падаха под ударите му като круши. По некое време дойде полицията...

Но да те предупредя, Любене. Полицаите задържаха самото момче, не бандата!!! Един от бандата извади нож пред полицаите и се опита да нападне противника си докато полицая го държеше! За щастие не успя. Човекът успя да се измъкне от хватката на полицая и се предпази от ножа. Полицаят каза нещо от рода „Не бе, стой бе, чакай бе...“ към оня с ножа.

За справки по случая:
Първо РПУ в столицата, намира се близо до зала Универсиада, срещу магазините на Мост Компътри.

От поне петдесетина свидетели, в това число и аз, никой не посмя да се намеси в побоя. Просто категориите бяха високи и хората доста. Имаше възпиращи подвиквания отстрани, но нищо конкретно. Когато полицията дойде и задържа жертвата!? – тогава вече е разбираемо защо никой не се намеси. Опитах се да поискам обяснение от двата броя органи на реда за странното им поведение. Те не ме попитаха дали съм свидетел или какво искам, не ми поискаха документи за самоличност, а бяха току що пристигнали. Единият от полицаите ме заплаши директно с физическа саморазправа! Ако всред вас има журналисти, нека в рамките на служебните си правомощия се опитат да получат информация от РПУ-то в Слатина. Случаят е от днес, ако въобще е регистриран от тези „служители на реда“ в управлението им!

И пак да те предупредя - бият ли те трима, Любене, единият от които с фланелка СССР, идва полицията и те прибира теб, държи те, докато онзи се опитва да те наръга с нож. Тъй че май доста правилно си постъпил, като не си омаал някой от мутретата.
цитирай
16. vselenche - Здравейте!
30.07.2008 16:55
Споделям разказаното в постинга, вкл. в някои от коментарите като на "Luben" и коментар №15.
Аз лично, поради ангажиментите си, неведнъж попадам в подобни ситуации. И тъй като, обикновено не си мълча, а и съм жена, е направо чудо как не съм си изяла боя досега.
Но какво ми прави впечатление, особено напоследък. Това, за което разказва в постинга си DIVINI се е превърнало в ЗНАКОВО явление. За мен лично този вид Демонстративно поведение - изключително НАГЛО, без значение дали идва от "Младежи/Младежки", или от "Мачовци/Баронеси" е ДИАГНОЗА, т.е. това е Патологично състояние на голяма част от людете, обитаващи Земята Българска. За мен, лошо е това, което казвам, НО тези хора - с подобно НАГЛО поведение са като ЗОМБИРАНИ.
А инак, струва ми се, че най-добрата реакция спрямо тази Агресия/Комплекси е човек да успее да си удържи нервите и спрямо конкретната ситуация, ако разрешава, да бъде подиграно/осмяно това НАГЛО поведение. И във всеки случай, ако е възможно(предвид действията на органите на реда) да НЕ се мълчи!
Поздрави!
цитирай
17. luben - 15 - прав си
31.07.2008 18:04
с тази разлика, че в момента, дето посягах си знаех, че след това онези (другите 2-ма - единия щях да го смлатя яко) ще ме набият. Имах си го ясното съзнание. Ама понякога съм си малко щур, съзнавам прекрасно последствията и въпреки това... и това си е. Най-вероятно си прав и че след това полицията щяха да ме приберат мен. Но ... направи ми впечатление, че мъж от улицата се намеси - на моя страна - поради численото неравенство, а и видя, че онези са арогантни и нагли - просто си беше свестен човек някакъв. Това ми направи силно впечатление - ни бях търсил помощ, нито бях викал за помощ - нищо. Другото, което бе, че полицията ги провери онези, а мен - не. Изглежда само външния вид говореше кой какъв е. А - забравих една подробност - при разпита от КАТ, май мутърчето имаше застраховка в Армеец и сякаш подочух, че там работи (но не съм сигурен). Е - това обясняваше наглостта...(ако е било така), макар и вече да има нагли същества по нашите улици толкова много.

Почвам да броя свестните. Хубаво е, че ги има. Вероятно съм късметлия, че оня остана с физиономия :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: divini
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2051002
Постинги: 482
Коментари: 4249
Гласове: 25439